Het Voorne--Putten topic deel 43, Zomer editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb zelf ook een klopboormachine maar niet op accu.

Ga een poging wagen met de Makita en anders sla ik er wel een zooi betonpijkers in. :+
 
Dit jaar geweest, vond het niet de moeite/6 euro waard......

:^

Ja dat is negatief.

Het is echt fijn dat ze proberen om op voorne putten zo'n beurs willen organiseren maar er zijn hier geen lokaties die groot genoeg zijn om een behoorlijk indoor evenement te organiseren.
 
Laatst bewerkt:
Dit jaar geweest, vond het niet de moeite/6 euro waard......


Ach ,Het is geen utrecht of andere shows maar ze proberen iig iets op poten te zetten en ik vond het best gezellig dit jaar ,Zoals al gezegd het zal moeten groeien en er zal ruimte moeten zijn om te groeien
Ga er zeker in Jan langs hoor

Joshi ,Bedoelde je deze ?

full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de foto's van vorig jaar gezien.Toen had ik geen tijd helaas,maar volgend jaar ga ik misschien ook even kijken,lekker dichtbij,en idd moet zoiets een beetje groeien.Wel een leuk initiatief. :)
 
Hoe moeten ze groeien, meer zaal was er niet meer :) Alles zat al vol dit jaar.

Dat snap ik. Dat het vol zat heb ik ook gezien. Maar het zal toch echt moeten groeien onder het publiek en dat is niet binnen 2 jaar gerealiseerd.

En als dat gebeurd dan zal de organisatie echt wel gaan kijken naar andere mogelijkheden binnen de regio Rotterdam.

Ik denk dat de motorbeurs in utrecht ook een lange tijd heeft moeten groeien dat zal ook niet vanaf het eerste jaar zo groot zijn geweest.
 
Nou voskamp in Spijkenisse is weer de oliebollen winnaar.
Retedruk daar, je hoeft er niet te komen om een brood te halen :N Vorig jaar waren ze wel erg goed, maar of we er dit jaar nog wat gaan halen...

Ben een paar jaar geleden eens bij de nr2 in de rij wezen staan, was toen in de Akkerhof. Vond het maar melige vette ballen :r Die dingen worden getest in alle rust, wanneer er op het gemak en goed gebakken kan worden. Vervolgens wanneer alles bekend is en er staat een mega rij te wachten, staan ze te bakken als een malle en is de kwaliteit een stuk dramatischer :/

Dacht wel dat ze bij die zaak van Voskamp zelf niet staan te bakken, maar in het pand op het bedrijventerrein in Spijkenisse toch?
 
Laatst bewerkt:
_O- _O-

Ging het niet over wie Rudolf grootste fan was? :X

"Ik ben rudolf's grootste fan"
-"nee, ik!"
"nee, ik!"
-"NEE, IK!"
pang-pang, "er zijn nu helemaal geen fans meer" 8-)

Denk dat het meer om een foutgelopen transport ging met de arreslee.

Het schijnt dat 1 van de elfjes iets niet goed had ingepakt :P
 
Laatst bewerkt:
Retedruk daar, je hoeft er niet te komen om een brood te halen :N Vorig jaar waren ze wel erg goed, maar of we er dit jaar nog wat gaan halen...

Ben een paar jaar geleden eens bij de nr2 in de rij wezen staan, was toen in de Akkerhof. Vond het maar melige vette ballen :r Die dingen worden getest in alle rust, wanneer er op het gemak en goed gebakken kan worden. Vervolgens wanneer alles bekend is en er staat een mega rij te wachten, staan ze te bakken als een malle en is de kwaliteit een stuk dramatischer :/

Dacht wel dat ze bij die zaak van Voskamp zelf niet staan te bakken, maar in het pand op het bedrijventerrein in Spijkenisse toch?

De bakkerij zit idd op de halfweg :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan