ZX10R deel 38 "The Reign of The Ninja"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks!!
Ik had een photbucketaccount en was er dus mee bezig om een linkje te maken om een complete foto te maken.

Meteen 100 pop-ups met de melding dat ik een gouden ipad had gewonnen, kreeg het niet weggeklikt, telefoon liep vast, woedeaanval.

Even klaar met photobucket _O-
Oh telefoon.. dan niet via Chrome/Explorer maar neem je de Photobucket app. :P :W ;)
 
Laatst bewerkt:
Thanks!!
Ik had een photbucketaccount en was er dus mee bezig om een linkje te maken om een complete foto te maken.

Meteen 100 pop-ups met de melding dat ik een gouden ipad had gewonnen, kreeg het niet weggeklikt, telefoon liep vast, woedeaanval.

Even klaar met photobucket _O-
Photobucket is waardeloos!! Ik krijg ook alleen maar pop ups te zien, ben er helemaal klaar mee :( .
Maareh, succes met je Soes. Is niet zo mooi als een Kawa ;) maar snel zijn ze wel :Y.
 
Het is vloeken in de kerk, maar ik ben tegenwoordig Kawasaki af.
Na de verkoop van mijn 10 op zoek gegaan naar een leuke 600 met een voorkeur voor een r6... maar het liep anders.

Kwam per toeval een gsxr 750 tegen die van begin tot eind klopte. Na een bezichtiging, proefrit, nieuwe bezichtiging en proefrit, de knoop doorgehakt en meegenomen.

Zie hier (de helft) van mijn gsxr 750 2011:
[afbeelding]
Ik heb ook nog een een foto van de gehele motor maar krijg die op de een of andere manier niet geplaatst.

Mooi ding roel, het beste van 2 werelden zo een 750 :t
 
Photobucket is waardeloos!! Ik krijg ook alleen maar pop ups te zien, ben er helemaal klaar mee :( .
Maareh, succes met je Soes. Is niet zo mooi als een Kawa ;) maar snel zijn ze wel :Y.
Online via internet wel veel reclame inderdaad de laatste tijd.
En dat staat op het werk ook niet zo netjes wat er dan komt. _O-

Maar via de APP komt er niets. ;)
Geile fiets! Een Soes is, na de Kawa, toch wel de beste optie wat mij betreft :Y

Enjoy!
Ze mogen de concurrent (ZX-7R) van mij zo wel weer maken.
Blijft een mooi ding. :9
 
Laatst bewerkt:
Niets mis met een gsxr :+
Mooie 750.
Schakelaar is wel mooie oplossing als je de switch gewoon los laat hangen dan start de motor niet in versnelling voor de rest zou het geen effect hebben als je de pin induwt en zou vastmaken zodat je wel kan starten in versnelling heeft de motor minder vermogen.
 
Het is vloeken in de kerk, maar ik ben tegenwoordig Kawasaki af.
Na de verkoop van mijn 10 op zoek gegaan naar een leuke 600 met een voorkeur voor een r6... maar het liep anders.

Kwam per toeval een gsxr 750 tegen die van begin tot eind klopte. Na een bezichtiging, proefrit, nieuwe bezichtiging en proefrit, de knoop doorgehakt en meegenomen.

Zie hier (de helft) van mijn gsxr 750 2011:
[afbeelding]
Ik heb ook nog een een foto van de gehele motor maar krijg die op de een of andere manier niet geplaatst.

Mooie GSXR! Veel plezier ermee :).
 
Ik ben een beetje ongeduldig aan het worden geloof ik :p.

y3mGGduE3_oEIGOzdXsF9Lct2s7QbqP6Y8QcMryMr4Gvcc1Zfj3ZCBkCePIP7RSpeTNBcsgdm4L4jqIkN_QbkMXRYXJTaEKiu8Q31PrUuxy07z1VE_Ei19_AVA_IN6VXbKiAG8sWw2OT5O20tSRxdiBNV_sGxgD-Uklau4cg7FO6Q8
 
Kawa is vanavond door John (FrontRowComponents) opgehaald. Kunnen de spullen erop worden gezet *O*

:W
 
:9 Nice man. Het was idd heerlijk weer alleen met die pekel wacht ik het nog ff af.

Klopt. Het was gelukkig niet nat dus de pekel was beperkt op m'n motor. Had m'n voorspatbord er ff afgehaald om schoon te maken. Gelijk maar even gepolijst om de doffe plekken wat weg te werken.

Eerstvolgende mooie dag ga ik de hele motor polijsten.

14takv9.jpg


na:

2dukx0j.jpg
 
Dan Allen

Ik had even een vraag ik heb een 2004 zx10r achterbrug in gebouwd in mijn zx7r.

Nu is mijn vraag kan je op de velg van de 10 een 180 band kwijt, ik weet dat het bij de zeven wel kan.
Maar dacht vraag het hier effe voor de zekerheid.

Mvg
Remko
 
Een vraagje, zijn er 2008-2010 rijders hier die reverse schakelen? Dus op z'n GP style?

Ik heb ernaar zitten kijken, maar de race manual geeft aan dat je een andere drum dient te gaan gebruiken. Zijn hier mods oud voor?
 
Een vraagje, zijn er 2008-2010 rijders hier die reverse schakelen? Dus op z'n GP style?

Ik heb ernaar zitten kijken, maar de race manual geeft aan dat je een andere drum dient te gaan gebruiken. Zijn hier mods oud voor?

Heb ik, kan met de meeste aftermarket rearsets. Een andere drum is ook een optie maar dat lijkt me wat omslachtig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan