Het Voorne--Putten topic deel 43, Zomer editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een voordeeltje bras, al die zooi heb je op de terugweg iig niet meer bij je... ;)

Groot deel is iig op dan. Maar dan hebben we daar ongetwijfeld ook wel weer iets gekocht wat mee terug moet :X

Toen ik vroeger met mijn ouders op vakantie ging moest er voor de honden ook een berg spullen mee (voor 2 flinke honden heb je ook aardig wat mee en dat is alleen al qua hondenvoer al veel).

Ach....Wij vinden het leuk dat ons konijn mee kan, hij vind het ook wel fijn denken wij....qua gedrag doet hij alles wat een konijn hoort te doen inclusief het springen en omrollen wat konijnen doen als ze vrolijk zijn.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen .

Iemand misschien zin om zaterdag en zondag 6 & 7 Aug een weekend naar de eifel te gaan , of ardennen/lux ?
Gewoon zaterdag vroeg weg ( 07;00 ) en zondag om uiterlijk 18:00 terug !
 
Present !

Zag in het vorige Topic Artie vragen naar het Kompas

Snackbarretje aan het eind van de landtong ,Is van een oud collega van me
Maakt zalige sate en allerlei andere dingen
Tip: Als je de landtong op rijdt aan het begin kun je zien of ie open is (meestal weekends)
Staat er een bord rechts tegen een paal ,Snackbar Lenny (zo heet z'n vrouw)

Vandaag een dagje bijkomen van drie dagen North Sea jazz Level 42 ,Simply red ,Buddy Guy ,Joe Bonamassa ,Candy Dulfer ,Earth wind & Fire ,St. Germain

En hopen dat we vandaag uitsluitsel krijgen over een trip voor begin volgend jaar
Spinternieuwe camper ophalen in Chicago en dan wegbrengen naar San Francisco
Ik zeg route 66 !
 
Huwelijksreis mag wel wat later hoor, je moet wel voor jullie de juiste bestemming daarvoor hebben... :Y
En geld...na verbouwingen als nieuwe ramen, badkamer, dakkapel, achtertuin en een 'ballenbak' in de kruipkelder was het ook echt ff op! Maar het huis is een stuk relaxter dus dat is belangrijker!

Maar dus nog ff en dan gaat de camperreis door Canada dan eindelijk gebeuren!! *O*
 
Present !

Vandaag een dagje bijkomen van drie dagen North Sea jazz Level 42 ,Simply red ,Buddy Guy ,Joe Bonamassa ,Candy Dulfer ,Earth wind & Fire ,St. Germain

En hopen dat we vandaag uitsluitsel krijgen over een trip voor begin volgend jaar
Spinternieuwe camper ophalen in Chicago en dan wegbrengen naar San Francisco
Ik zeg route 66 !

Hoe was North Sea Jazz? Ik heb alleen maar positieve dingen gelezen!

Gaaf dat jullie ook op camperreis gaan (althans met een beetje geluk dan)! Wanneer moet dat gaan gebeuren? Voor eind mei zeker?
 
En geld...na verbouwingen als nieuwe ramen, badkamer, dakkapel, achtertuin en een 'ballenbak' in de kruipkelder was het ook echt ff op! Maar het huis is een stuk relaxter dus dat is belangrijker!

Maar dus nog ff en dan gaat de camperreis door Canada dan eindelijk gebeuren!! *O*
Beter dat alles gedaan is thuis, heb je daar ff geen omkijken meer naar. Canada is erg mooi, mijn zus is er net 3 weken geweest, hadden ook een camper gehuurd. Ze zei dat ze van de ene verbazing naar de andere reed, zo mooi, maar ook het andere uiterste (smerige plaatsen). Maar het was een waanzinnige reis.
 
Hoe was North Sea Jazz? Ik heb alleen maar positieve dingen gelezen!

Gaaf dat jullie ook op camperreis gaan (althans met een beetje geluk dan)! Wanneer moet dat gaan gebeuren? Voor eind mei zeker?


North Sea Jazz ? Ik ben bang dat ik oud word Pharrell Wat een takkeherrie !
Ene Miguel (nog nooit van gehoord) Idem dito
Buddy Guy ,Level 42 ,Candy Dulfer ,Earth Wind & Fire ,Joe Bonamassa ,Simply red en St Germain .... Geweldig .Ik zei al ,Ik word oud ! :+

We gaan volgend jaar in maart vliegen naar Chicago ,De volgende dag bij de fabriek een splinternieuwe camper ophalen en die weer 3 weken later inleveren in San Francisco.
Dus gaan we route 66 af naar Los Angeles/San Diego en vandaar langs de kust naar San Francisco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan