Het Voorne--Putten topic deel 43, Zomer editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe moeten ze groeien, meer zaal was er niet meer :) Alles zat al vol dit jaar.


Waren toch achterin nog hallen over ? En anders een tent op de parkeerplaats ?
Maar effe afwachten wat het dit jaar wordt ,Vorig jaar stond er zelfs een XJR
Dus dat wordt moeilijk voor ze om te evenaren :+ :+

full
 
Retedruk daar, je hoeft er niet te komen om een brood te halen :N Vorig jaar waren ze wel erg goed, maar of we er dit jaar nog wat gaan halen...

Ben een paar jaar geleden eens bij de nr2 in de rij wezen staan, was toen in de Akkerhof. Vond het maar melige vette ballen :r Die dingen worden getest in alle rust, wanneer er op het gemak en goed gebakken kan worden. Vervolgens wanneer alles bekend is en er staat een mega rij te wachten, staan ze te bakken als een malle en is de kwaliteit een stuk dramatischer :/

Dacht wel dat ze bij die zaak van Voskamp zelf niet staan te bakken, maar in het pand op het bedrijventerrein in Spijkenisse toch?

Klopt, worden op de halfweg gemaakt/gebakken.
30-31 december staat daar ook een tent waar je ze kan kopen.
 
_O- _O-

Ging het niet over wie Rudolf grootste fan was? :X

"Ik ben rudolf's grootste fan"
-"nee, ik!"
"nee, ik!"
-"NEE, IK!"
pang-pang, "er zijn nu helemaal geen fans meer" 8-)
Bij ons op het werk vragen ze zich af of dat het te maken zou kunnen hebben met die achtervolging uit Hellevoetsluis van afgelopen week. Zat toen ook iets van 450kg coke en een vuurwapen in 1 van die auto's. Dat het weer een afrekening is in het criminele circuit. Als dat zo is, maar hopen dat ze de goede hebben ipv een vergismoord...
 
En een goede middag btw :W

Ff wakker worden nog :Z 1e nachtdienst zit er op, nog 3 te gaan :/ Ben wel blij dat het de laatste van het jaar zijn... :P
 
Laatst bewerkt:
Waren toch achterin nog hallen over ? En anders een tent op de parkeerplaats ?
Maar effe afwachten wat het dit jaar wordt ,Vorig jaar stond er zelfs een XJR
Dus dat wordt moeilijk voor ze om te evenaren :+ :+

[afbeelding]
Wel makkelijk, altijd je dienblad bij je :+
Inderdaad,kun je handig gebruiken als je oliebollen gaat scoren bij Voskamp.Ohh,en voor poedersuiker weet ik een leuk adresje in H'sluis. Wel even je kogelvrije vest aandoen, :+
 
Bij ons op het werk vragen ze zich af of dat het te maken zou kunnen hebben met die achtervolging uit Hellevoetsluis van afgelopen week. Zat toen ook iets van 450kg coke en een vuurwapen in 1 van die auto's. Dat het weer een afrekening is in het criminele circuit. Als dat zo is, maar hopen dat ze de goede hebben ipv een vergismoord...


Was om de hoek bij ons ,Zou best wel eens kunnen
Je hoort heel vaak tegenwoordig over wraakacties

full
 
Ach ,Het is geen utrecht of andere shows maar ze proberen iig iets op poten te zetten en ik vond het best gezellig dit jaar ,Zoals al gezegd het zal moeten groeien en er zal ruimte moeten zijn om te groeien
Ga er zeker in Jan langs hoor

Joshi ,Bedoelde je deze ?

[afbeelding]

Ga jij maar lekker in januari hoor Ger, zal je zeker de eerste zijn ! _O-
Is pas in februari hè. ;)
 
Laatst bewerkt:
Het is weer de week tussen kerst en oud en nieuw. Heb hier echt helemaal niets te doen (werkgerelateerd dan). Net even de bougies van m'n auto maar vervangen (dat moest toch gebeuren). Morgen in oud-beijerland werken (daar heb ik nog wel wat te doen gelukkig). Donderdag en vrijdag weer in de Europoort. Denk dat ik toch maar even wat poets zooi voor de auto meeneem :X
 
Het is weer de week tussen kerst en oud en nieuw. Heb hier echt helemaal niets te doen (werkgerelateerd dan). Net even de bougies van m'n auto maar vervangen (dat moest toch gebeuren). Morgen in oud-beijerland werken (daar heb ik nog wel wat te doen gelukkig). Donderdag en vrijdag weer in de Europoort. Denk dat ik toch maar even wat poets zooi voor de auto meeneem :X

Kan morgen wel mijn reparatiewerk bij je brengen, heb je donderdag en vrijdag wat te doen op je werk. O-)

Hoogstwaarschijnlijk kom ik het sowieso morgen wel brengen hoor. :)
 
Toevallig gisteren wel weer een fles gekocht, wel bij de lidl die is romiger. En het waren 3 glazen rose afgelopen maandag ;-)

Herkansing: jeej eindelijk iemand gevonden die dat dus ook vind jeej
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan