ZX10R deel 38 "The Reign of The Ninja"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alkmaar *O* en een ZX10R *O* . Betere combinaties zijn er bijna niet 8-) .

Die herriepijp, lijkt wel op een G&G. Marktplaats en Ebay staan er ook vol mee. Denk dat ik je wel een keer voorbij hoor rijden :+ .

Zeker wel :Y

Alkmaar en een Ex ZX10R rijder en nu Z800 :+

IMG_9053.jpg
 
Hoi,

Ik ben nieuw hier, Genaamd Jeffrey en woonachtig in Alkmaar. Sinds 12 dagen deze motor in mijn bezit en nu al bergen met plezier van.

Bouwjaar 2008, kleine 14.500km op de teller

Direct een vraagje, enig idee wat voor uitlaat hier onder zit? zie geen merk o.i.d.

[afbeelding]

En gewassen staat:
[afbeelding]

Mooi ,en gewoon splinternieuw *O*
Proficiat , met het mooiste zx10r model ( op 2016/17 na )
 
Mooi ding :)
Ik denk dat die uitlaat er eentje is van het merk "herriepijp" :+ :P
Gein.. ik vind hem wel wat weghebben van een racefit..

Op jouw eerste foto zie ik wel een beugel voor een valbok zitten, maar de valbok zelf niet :?

Klopt inderdaad, de heer kon niet vertellen waar die was. verder geen schade te zien dus heb het niet om dat blokkie laten zitten.
 
@buldogo2,

Jeroentjuuuuuuh :W
Mooi kettingwiel jonguh.
Zag je al posen in de app vandaag, maar wist niet dat je ook al aan posen deed op MF .
Ouwe posert *O*
 
:^

Tijd voor een nieuwe accu B|
Twee weken niet aan de drupperlader gehangen, vanmiddag ff na werk willen rijden, krijg de motor niet gestart..
 
Laatst bewerkt:
:^

Tijd voor een nieuwe accu B|
Twee weken niet aan de drupperlader gehangen, vanmiddag ff na werk willen rijden, krijg de motor niet gestart..

Heb gisteren ook een nieuwe lithium gehaald met gelijk geschikte lader ervoor.In die 10 die ik al had had ik er al eentje en de 10 die ik erbij heb komt er ook eentje.Scheelt mooi 4kg zo'n accu.
 
Waar zit het qua rijeigenschap in mbt een 50 band?

Voorheen op de zx6 reed ik altijd met mpp 2ct. Zijn hier ook goede ervaringen mee op de 10 of zal ik bij de Pirelli blijven?

Gr Daniel

ik rij al 3 jaar mpp 2ct 190/55 rijd super lekker hangen in de bochten ook geen probleem :]
 
Even heel wat anders. Ik zie bij verschillende zaken (op facebook etc) nieuwe collecties pakken aangekondigd worden, maar wat ik me afvraag; is het met zoveel nieuwe Kawa-modellen, grote successen in de WSBK en WSS etc. blijkbaar nog steeds niet lucratief om ergens iets groens in te verwerken?

Alles is nog steeds vooral met rood en fluo-geel -O-
 
Heb gisteren ook een nieuwe lithium gehaald met gelijk geschikte lader ervoor.In die 10 die ik al had had ik er al eentje en de 10 die ik erbij heb komt er ook eentje.Scheelt mooi 4kg zo'n accu.
Welk merk accu en lader heb je gekocht als ik vragen mag? Ik ben altijd bang dat zo'n niet-originele accu uiteindelijk iets uitvreet waardoor je dynamo, spanningsregelaar, ECU of kabelboom begint te spoken...
 
Welk merk accu en lader heb je gekocht als ik vragen mag? Ik ben altijd bang dat zo'n niet-originele accu uiteindelijk iets uitvreet waardoor je dynamo, spanningsregelaar, ECU of kabelboom begint te spoken...

Waarom denk je dat vraag ik me af
 
Welk merk accu en lader heb je gekocht als ik vragen mag? Ik ben altijd bang dat zo'n niet-originele accu uiteindelijk iets uitvreet waardoor je dynamo, spanningsregelaar, ECU of kabelboom begint te spoken...

Gelukkig ben ik niet zo bang aangelegd.Boem is ho.
Andere fiets staat al jaren stil.Start hem 1 keer in half jaar en dan is het starten en lopen en dat zonder lader.
 
Laatst bewerkt:
Deze,alleen nu rood deksel.Rafael Sinke heeft een paar keer met zo'n accu 24u van Le Mans gereden dus zal wel meevallen.Lader weet ik het merk niet,ligt al 3 dagen in doos onder autostoel,in ieder geval geschikt vor lood en lithium.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan