naafbesturing EZS

Echt bedankt hoor ;-)

Staat de bak daar nog of is die ook al weg naar de spuiter ?
dank hoor buurman ...lol

Weet niet zeker, maar volgens mij had Dave het er vorige week al over dat de bak bij de spuiter stond. Volgens mij had hij het toen over jou bak. Wil je het zeker weten kun je beter Dave zelf even vragen.
 
Nee het is al bijna 7 april...

Dju , heb altijd gedacht dat het een week vroeger was |(
Gaat niet door dan, vertrek 8 april naar de Dordogne voor een week.
En als ik de 15 april terug kom is er de "1000 km" voorzien in de elzas , gaat het ook niet worden , is normaal gezien zaterdag en zondag 15-15/04
 
Laatst bewerkt:
Altijd eerste volle weekend april. Vrijdag er voor is het nog maart.
 
En buurman , UW onderdelen al terug ? :-)

Geen idee. Zit in Oostenrijk lekker weekje op wintersport. Zo'n haast is er van mijn kant dus niet. Zal leuk zijn als ik terug ben dat de schetsplaten ook klaar zijn. Zo niet, ach dan komen er wel meer dagen.
 
En buurman , UW onderdelen al terug ? :-)

In plaats van buurman lastig te vallen zou ik hier eens informeren!

En dan hoef je buurman ook niet om antwoorden te vragen die jij wellicht niet horen wilt.

Oud hollandsch spreekwoord: "Beter een goede buur dan een verre vriend"

Oja, ik weet het juiste antwoord op jouw vraag. Maar ik zeg het lekker niet :P :+
 
Ik denk niet dat ik hier iemand lastig val ....
Eind van elke week vraag ik Dave zo ie zo hoe het er mee zit hoor.
En goed voor jou dat het het antwoord weet , ik ga het donderdag ergens weten :-)
 
:9~ mooie constructie. Ik vindt dit nog de mooiste naafbesturing die ik ken. werkt deze naafbesturing ook met een fuseepen ipv twee fusee kogels? gewoon mooi en strak
 
Ja hoor , het gaat vooruit :-)

Hoe en of het werkt moet je mij niet vragen ,weet ik niets van , weet wel wanneer iets mooi is , wat je mij wel mag vragen is nadien , hoe rijd het ? :-)
 
Ja, het is mooi en rijdt heel fijn. (Op mijn zijspan dan). Jammer van de kleur. Je ziet er niets van. Het valt weg tegen de rest. *D
 
Ja de motor was zwart , dus had het geheel graag zo veel mogelijk blackt out gehad ...
Had hij nu wit , grijs , rood of iets anders geweest had het ook zo geweest hoor , ik zou er geen probleem mee gehad hebben ....

En ja , het is heel mooi momenteel , denk daar nu nog een zwart zijspan bij met misschien een kleine toets van iets anders ...?,
 
Laatst bewerkt:
Heel mooi voorkantje :t ;)
Wat zijn de plannen met de rest?
Da't verdient nog wel wat aandacht naast zo'n mooie naafbesturing
 
Terug
Bovenaan Onderaan