Het Voorne--Putten topic deel 43, Zomer editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh :W ik ben er niet bij hoor :P

Staan nu in Italië op een camping. Het is mooi weer alleen, is onderweg de radiator van de auto gescheurd. Gelukkig waren we er bijna. Dus de boel laten afkoelen en bijgevuld (scheur zit aan de bovenkant bij de vuldop) en de scheur dichtgeplakt met ducktape. Zo zijn we goed aangekomen. Vanmiddag maar gaan zoeken naar een garage, moet toch vervangen worden voor we naar huis gaan.

Wel een beetje jammer. Paar dagen geleden alles nog nagekeken en toen was alles goed.
 
Mogguh :W ik ben er niet bij hoor :P

Staan nu in Italië op een camping. Het is mooi weer alleen, is onderweg de radiator van de auto gescheurd. Gelukkig waren we er bijna. Dus de boel laten afkoelen en bijgevuld (scheur zit aan de bovenkant bij de vuldop) en de scheur dichtgeplakt met ducktape. Zo zijn we goed aangekomen. Vanmiddag maar gaan zoeken naar een garage, moet toch vervangen worden voor we naar huis gaan.

Wel een beetje jammer. Paar dagen geleden alles nog nagekeken en toen was alles goed.

Das balen, lasapparaat niet meegenomen? :P
 
Mogguh :W ik ben er niet bij hoor :P

Staan nu in Italië op een camping. Het is mooi weer alleen, is onderweg de radiator van de auto gescheurd. Gelukkig waren we er bijna. Dus de boel laten afkoelen en bijgevuld (scheur zit aan de bovenkant bij de vuldop) en de scheur dichtgeplakt met ducktape. Zo zijn we goed aangekomen. Vanmiddag maar gaan zoeken naar een garage, moet toch vervangen worden voor we naar huis gaan.

Wel een beetje jammer. Paar dagen geleden alles nog nagekeken en toen was alles goed.
Zo'n soort lekkage had ik ook met mijn sirocco. De ANWB nam een witte boterham, maakte die nat en terwijl de motor draaide werd dat droog en hard.
Hele tijd mee door gereden.
 
Mogguh :W ik ben er niet bij hoor :P

Staan nu in Italië op een camping. Het is mooi weer alleen, is onderweg de radiator van de auto gescheurd. Gelukkig waren we er bijna. Dus de boel laten afkoelen en bijgevuld (scheur zit aan de bovenkant bij de vuldop) en de scheur dichtgeplakt met ducktape. Zo zijn we goed aangekomen. Vanmiddag maar gaan zoeken naar een garage, moet toch vervangen worden voor we naar huis gaan.

Wel een beetje jammer. Paar dagen geleden alles nog nagekeken en toen was alles goed.


ALs je nu gaat lopen ben je misschien net op tijd Michel , maar balen van je auto , ei er in gooien wil ook wel eens helpen , je moet de boel daarna goed uitspoelen maar als nood reperatie is het uitstekend !
Succes en hoop dat het je vakantie niet verpest .
 
ALs je nu gaat lopen ben je misschien net op tijd Michel , maar balen van je auto , ei er in gooien wil ook wel eens helpen , je moet de boel daarna goed uitspoelen maar als nood reperatie is het uitstekend !
Succes en hoop dat het je vakantie niet verpest .

Nee hoor. Kan me er nu niet meer druk om maken. Ei gaat niet meer werken het is een scheur van 7cm. Maar we hebben al besloten dat er een nieuwe in gaat voor we naar huis gaan. Wil niet het risico lopen dat we stil komen te staan onderweg. (best lullig als je midden in de gotthard tunnel stil komt te staan ).

Straks na de siësta even kijken of luigi en Valentino zin hebben om er een nieuwe in te zetten :X
 
Laatst bewerkt:
Nee hoor. Kan me er nu niet meer druk om maken. Ei gaat niet meer werken het is een scheur van 7cm. Maar we hebben al besloten dat er een nieuwe in gaat voor we naar huis gaan. Wil niet het risico lopen dat we stil komen te staan onderweg. (best lullig als je midden in de gotthard tunnel stil komt te staan ).

Straks na de siësta even kijken of luigi en Valentino zin hebben om er een nieuwe in te zetten :X

Gelijk heb je , niet druk maken , neem lekker een biertje ( of 6 ) en geniet van je vakantie !
 
full

:]
 
Middag :W

Vanmiddag even naar Ton geweest om de achterrem te laten ontluchten, heb nu weer een rem die het doet *O*

Daarna nog even een kmteller-kabel gekocht bij Van Os, Ramsteen in de bocht nog gespot :]

Kon daarna weer terug naar de scooterzaak, kabel bleek niet goed te zitten bij de opnemer. Dus ff omgeruild, nu doet ie het ook weer *O*
 
Goedemorgen .

Iemand misschien zin om zaterdag en zondag 6 & 7 Aug een weekend naar de eifel te gaan , of ardennen/lux ?
Gewoon zaterdag vroeg weg ( 07;00 ) en zondag om uiterlijk 18:00 terug !

Dat weekend kom ik net terug uit Luxemburg. De Duc gaat mee dus heerlijk toeren daar.
 
Zondag ziet er goed uit , lekker rondje rijden - yeaah !
:^ 1100 bij mac staat in de planning :]
Hier ook,het weer schijnt heerlijk te worden, :] Vandaag had ik een mazzeltje,kon via MF een partijtje SV onderdelen kopen,waaronder een originele uitlaat,heel mooi,en twee deukvrije tankjes,waaronder een zwarte :} :} Verder nog veel spul waar ik of iemand anders nog wel wat aan kan hebben,dus mijn deukje is binnenkort verleden tijd.Ben al een hele tijd op zoek geweest,nergens te vinden,en dan vind ik het hier,beter kan niet! *D :W
 
Kijk dat is beter nieuws Coert *O*

Ik moet voor zondag nog ff kijken wat ik ga doen. Denk dat ik wel even naar de mac kom, maar mijn eigen route ga rijden. Mijn zus is net uit het ziekenhuis gekomen, dat ik daar dan tussendoor even langs ga.
 
Ja,ik vond alleen tanken met deukjes,daar heb ik niks aan.Of een nieuwe,niet gespoten voor schrik niet 719 euro,kaal dan wel zelf spuiten.Nu heb ik remtangen,kabelboom,allerlei andere dingen,er bij.+ nog een Two Brothers volledig uitlaat systeem.In rvs.Maar dat heb ik al dus ga er iemand anders mee plezieren.Misschien zie ik je wel zondag,sterkte met je zus in ieder geval! :)
 
Weet nog een heleboel reserveonderdelen te staan in H'sluis voor je motor Coert. Sterker nog, je krijgt er een motor bij.
Iemand die ook een GS wil gaan rijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan