ZX10R deel 38 "The Reign of The Ninja"

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^

En met sponsoren op de kuip. :? :t *O*

Haha ik maak meer een beetje reclame voor die bedrijven waarvan een van mijn vrouw, dat is ook mijn hoofd sponsor :-p.

Net verloor een Honda fireblade even zijn completen voor en onderkuipen op de baan :/ was net een plastick zakje wat opwaaiden
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig nog aardig weer op assen.

[afbeelding]
Nette foto, het weer was na de eerste sessie best lekker ja:). Helaas blijven steken op een 2:01, maar wel eindelijk een keer met mijn knie het asfalt geschampt en weer een keer redelijk pijnloos kunnen rijden, al met al best wel prima. Hopelijk zitten de voorspellingen er naast voor morgen en wordt het dan ook prima weer :Y .
 
Nette foto, het weer was na de eerste sessie best lekker ja:). Helaas blijven steken op een 2:01, maar wel eindelijk een keer met mijn knie het asfalt geschampt en weer een keer redelijk pijnloos kunnen rijden, al met al best wel prima. Hopelijk zitten de voorspellingen er naast voor morgen en wordt het dan ook prima weer :Y .

Ja ik hoop ook dat ze het weer voor morgen niet goed voorspellen wil zon en droog, bleef ook op 2.00 hangen, stond ook best veel wind vandaag.
 
Laatst bewerkt:
Hoe is het met de bike, ben blij dat ik nog ben gebleven, einde van de dag werd het super weer toch nog 6sessies kunnen rijden.

Bike leek redelijk in orde, in paddock leek alles oké maar ik was nog 3 ronden gaan rijden en er zat een haarscheurtje in het carterdeksel waar ie op was gevallen, dus na die 3 ronden begon mijn laars te glimmen dus daarna geparkeerd. Nog wel wat ronden gereden op de r1 van mijn broer wat ook geen straf is, maar dat was erg wennen. Plus laatste sessie door mijn neus geboord omdat een van de baco's een enorme lul was, mijn broertje zei nog nee die transponder moet er op blijven, mijn broer gaat er nog mee rijden, zegt ie oké, trekt die lul 'm er als nog af.. en teruggeven begonnen ze niet aan. Peter had nog wel een poging gedaan maar helaas.

De bike komt er wel weer bovenop, al weet ik niet zeker of dat op tijd is voor Spa (volgende week zaterdag). Dus even kijken wat we daarmee gaan doen.

Mijn broertje had in ieder geval zelf echt helemaal niets behalve een wat warme kont na die glijpartij, dus dat viel ook mee gezien het toch wel op een snel punt is gebeurd.
 
Laatst bewerkt:
Bike leek redelijk in orde, in paddock leek alles oké maar ik was nog 3 ronden gaan rijden en er zat een haarscheurtje in het carterdeksel waar ie op was gevallen, dus na die 3 ronden begon mijn laars te glimmen dus daarna geparkeerd. Nog wel wat ronden gereden op de r1 van mijn broer wat ook geen straf is, maar dat was erg wennen. Plus laatste sessie door mijn neus geboord omdat een van de baco's een enorme lul was, mijn broertje zei nog nee die transponder moet er op blijven, mijn broer gaat er nog mee rijden, zegt ie oké, trekt die lul 'm er als nog af.. en teruggeven begonnen ze niet aan. Peter had nog wel een poging gedaan maar helaas.

De bike komt er wel weer bovenop, al weet ik niet zeker of dat op tijd is voor Spa (volgende week zaterdag). Dus even kijken wat we daarmee gaan doen.

Mijn broertje had in ieder geval zelf echt helemaal niets behalve een wat warme kont na die glijpartij, dus dat viel ook mee gezien het toch wel op een snel punt is gebeurd.
Gelukkig heeft die niets.

Balen van de rest, als je snel nog wat onderdelen nodig hebt kan je het altijd vragen, wellicht heeft iemand nog wat liggen zo niet te leen ofzo.

Anders op de R1 rondjes op Spa :)
 
Zal ff een oproepje doen inderdaad, heeft iemand hier toevallig zoiets liggen:
$T2eC16NHJIYFHOYqR61dBSCbLiG9VQ~~60_12.JPG


En indien iemand een carbon valbeschermer oid heeft liggen voor dat deel is die ook welkom, de huidige is niet meer. Heeft wel gewerkt want hij is er met ongeveer 150 vanaf gegaan en gaan glijden en het was nog niet helemaal door.
 
Laatst bewerkt:
Zal ff een oproepje doen inderdaad, heeft iemand hier toevallig zoiets liggen:
[afbeelding]

En indien iemand een carbon valbeschermer oid heeft liggen voor dat deel is die ook welkom, de huidige is niet meer. Heeft wel gewerkt want hij is er met ongeveer 150 vanaf gegaan en gaan glijden en het was nog niet helemaal door.

voor een 2008 model is het dan neem ik aan.
 
Bike leek redelijk in orde, in paddock leek alles oké maar ik was nog 3 ronden gaan rijden en er zat een haarscheurtje in het carterdeksel waar ie op was gevallen, dus na die 3 ronden begon mijn laars te glimmen dus daarna geparkeerd. Nog wel wat ronden gereden op de r1 van mijn broer wat ook geen straf is, maar dat was erg wennen. Plus laatste sessie door mijn neus geboord omdat een van de baco's een enorme lul was, mijn broertje zei nog nee die transponder moet er op blijven, mijn broer gaat er nog mee rijden, zegt ie oké, trekt die lul 'm er als nog af.. en teruggeven begonnen ze niet aan. Peter had nog wel een poging gedaan maar helaas.

De bike komt er wel weer bovenop, al weet ik niet zeker of dat op tijd is voor Spa (volgende week zaterdag). Dus even kijken wat we daarmee gaan doen.

Mijn broertje had in ieder geval zelf echt helemaal niets behalve een wat warme kont na die glijpartij, dus dat viel ook mee gezien het toch wel op een snel punt is gebeurd.

Ik heb wel kneedbaar metaal om scheurtjes mee dicht te maken.
Ik heb er al meerdere carters mee dicht gemaakt.

Ik weet alleen niet precies meer waar ik dat gehaald heb.
Maar het is prima zelf te doen.
 
Laatst bewerkt:
Hoe voorkom je eigenlijk op een 04-05 dat de schakelstang bij omgekeerd schakelen niet tegen die veer van de standaart komt volgens mij is het gwn niet te doen stoor me er wel aan -O-
Ook de montage op het blok zou er een beter armpje voor moeten zijn (korter en meer naar buiten geplaatsd).
Tips zijn welkom :)
 
full

Vandaag de voorvorkkeerringen vervangen van de 04.
Was best lastig ,moest een hulpstuk maken om de kunstof buis te spannen.
Wel gelukt allemaal gelukkig.. :]
 
Hoe voorkom je eigenlijk op een 04-05 dat de schakelstang bij omgekeerd schakelen niet tegen die veer van de standaart komt volgens mij is het gwn niet te doen stoor me er wel aan -O-
Ook de montage op het blok zou er een beter armpje voor moeten zijn (korter en meer naar buiten geplaatsd).
Tips zijn welkom :)
Geen idee, bij mij werkt het gewoon :Y. Heb alleen een heel klein hoekje uit mijn onderkuip moeten zagen.
Heb eens eerder een discussie voorbij zien komen waarbij dat "pookje" op je schakelas iets verder naar buiten komt. Wellicht helpt dit jou ook om de benodigde ruimte te krijgen.
 
Ik heb wel kneedbaar metaal om scheurtjes mee dicht te maken.
Ik heb er al meerdere carters mee dicht gemaakt.

Ik weet alleen niet precies meer waar ik dat gehaald heb.
Maar het is prima zelf te doen.
Heb je een foto van het spul toevallig? Kwam nog een andere 08 zx10r tegen met dezelfde schade in het paddock die het ook zo gefixed had.
 
Geen idee, bij mij werkt het gewoon :Y. Heb alleen een heel klein hoekje uit mijn onderkuip moeten zagen.
Heb eens eerder een discussie voorbij zien komen waarbij dat "pookje" op je schakelas iets verder naar buiten komt. Wellicht helpt dit jou ook om de benodigde ruimte te krijgen.
thx voor antwoord
Is bij mij ook al een stukje uit de onderkuip en het werkt wel als de standaart ingeklapt staat raakt hij nergens maar bij uitklappen dan duwt/wrijft hij bij die veer van de standaart ertegen en heb je dus schade aan je schakelstang tegen de muur parkeren is mss ook een oplossing :+
 
https://www.motozoom.com/wiko-epoxy-stick-voor-aluminium-56g.html?utm_source=GoogleShopping&utm_medium=google+shopping&utm_campaign=GoogleShopping&gclid=CjwKEAjw1PPJBRDq9dGHivbXmhcSJAATZd_BzxWpJTXH4wuwXwHZ7ghNh-Bm0tvQfyWOfxTn8c6uiRoCfcPw_wcB&gclsrc=aw.ds :t

Bedankt! Zo ff naar de gamma :)
 
thx voor antwoord
Is bij mij ook al een stukje uit de onderkuip en het werkt wel als de standaart ingeklapt staat raakt hij nergens maar bij uitklappen dan duwt/wrijft hij bij die veer van de standaart ertegen en heb je dus schade aan je schakelstang tegen de muur parkeren is mss ook een oplossing :+
Als ik een ander rem schakelsetje ga monteren zal ik er even een foto van maken hoe het bij mij zit ;).
 
mensen, een tijd terug was hier een discussie gaande over quick shifters. ik heb even terug gezocht en las dat de 05 niet echt blij wordt van quickshifters. wel zei iemand dat deze wel ok zou zijn:

HM Quickshifter – Quickshifter Super Lite

iemand enig idee, liefst ervaring?

edit: erbarmelijke taalfouten aangepast

Zo'n superlite staat op, ik geloof 60 of 65 ms.. Moet een goede timing zijn om niks naar de getver te trappen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan