Het Voorne--Putten topic deel 43, Zomer editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag :W

Gisteren bezig geweest met het plaatsen van de schutting. Echt he, precies waar we de gaten voor de palen moesten boren, kwamen we stukken A15 tegen van heul heul vroegah. Enorme brokken asfalt uit moeten graven, dramazooi :/ Maar uiteindelijk toch een groot gedeelte kunnen zetten *D

Het laatste deel moet nog even wachten, heb een T-splitsing paal besteld voor aan het eind, kunnen we allebei de betonnen onderplaten ook naar links en rechts er in kwijt. Doordat de tuin flink opgehoogd is, ook maar gelijk een nieuwe schutting besteld voor de achterzijde met een poort die ik op maat ga maken. Die wordt 1.20m breed, altijd makkelijk en komt mooi uit qua maat met de andere delen *D

Morgen de zijkant van de bestrating dicht maken en dan hoop ik zaterdag de rest van de schutting te kunnen zetten :)
full
 
Laatst bewerkt:
Middag :W

Gisteren bezig geweest met het plaatsen van de schutting. Echt he, precies waar we de gaten voor de palen moesten boren, kwamen we stukken A15 tegen van heul heul vroegah. Enorme brokken asfalt uit moeten graven, dramazooi :/ Maar uiteindelijk toch een groot gedeelte kunnen zetten *D

Het laatste deel moet nog even wachten, heb een T-splitsing paal besteld voor aan het eind, kunnen we allebei de betonnen onderplaten ook naar links en rechts er in kwijt. Doordat de tuin flink opgehoogd is, ook maar gelijk een nieuwe schutting besteld voor de achterzijde met een poort die ik op maat ga maken. Die wordt 1.20m breed, altijd makkelijk en komt mooi uit qua maat met de andere delen *D

Morgen de zijkant van de bestrating dicht maken en dan hoop ik zaterdag de rest van de schutting te kunnen zetten :)[afbeelding]
Ziet er netjes uit man!!
 
1 ding weet ik ook zeker, volgende keer laat ik het ook doen... :Y
Dat kost ook een paar centen (een duzend of 5 voor schutting, tegels, opsluitbanden en blokken voor borders incl plaatsen voor en achtertuin) maar dan hoef je het iig niet zelf te doen.
We waren na het leeghalen van de tuin al verrot!
 
Laatst bewerkt:
Middag :W

Gisteren bezig geweest met het plaatsen van de schutting. Echt he, precies waar we de gaten voor de palen moesten boren, kwamen we stukken A15 tegen van heul heul vroegah. Enorme brokken asfalt uit moeten graven, dramazooi :/ Maar uiteindelijk toch een groot gedeelte kunnen zetten *D

Het laatste deel moet nog even wachten, heb een T-splitsing paal besteld voor aan het eind, kunnen we allebei de betonnen onderplaten ook naar links en rechts er in kwijt. Doordat de tuin flink opgehoogd is, ook maar gelijk een nieuwe schutting besteld voor de achterzijde met een poort die ik op maat ga maken. Die wordt 1.20m breed, altijd makkelijk en komt mooi uit qua maat met de andere delen *D

Morgen de zijkant van de bestrating dicht maken en dan hoop ik zaterdag de rest van de schutting te kunnen zetten :)[afbeelding]
sohe, je bent al lekker opgeschoten :Y *O*
 
Mooi zo,lekker snel voor elkaar. Kun je eindelijk lekker zelf op pad met je motor. :] Gefeliciteerd, en geniet er van, *O*
 
Nou ritje Hekelingen gedaan. Pff wat mis ik me les motor al zeg. Op me rit viel dat ding al een paar keer uit. Ook gewoon als ik een bocht moet maken zeg maar. Het zal wel gewoon wennen zijn gok ik.
 
nieuwe motor he. gewoon ff ergens lege parkeerplaats zoeken en avb oefeningen doen. vergeet niet hoeveel tijd je op die lesmotor hebt doorgebracht voordat je daar lekker op reed.
 
Nou ritje Hekelingen gedaan. Pff wat mis ik me les motor al zeg. Op me rit viel dat ding al een paar keer uit. Ook gewoon als ik een bocht moet maken zeg maar. Het zal wel gewoon wennen zijn gok ik.
Dat is vast een kwestie van gewenning meis! Het is las je eerste ritje! Het gaat vast steeds beter!!
 
Ik hoop het echt. Klopt ook wel heb 38 lessen gehad van 1 uur excl me examen dus zeg maar 40 uur op me vertrouwde les motor. En ik ben van een cbf 500 naar een savage gegaan totaal anders.
 
Ben het met bovenstaande reacties eens,ik heb zelf al 32 jaar ervaring,maar toen ik van mijn CB750F Bol d'Or overstapte op de SV650S moest ik ook wennen aan de andere motorkarakteristiek.Een twin loopt anders dan een single,dus heb geduld,het komt echt wel goed hoor!Over een weekje of twee weet je niet beter meer,kun je lezen en schrijven met je fiets. ;)
 
sohe, je bent al lekker opgeschoten :Y *O*
Ja, ben er blij mee. Vandaag de zijkant dicht gemaakt, alleen de achterkant van de tuin nog *O*

full


Ook de tuin even (tijdelijk) opnieuw ingericht, was een grote puinzooi, nu kunnen de kids iig ook weer in de tuin spelen :)

full
 
Laatst bewerkt:
Ziet er weer picobello uit GB, *O* Netjes gedaan,maar zit je ook in hetzelfde stadium als ik,dat nooit meer?Heb zelf na mijn tuin escapades een week of 3 een zere rug gehad,grrr.. :X Maar je hebt er wel eer van,netjes! :Y
 
Ziet er weer picobello uit GB, *O* Netjes gedaan,maar zit je ook in hetzelfde stadium als ik,dat nooit meer?Heb zelf na mijn tuin escapades een week of 3 een zere rug gehad,grrr.. :X Maar je hebt er wel eer van,netjes! :Y
Echt, van mijn leven nooit meer :N

Heb nu iig zat ruimte om lekker in de achtertuin aan de motor te rommelen *D Al wordt dat wel een stukkie minder als de 3x3 schuur er in staat...
 
Dat kost ook een paar centen (een duzend of 5 voor schutting, tegels, opsluitbanden en blokken voor borders incl plaatsen voor en achtertuin) maar dan hoef je het iig niet zelf te doen.
We waren na het leeghalen van de tuin al verrot!
Idd, kost een beste duit, was nu ongeveer de helft kwijt (en een paar jaar van mijn leven _O- )

Ff de tuin leeghalen verkijk je ook gauw op, heb me een shitload aan puin en zooi weggebracht. Tig keer die kolere tegels door mijn handen gehad. Maar het is dan wel lekker als profi tuingasten aan de bak gaan, weet je ook gelijk dat alles superstrak achtergelaten wordt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan