naafbesturing EZS

Ik denk dat Dave z'n planning heeft gezet op 1ste week april. Want dan kunnen wij het span nog bekijken op de OPEN DAG op 2 april bij EZS....

Ziet er goed uit.
 
Weet het niet al te goed wat ik er mee ga doen ,zwart laten zekers :-) de bak staat achteraan in foto ....

Ik neem aan op zijn minst de montagepunten van de bak nog iets laten zakken en het bakframe van wat vers zwart en fatsoenlijk wiel voorzien?
 
Ik neem aan op zijn minst de montagepunten van de bak nog iets laten zakken en het bakframe van wat vers zwart en fatsoenlijk wiel voorzien?
de montagepunten laten zakken ga ik eens bij u moeten voor langs komen , vers zwart , zal al te laat zijn denk ik , bak staat er al op , bandje heb ik aangevraagd lol

Is dit een idee of staat hij een beetje op zijn neus ??? misschien een vertekende foto ...
Maar hij is mooi , ben er ( momenteel) heel blij mee lol
 
Yep , heb de foto een beetje uitvergroot en inderdaad , is een 15" , ik vind het vreemd want Dave had mij van in het begin gezegd dat er een 16" vooraan inkwam omdat hij er de 2 remklauwen in kwijt moest geraken ....geeft voor mij niet hoor .
 
Eindelijk de mogelijkheid om hier enkele fotos te plaatsten van het span en een revieuw ( 300 km om hem op te halen )





Wat kan ik vertellen van de eerste 300 km ????
Span rijd goed , trekt niet naar links of naar rechts , remmen doen het goed , naafbesturing is bij lage toeren nerveus en slaat soms met zijn hoofd bij hard optrekken , stabiel bij hoge snelheid.

Wat ben ik niet zo erg over te spreken ??
demping achter staat te slap naar mijn idee , hij zakt 5 cm in als ik er op zit en staat op zijn hardste stand , onbelast staat de motor recht achter met waterpas , vooraan hangt hij naar de motor toe , staat dus verdraaid op het chassis, als ik op de motor zit is het nog erger , hij mocht een wasbeurt gekregen hebben voor ik hem ophaalde , bak was mooi , motor stond er maar triest bij ,zijspan is geremd en gekoppeld vooraan , Dave zei dat het misschien best is om te kijken voor een 2de remklauw gekoppeld aan de achterrem , waarom het niet vermeld als hij er aan bezig was ????

Voila , dat was het voor het ogenblik , wacht nog op een bagagedrager voor achter op het zijspan :-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan