ZX10R deel 38 "The Reign of The Ninja"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed advies, zal de versnellingsbak ook zo goed mogelijk checken :) bedankt!Krom frame is vrij snel te herkennen aan een achterwiel wat er niet recht in staat/een stuk zonder handen rijden neem ik aan?

Bedankt voor het meedenken :)!
is deze pijp niks ?
full
 
Active snelgas heb ik ook nog liggen..
Alleen niet geinstalleerd want volgens mij moet daarvoor de throttlebody eraf en dat was me net iets te veel van het goede toen :P
(dus als iemand een "makkelijkere" manier weet om de gaskabels te vervangen, I'm all ears :+ )
 
Active snelgas heb ik ook nog liggen..
Alleen niet geinstalleerd want volgens mij moet daarvoor de throttlebody eraf en dat was me net iets te veel van het goede toen :P
(dus als iemand een "makkelijkere" manier weet om de gaskabels te vervangen, I'm all ears :+ )

Klein stukje lichten en je kan erbij.1 kabel lukt alleen die andere zit aan de onderkant.
 
Active snelgas heb ik ook nog liggen..
Alleen niet geinstalleerd want volgens mij moet daarvoor de throttlebody eraf en dat was me net iets te veel van het goede toen :P
(dus als iemand een "makkelijkere" manier weet om de gaskabels te vervangen, I'm all ears :+ )

Klein stukje lichten en je kan erbij.1 kabel lukt alleen die andere zit aan de onderkant.
Ik lees even mee, heb hetzelfde probleem :/ .
Zo maar het WPHB erbij pakken om te kijken of ik Hans kan volgen.
Active snelgas ligt al drie jaar klaar ... :$
 
Je bedoeld de throttlebody een stuk liften?

Yep.Links en rechts door frame schroeven lossen,het hoeft er niet helemaal vanaf,eigenlijk voorover kantelen,ze hoeven er in ieder geval niet helemaal uit.Er moet een kabel aan de onderkant ingehaakt worden.Volgens mij met heel veel geduld hoeven ze niet eens los maar wordt wel prielwerk.
Wel zorgen dat rubbers goed zitten bij terug plaatsen.En ook gelijk dat hevelsysteempje smeren.
 
Laatst bewerkt:
Yep.Links en rechts door frame schroeven lossen,het hoeft er niet helemaal vanaf,eigenlijk voorover kantelen,ze hoeven er in ieder geval niet helemaal uit.Er moet een kabel aan de onderkant ingehaakt worden.Volgens mij met heel veel geduld hoeven ze niet eens los maar wordt wel prielwerk.
Wel zorgen dat rubbers goed zitten bij terug plaatsen.En ook gelijk dat hevelsysteempje smeren.
Lukas, maak jij even foto's van het klusje, kan ik het daarna dom kopieren :+
Als vrouwlief en de kinderen een dagje de deur uit zijn ga ik het proberen.
 
Rijden jullie met snelgas op de weg of circuit? Heb er ook aan zitten denken maar had t idee dat t bij rustig rijden wel heel zenuwachtig word.

Of valt dat wel mee?
 
Rijden jullie met snelgas op de weg of circuit? Heb er ook aan zitten denken maar had t idee dat t bij rustig rijden wel heel zenuwachtig word.

Of valt dat wel mee?

Ik reed er ook mee op straat.
Ik had er verschillende schijven voor een langere of kortere gas slag.
Ik reed altijd met de langste om hem wel een beetje te kunnen doseren.
Maar ik vond het gewoon prettig om een kortere slag dan origineel te hebben.
 
Ik reed er ook mee op straat.
Ik had er verschillende schijven voor een langere of kortere gas slag.
Ik reed altijd met de langste om hem wel een beetje te kunnen doseren.
Maar ik vond het gewoon prettig om een kortere slag dan origineel te hebben.
:^
Vooral die kortere slag, ik kom voor mijn gevoel met mijn pols niet lekker uit zonder snelgas.
 
:^
Ook op straat :Y
Is ff wennen, maar als je eraan gewend bent is het niet anders dan normaal. Je hoeft alleen minder vaak/niet over te pakken :)
 
Ik reed er ook mee op straat.
Ik had er verschillende schijven voor een langere of kortere gas slag.
Ik reed altijd met de langste om hem wel een beetje te kunnen doseren.
Maar ik vond het gewoon prettig om een kortere slag dan origineel te hebben.
Dus even voor mijn idee.. de langste (regen?) is nog steeds korter dan origineel? :)
 
Laatst bewerkt:
Dus even voor mijn idee.. de langste (regen?) is nog steeds korter dan origineel? :)
Jup, ietsjes dacht ik.

Ook een aanrader :Y

http://www.g2ergo.com/store/g2-street-competition-quick-turn-throttle/

Helemaal in combi met Domino MotoGP grips. Heerlijk.

Heb verleden week de Domino snelgas nog gekocht,wel universele kabels,passende niet leverbaar voor 2005.Wordt dus hobbyen.Op die andere fiets heb ik snelgas van Active,die had wel passende kabels.
Deze dus.
full
Heb ik ook overwogen idd :Y Maar vond die ik nu heb wel zo handig met originele kabels :]
Ook een aanrader :Y

http://www.g2ergo.com/store/g2-street-competition-quick-turn-throttle/

Helemaal in combi met Domino MotoGP grips. Heerlijk.

moet je daar je gaskabel ook voor verandere ??
Nope, alleen gashendel (en grips) :]
Rijden jullie met snelgas op de weg of circuit? Heb er ook aan zitten denken maar had t idee dat t bij rustig rijden wel heel zenuwachtig word.

Of valt dat wel mee?
Beide, ik was er ook bang voor en moest wel even wennen. De eerste paar keer rijden kwam ik nog wel eens wijd uit in de bochten omdat ik dus met meer gas reed dan normaal :+ Maar als je het eenmaal gewend bent is het heerlijk. Met name juist als je bv een stuk snelweg constante snelheid rijdt, kom je lekkerder uit met je pols. Scheelt echt.

Ik reed er ook mee op straat.
Ik had er verschillende schijven voor een langere of kortere gas slag.
Ik reed altijd met de langste om hem wel een beetje te kunnen doseren.
Maar ik vond het gewoon prettig om een kortere slag dan origineel te hebben.
:^
Vooral die kortere slag, ik kom voor mijn gevoel met mijn pols niet lekker uit zonder snelgas.
:^

:^
Ook op straat :Y
Is ff wennen, maar als je eraan gewend bent is het niet anders dan normaal. Je hoeft alleen minder vaak/niet over te pakken :)
:^
 
Laatst bewerkt:
Blij dat jullie allemaal zo blij zijn met de G2 ergo snelgas. Die vent had me wel een gratis unit mogen sturen haha.

Maar inderdaad +1.

Had hem eerst op me 6r gebouwd daarna op de 10r begin vorig jaar.
Echt presies goed, is geen extreme korte slag, zodat je op straat nog kan doseren, maar kort genoeg om je pols te ontlasten.

Ook op circuit top :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan