ZX10R deel 38 "The Reign of The Ninja"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen,

Ik overweeg om mijn ZX10R om te bouwen tot circuitmotor. De verkoop wil niet vlotten en ik heb al een andere motor voor op straat op het oog. Daarnaast ga ik geen betrouwbaardere/ betere circuitmotor vinden dan de ZX10R. Nu ben ik op zoek naar een setje circuitkuipen (tweedehands) dus mocht iemand een set hebben liggen hoor ik het graag.

Dit bericht is tevens een interessepeiling... Met de ombouw naar circuitmotor komen er de nodige originele onderdelen en accessoires beschikbaar en ik vroeg me af of er hier misschien mensen zijn die interesse hebben. Onderstaand een overzicht van de onderdelen die ik wil verkopen:
- Het originele kuipwerk (zo goed als nieuw) inclusief onderkuip
- Spiegels
- Brembo mechanische koppelingshouder
- Becker Carbon panelen
- Knipperlichten
- Seatcover
- Lsl clip-ons (verhoogd)
- Donker ruitje van Zero Gravity
- koplampunit
- Achterlicht met geïntegreerde knipperlichten
- Korte kentekenplaathouder
- Mogelijk komen ook de remklauwen beschikbaar. Ik wil ze misschien omruilen voor een goedkopere set.

Het gaat om deze motor:
[afbeelding]

Waarom zou je de remklauwen, lsl clipons, koppeling houden en Carbon panelen (Neem aan frame bescherming) juist wegdoen als je gaat racen, die dingen zijn nu juist handig voor circuit gebruik, ruitje Snap ik heb je geen hol aan zo donker ding maar die klauwen enz is juist een mooie race setup.

Race kuipen zijn veel op Duitse sites te vinden als ik me niet vergis of jvp ofzo.
 
Ik denk dat die lsl vooral interessant is bij straatgebruik (hoger/extra comfort) en carbon panelen zijn die onder het zadel denk ik die vallen ook weg als er circuitkuipen opzitten ;)
Die remklauwen tjah die zou ik ook laten zitten maar is mss om wat extra budget voor banden/benzine/circuitdagen te hebben goedkoop is het allemaal niet -O-
Spiegels heb ik ook wel interesse in O-)
 
Waarom zou je de remklauwen, lsl clipons, koppeling houden en Carbon panelen (Neem aan frame bescherming) juist wegdoen als je gaat racen, die dingen zijn nu juist handig voor circuit gebruik, ruitje Snap ik heb je geen hol aan zo donker ding maar die klauwen enz is juist een mooie race setup.

Race kuipen zijn veel op Duitse sites te vinden als ik me niet vergis of jvp ofzo.

Bedankt voor het meedenken.
Ik zal het even toelichten... de clip-ons van Lsl zijn verhoogd en op het circuit heb ik daar geen behoefte aan. Daarnaast heb ik de originele clip-ons nog in de garage liggen. De Brembo mechanische koppelingshouder zit er alleen voor de looks op. De koppelingshouder heeft geen/weinig toegevoegde waarde op het circuit. De carbon panelen zijn geen framecovers zoals te zien op de foto en ze zijn niet te gebruiken in combinatie met een circuitkuip.

Ik ga meteen even speuren op de Duitse sites! Nieuw kuipwerk van Frontrow Components/JVP is ook een optie, maar mijn voorkeur gaat uit naar tweedehands kuipwerk.
 
Ik denk dat die lsl vooral interessant is bij straatgebruik (hoger/extra comfort) en carbon panelen zijn die onder het zadel denk ik die vallen ook weg als er circuitkuipen opzitten ;)
Die remklauwen tjah die zou ik ook laten zitten maar is mss om wat extra budget voor banden/benzine/circuitdagen te hebben goedkoop is het allemaal niet -O-
Spiegels heb ik ook wel interesse in O-)

:Y
 
Goedemorgen,

Ik overweeg om mijn ZX10R om te bouwen tot circuitmotor. De verkoop wil niet vlotten en ik heb al een andere motor voor op straat op het oog. Daarnaast ga ik geen betrouwbaardere/ betere circuitmotor vinden dan de ZX10R. Nu ben ik op zoek naar een setje circuitkuipen (tweedehands) dus mocht iemand een set hebben liggen hoor ik het graag.

Dit bericht is tevens een interessepeiling... Met de ombouw naar circuitmotor komen er de nodige originele onderdelen en accessoires beschikbaar en ik vroeg me af of er hier misschien mensen zijn die interesse hebben. Onderstaand een overzicht van de onderdelen die ik wil verkopen:
- Het originele kuipwerk (zo goed als nieuw) inclusief onderkuip
- Spiegels
- Brembo mechanische koppelingshouder
- Becker Carbon panelen
- Knipperlichten
- Seatcover
- Lsl clip-ons (verhoogd)
- Donker ruitje van Zero Gravity
- koplampunit
- Achterlicht met geïntegreerde knipperlichten
- Korte kentekenplaathouder
- Mogelijk komen ook de remklauwen beschikbaar. Ik wil ze misschien omruilen voor een goedkopere set.

Het gaat om deze motor:
[afbeelding]

Je hebt PB
 
Goedemorgen,

Ik overweeg om mijn ZX10R om te bouwen tot circuitmotor. De verkoop wil niet vlotten en ik heb al een andere motor voor op straat op het oog. Daarnaast ga ik geen betrouwbaardere/ betere circuitmotor vinden dan de ZX10R. Nu ben ik op zoek naar een setje circuitkuipen (tweedehands) dus mocht iemand een set hebben liggen hoor ik het graag.

Dit bericht is tevens een interessepeiling... Met de ombouw naar circuitmotor komen er de nodige originele onderdelen en accessoires beschikbaar en ik vroeg me af of er hier misschien mensen zijn die interesse hebben. Onderstaand een overzicht van de onderdelen die ik wil verkopen:
- Het originele kuipwerk (zo goed als nieuw) inclusief onderkuip
- Spiegels
- Brembo mechanische koppelingshouder
- Becker Carbon panelen
- Knipperlichten
- Seatcover
- Lsl clip-ons (verhoogd)
- Donker ruitje van Zero Gravity
- koplampunit
- Achterlicht met geïntegreerde knipperlichten
- Korte kentekenplaathouder
- Mogelijk komen ook de remklauwen beschikbaar. Ik wil ze misschien omruilen voor een goedkopere set.

Het gaat om deze motor:
[afbeelding]

goede dag
ben misschien wel geïnteresseerd in de koplamp als de prijs goed is
en de remmen wel heb nog de orginele klauwe ;)
 
Goedemorgen,

Ik overweeg om mijn ZX10R om te bouwen tot circuitmotor. De verkoop wil niet vlotten en ik heb al een andere motor voor op straat op het oog. Daarnaast ga ik geen betrouwbaardere/ betere circuitmotor vinden dan de ZX10R. Nu ben ik op zoek naar een setje circuitkuipen (tweedehands) dus mocht iemand een set hebben liggen hoor ik het graag.

Dit bericht is tevens een interessepeiling... Met de ombouw naar circuitmotor komen er de nodige originele onderdelen en accessoires beschikbaar en ik vroeg me af of er hier misschien mensen zijn die interesse hebben. Onderstaand een overzicht van de onderdelen die ik wil verkopen:
- Het originele kuipwerk (zo goed als nieuw) inclusief onderkuip
- Spiegels
- Brembo mechanische koppelingshouder
- Becker Carbon panelen
- Knipperlichten
- Seatcover
- Lsl clip-ons (verhoogd)
- Donker ruitje van Zero Gravity
- koplampunit
- Achterlicht met geïntegreerde knipperlichten
- Korte kentekenplaathouder
- Mogelijk komen ook de remklauwen beschikbaar. Ik wil ze misschien omruilen voor een goedkopere set.

Het gaat om deze motor:
[afbeelding]

Misschien nog interessant om je frame met kenteken te verkopen en een nieuw frame zonder nummers te kopen..
 
Bedankt voor het meedenken.
Ik zal het even toelichten... de clip-ons van Lsl zijn verhoogd en op het circuit heb ik daar geen behoefte aan. Daarnaast heb ik de originele clip-ons nog in de garage liggen. De Brembo mechanische koppelingshouder zit er alleen voor de looks op. De koppelingshouder heeft geen/weinig toegevoegde waarde op het circuit. De carbon panelen zijn geen framecovers zoals te zien op de foto en ze zijn niet te gebruiken in combinatie met een circuitkuip.

Ik ga meteen even speuren op de Duitse sites! Nieuw kuipwerk van Frontrow Components/JVP is ook een optie, maar mijn voorkeur gaat uit naar tweedehands kuipwerk.


de originele gouden tokico klauwen van een 04-05 hebben erg last van fading. ik heb een brembo rempomp en stalen leidingen en brembo hoge temp vloeistof, en zelfs ik had last van fading met mijn amateur tempo. ik heb er toen nissins van een z1000 op gezet en toen was het probleem verholpen, maar denk daar even aan als je je mooie klauwen om wilt ruilen voor de standaard tokico's.
 
de originele gouden tokico klauwen van een 04-05 hebben erg last van fading. ik heb een brembo rempomp en stalen leidingen en brembo hoge temp vloeistof, en zelfs ik had last van fading met mijn amateur tempo. ik heb er toen nissins van een z1000 op gezet en toen was het probleem verholpen, maar denk daar even aan als je je mooie klauwen om wilt ruilen voor de standaard tokico's.
:^
Tokishits |(
Ik heb ze nog wel ergens verstopt in de schuur...
 
Misschien nog interessant om je frame met kenteken te verkopen en een nieuw frame zonder nummers te kopen..

Vind maar eens een Race frame, Tino_90 zoekt er ook nog een maar zijn schaars aan het worden heb ik het idee, heb er toevallig nog een op zolder liggen verstevigd en al maar lang naar moeten zoeken.
 
Zondag voor het eerst de baan op geweest met de 10r.
Rijd als een bezetenen, maar het kan ook zijn dat ik dat zelf ben. :+

PS, over het geluid. Heb met E-keur demper netjes een zwarte vlag gehad de eerste sessie...97,5db |(

Nu heb ik een brembo rempompje gekocht. Maar moet ik natuurlijk ook de bijpassende koppelings handel hebben O-).

Iemand hier toevallig nog eentje over?

En even wat plaatjes (kuipen moeten nog gespoten worden)
y4mKXD2IqVbCI7cKJ0zUu5IowwpepdPtiQfABSGNKWWahJ38xOBij0BsHY7vjHCh0IQvo_fM-aoQ4q_gQ6QmPnZ2SPeergysz7Q26mK7LIQ9wtp5H93IlAknnNZnBY2DvAIStIlFumoY37HNTjEG55UYy9NrUf__lA5BZswRVBeEjI-_QkJjvon2FMXdQdLhboI4BwatnIGYSF-zEidWObCxw

y4miIIV90guPgy3R-2FYzYsCAeTpKfJDJtwaCJAAZEdWW0uJtAdIutwArlFA-UvB07ZzZYxry8sASUDOhKv-875aAocx0g7iLS8LdMeUM06Ol6iPyhtL6AiXQCudb1WRSajyDKjziBtpbJytxVGqria4pewTHImhNY7qdziNrz3gUKyblvB9nHRXRpXDKy3ejQUwNWYov7j70X5Nmh37kzKvQ
 
Laatst bewerkt:
Zondag voor het eerst de baan op geweest met de 10r.
Rijd als een bezetenen, maar het kan ook zijn dat ik dat zelf ben. :+

PS, over het geluid. Heb met E-keur demper netjes een zwarte vlag gehad de eerste sessie...97,5db |(

Nu heb ik een brembo rempompje gekocht. Maar moet ik natuurlijk ook de bijpassende koppelings handel hebben O-).
Nice *D Wel klote van de zwarte vlag... Was het uitlaat of inlaat geluid wat te veel was?
Iemand hier toevallig nog eentje over?
...
- Brembo mechanische koppelingshouder
...
 
Laatst bewerkt:
Geweldige pics zeg, en dan bedoel ik de techniek voor en achter de camera. :Y ;) :}
 
Nice *D Wel klote van de zwarte vlag... Was het uitlaat of inlaat geluid wat te veel was?

Dank u *D.
Ik gok een combinatie van inlaat (K&N filter), uitlaat (geen katalisator, geen tussendemper) en de racekuipen (geen geluidsdempend materiaal aan de binnenzijde). En dikke kans dat de wind ook net even verkeerd stond _O-.

Bedankt voor de Tip! zal hem eens een PB sturen.


Geweldige pics zeg, en dan bedoel ik de techniek voor en achter de camera. :Y ;) :}

Dank u, moet nog wel mijn boven ligaam nog wat naar beneden halen zag ik al wel :+.
 
Zondag voor het eerst de baan op geweest met de 10r.
Rijd als een bezetenen, maar het kan ook zijn dat ik dat zelf ben. :+

PS, over het geluid. Heb met E-keur demper netjes een zwarte vlag gehad de eerste sessie...97,5db |(

Nu heb ik een brembo rempompje gekocht. Maar moet ik natuurlijk ook de bijpassende koppelings handel hebben O-).

Iemand hier toevallig nog eentje over?

En even wat plaatjes (kuipen moeten nog gespoten worden)
[afbeelding]
[afbeelding]

Gaaaff!!! Ik had bij de laatste CRT dag 106,9 dB met killer erin..... :o
 
Goedemorgen,

Ik overweeg om mijn ZX10R om te bouwen tot circuitmotor. De verkoop wil niet vlotten en ik heb al een andere motor voor op straat op het oog. Daarnaast ga ik geen betrouwbaardere/ betere circuitmotor vinden dan de ZX10R. Nu ben ik op zoek naar een setje circuitkuipen (tweedehands) dus mocht iemand een set hebben liggen hoor ik het graag.

Dit bericht is tevens een interessepeiling... Met de ombouw naar circuitmotor komen er de nodige originele onderdelen en accessoires beschikbaar en ik vroeg me af of er hier misschien mensen zijn die interesse hebben. Onderstaand een overzicht van de onderdelen die ik wil verkopen:
- Het originele kuipwerk (zo goed als nieuw) inclusief onderkuip
- Spiegels
- Brembo mechanische koppelingshouder
- Becker Carbon panelen
- Knipperlichten
- Seatcover
- Lsl clip-ons (verhoogd)
- Donker ruitje van Zero Gravity
- koplampunit
- Achterlicht met geïntegreerde knipperlichten
- Korte kentekenplaathouder
- Mogelijk komen ook de remklauwen beschikbaar. Ik wil ze misschien omruilen voor een goedkopere set.

Het gaat om deze motor:
[afbeelding]

De 2004/5 als circuitfiets...dapper :)
Lekker de brembo klauwen houden, Z04's erin en je gaat daar echt geen spijt van krijgen. *O* *O*
 
Zondag voor het eerst de baan op geweest met de 10r.
Rijd als een bezetenen, maar het kan ook zijn dat ik dat zelf ben. :+

PS, over het geluid. Heb met E-keur demper netjes een zwarte vlag gehad de eerste sessie...97,5db |(

Nu heb ik een brembo rempompje gekocht. Maar moet ik natuurlijk ook de bijpassende koppelings handel hebben O-).

Iemand hier toevallig nog eentje over?

En even wat plaatjes (kuipen moeten nog gespoten worden)
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice! En kut van die zwarte vlag man -O-
 
Gaaaff!!! Ik had bij de laatste CRT dag 106,9 dB met killer erin..... :o

Thnx, heb me ook primma vermaakt :9.
Ja, tijd om de bende te isoleren en een ander luchtfilter ta gaan plaatsen -O-.

Nice! En kut van die zwarte vlag man -O-

dank u. Eerlijk gezecht was ik ook wel bang voor die vlag met mijn K&N filter. Maar had geen tijd meer om er een org. in te plaatsen. Was allemaal nogal last minut
 
Haha, klopt _O- . Moet ook kritisch blijven natuurlijk, anders word ik nooit sneller :+.
Volgens mij gaat het al goed. :9
Schoudertje en hoofd volgen vanzelf wel denk ik.
Je wordt alleen maar sneller als je comfortabel op de motor zit.
Jonathan Rea hangt er ook niet als een aap Marquez/Lorenzo naast.
Het is geen MotoGP machine. :+

Keertje wat circuitdagen doen met goede begeleiding. :t
http://www.zeelenbergracing.com/ (Sneller en veiliger circuit rijden met je motor bij Zeelenberg Racing)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan