Het Voorne--Putten topic deel 43, Zomer editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het schijnt inderdaad dat het vanaf woensdag weer beter word.Moet je vaker doen,lekker weer bestellen, :Y Trouwens,ik moet nog steeds eens langskomen bij die club van je,ik heb tot op heden nog weinig tijd gehad helaas..... -O- Anders is een ritje Voorne met de topic-gasten ook wel leuk moet ik zeggen. :] Misschien zondag wel,weersomstandigheden afhankelijk dan. :)
 
Het schijnt inderdaad dat het vanaf woensdag weer beter word.Moet je vaker doen,lekker weer bestellen, :Y Trouwens,ik moet nog steeds eens langskomen bij die club van je,ik heb tot op heden nog weinig tijd gehad helaas..... -O- Anders is een ritje Voorne met de topic-gasten ook wel leuk moet ik zeggen. :] Misschien zondag wel,weersomstandigheden afhankelijk dan. :)

Moet bekennen dat ik er ook niet vaak meer ben geweest hoor. Het verlies van me baan en me 100% richten op me motor vond ik iets belangrijker. Daarnaast ben ik geen donateur en elke laatste donderdag van de maand zijn de niet donateurs welkom. Nou dan pas ik toch voor de andere data ineens. Weet wel dat ze vrijdag avond een tour tocht weer hebben voor kids. Rit voor Saskia

Geen idee of ik dan het pasje al heb ze zeggen dat het 5 werkdagen gaat duren, maar in de toekomst zou het best kunnen als ik me ook vertrouwd voel op me eigen motor.
 
Zo, klaar met 3 kuub zand de tuin in kruien, nu ff relaxen en dan zo er weer voor zorgen dat ik naar bloemetjes ga ruiken...
full
 
Goedemorgen, :W Je hebt misschien wel gelijk Ferry,maar ik zou als ik Motormuisje was toch gewoon wachten tot het pasje binnen is.Iets met de kat op het spek binden, :+ En zenuwachtig gaan rijden zonder pasje omdat je de wouten overal verwacht is nu ook niet echt gezellig,voor de eerste ritjes alleen... ;)
 
Mogguh :W

Afgelopen dagen een shitload aan zooi/puin weggebrach en ligt de tuin op de randen na dicht. Vandaag gaan we de nieuwe schutting plaatsen en wil ik maandag de zijkant daarlangs dicht gaan leggen. Man, wat ben ik blij dat het eind in zicht is *O* , lichamelijk is er geen reet meer van me over zeg, kolere... :/

Edit: Ik zou ook nog even wachten tot je het nieuwe pasje in handen hebt. Gewoon een rondje rijden kan heus geen kwaad, maar mocht er wat gebeuren....
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :W

Afgelopen dagen een shitload aan zooi/puin weggebrach en ligt de tuin op de randen na dicht. Vandaag gaan we de nieuwe schutting plaatsen en wil ik maandag de zijkant daarlangs dicht gaan leggen. Man, wat ben ik blij dat het eind in zicht is *O* , lichamelijk is er geen reet meer van me over zeg, kolere... :/

Edit: Ik zou ook nog even wachten tot je het nieuwe pasje in handen hebt. Gewoon een rondje rijden kan heus geen kwaad, maar mocht er wat gebeuren....
Dat soort klussen is echt killing voor je lijf maar als het af is en het is net zo goed gelukt als je had gehoopt dan was het alle pijn dubbel waard!!!

En ik ben het met je edit eens!
 
Inderdaad ik wacht gewoon tot woensdag. Daarbij staat die bij me ouders in de tuin en van hun mag het ook niet. Gisteren wel FF pak aangetrokken voor een foto van mij en de motor. Dat even wachten kan er ook nog wel bij. Dus advies woensdag iedereen binnen of op je werk blijven ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan