Het Voorne--Putten topic deel 43, Zomer editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen regel ik dat linkse setje voor je :) . Ik heb dezelfde voor mezelf gehaald. Over dat rechtse setje weet ik weinig,en,om je eerlijk te zeggen heb me er ook niet in verdiept.
Zitten ook van die Fiber-ringen in zo te zien,voor water afdichtingen.Dat gebruik ik nooit....
Thanx man, echt top :}

Pb anders ff je gegevens, maak ik het ff naar je over :)
 
Als ik kids zou hebben zou ik ze ook de schuld geven hoor. :+

Maar alle gekkies op een stokkie.
Als kind kregen wij nooit eten en/of drinken in de auto. Volgens mij word dat tegenwoordig alleen maar gedaan om de kids stil/rustig te houden tijdens de rit.
Ik vermaakte mij altijd prima onderweg, auto's kijken e.d.
Gameboys en dvd spelers bestonden toen nog niet. :P
Eten bij mij voornamelijk 's ochtends in de auto. Eten zo allejez*s traag, dat ze onderweg naar school de rest op moeten eten. Wij aten ook eigenlijk nooit in de auto, op een snoepje na dan. Kids weten zich verder ook wel bezig te houden, soms net ff teveel :X
 
Idd dynamo is versleten. Auto gestart met startkabels en daarna een paar flinke klappen op de dynamo en toen was het weer goed. Maandag maar even naar de garage (dit kan ik zelf niet, kan nu niets met m'n arm en ik kan er niet bij ).
Das kud, beter dat je iig thuis kon komen. Mijn koekblik is volgens mij aan een nieuwe accu toe, ga ik aankomende week maar ff scoren bij awaccu in Barendrecht....
 
Mogguh :W

Bent er vroeg bij...
Ik was om 4 uur al wakker.. Gisteren naar de shoarma-tent hier geweest,dat doe ik even niet meer.
Werd wakker met buikkramp,kon nog maar net de plee halen,haha.
Over het interieur van het toilet zeg ik maar niks.Maar goed,je hebt wel wat aan je dag zo,even boodschapjes nu.
Die paar euro komt wel goed hoor,stuur je wel een Pb.Moet nml binnenkort langs Ton voor die bandenwissel,was er niet toe gekomen deze kerstvakantie. :)
 
Oh ok, top. Lekker nachtje dus :X

Over een bandenwissel gesproken, net via internet een setje 18" zomerbanden voor het koekblik besteld. Worden er voor de deur omheen gelegd, incl nieuwe ventielen, montage en verwijderingsbijdrage €313,-. Kan je niet voor tobben :N
Moet voor de keuring volgende maand toch ff gefixt worden :)
,,
 
Laatst bewerkt:
De nacht viel wel mee hoor,was alleen een beetje kort, B| .

Kom net terug van boodschapjes halen,maar dat setje hadden ze niet meer,hele schap leeg ;( .(toen ik er was donderdag lagen er maar 4) Heb navraag gedaan bij een medewerker,die ging achter kijken,maar ze waren al uitverkocht helaas GB.
Ik zal van de week nog wel kijken of ze nog komen,wist die knul niet. Ik kom er toch regelmatig.
 
Laatst bewerkt:
De nacht viel wel mee hoor,was alleen een beetje kort, B| .

Kom net terug van boodschapjes halen,maar dat setje hadden ze niet meer,hele schap leeg ;( .(toen ik er was donderdag lagen er maar 4) Heb navraag gedaan bij een medewerker,die ging achter kijken,maar ze waren al uitverkocht helaas GB.
Ik zal van de week nog wel kijken of ze nog komen,wist die knul niet. Ik kom er toch regelmatig.

Morge, je kan alles ook online bestellen bij Lidl, scheelt een hoop frustratie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan