naafbesturing EZS

bert111

MF veteraan
21 feb 2002
6.136
428
Lendelede West -Vlaanderen
Ben een beetje op zoek naar naafbesturing , het schijnt dat EZS ze ook heeft , maar de plaatjes of beoordeling zijn zeer schaars .
Rond 2010 heeft hier eens een verwijzing geweest naar dit ding van EZS maar meer dan 2 plaatjes en dan nog aan een BMW vind ik er niet van terug

Iemand al eens een proefrit gedaan met deze naafbesturing ??
 
Klopt, ik ben al sinds 2012 aan het proefritten...
Het bevalt me uitstekend. En zover ik weet ben ik de enige bezitter van een EZS naafbesturing.
Ik ben van plan om naar het EGT te gaan. Als je daar ook heen gaat, kun je het rustig bekijken. Ik ben nu trouwens op vakantie en rij in Zweden.

Groeten, Ruud
 
Laatst bewerkt:
full

full


Hierbij een paar foto's.

Groeten, Ruud
 
Dis is de foto dat ik ook al gevonden had , vreemd dat er maar 1 van in omloop is ( naafbesturing dat is )

Er zou 1500 euro verschil zitten met een gewone schommelvork , ik vraag mij af of het dat geld waard is ....
Maar hij is heel mooi hoor , dat wel
 
Klopt, ik ben al sinds 2012 aan het proefritten...
Het bevalt me uitstekend. En zover ik weet ben ik de enige bezitter van een EZS naafbesturing.
Ik ben van plan om naar het EGT te gaan. Als je daar ook heen gaat, kun je het rustig bekijken. Ik ben nu trouwens op vakantie en rij in Zweden.

Groeten, Ruud
heb je vroeger schommel gereden ?
verschil met deze ?

Als ik naar het EGT ga ???? dat is nog 2 maanden , kan ik nog 7x van gedacht veranderen eer het zover is , dat gaat niet lukken zo lang wachten ... lol
 
Laatst bewerkt:
heb je vroeger schommel gereden ?
verschil met deze ?

Als ik naar het EGT ga ???? dat is nog 2 maanden , kan ik nog 7x van gedacht veranderen eer het zover is , dat gaat niet lukken zo lang wachten ... lol

Ja, eerst een paar jaar met een schommelvoorvork gereden. Ook goed, maar dit rijdt veel beter. Totaal geen last meer van spoorvorming en het stuurt lichter.
Je kunt ook bij mij langs komen om te kijken, als je in de buurt van Assen bent.
 
het ziet er wel goed uit , absoluut

Ik rij nu ook terug met een schommel ( na enkele navenbest. ) en ja , het spoorgevoel is terug erger met de schommel

Assen is weer al een pokke eind :)
 
De 16" vooraan kan ik begrijpen , moeten 2 remklauwen in , achter vindt ik dat te groot.
Zijspan kan ik niet veel aan veranderen , is een smalle velg met weet niet wat van band of maat die in het spatbord moet vallen .

Dank
 
De 16" vooraan kan ik begrijpen , moeten 2 remklauwen in , achter vindt ik dat te groot.
Zijspan kan ik niet veel aan veranderen , is een smalle velg met weet niet wat van band of maat die in het spatbord moet vallen .

Dank


Geen Dank, en succes met je keuze.
 
dank je , zei je dat je naar het EGT ging ?
waar zou ik je ergens kunnen vinden daar , grof gezien dan , hoef niet uw plaatsje met de GPS nummers :-)

Nog geen idee, waarschijnlijk tussen een aantal andere MF'rs. Wordt vaak kort van te voren in het EGT topic besproken.
We moeten dat gewoon in de gaten houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan