Het Voorne--Putten topic deel 43, Zomer editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh :W

Gisteren eind van de middag even flink door mijn rug gegaan toen ik met de binnenkant van mijn schuur bezig was. :( Zometeen naar Naturalis met de kids, loop zo krom als een hoepel, dus dat wordt nog wat :')

Dacht dat ik lichamelijk al aardig aan het aftakelen ben maar jij bent ook al lekker bezig !
Volgens mij heb ik jou vaker over je rug gehoord.
 
Thanx. Ja, ik ga maar gewoon, is ook maar iets van een uurtje daar. Lijkt nu dat ik meer last heb als ik zit, dan als ik lopende ben. Zal er wel charmant uitzien, maar goed. Morgen iig wel ff ziekmelden op het werk, want dat gaat 'm echt niet worden. :N
 
Dacht dat ik lichamelijk al aardig aan het aftakelen ben maar jij bent ook al lekker bezig !
Volgens mij heb ik jou vaker over je rug gehoord.
Is de laatste tijd ook goed raak ja. Vorige keer was ik er sporten op het werk doorheen gegaan. Maar dat was zo'n net niet goed genoeg aktie (niet volledig). Maar dat is me gisteren dus wel gelukt. Ervaring is, als het goed gelukt is, dat ik een beste tijd daarna er weer vrijstelling voor heb... :') :/
 
MOgguh, sterkte GB! ken het probleem. heb het al sinds me 16de dat ik minder sterke rug heb. als je iets verkeerd doet. bots en het is er weer! blijven lachen (ookal vloek ik zelf me de t**fus)

zo min 1 graden. handen dit maal niet afgevroren maar gewoon beetje frisjes. Echter heb ik wel het volgende...

Gisteravond me motor weer van stal na 2 dagen niet rijden. Start um. wil gas geven en klik uit..
Niet meer aan te krijgen! na kwartier van wachten/ starten / wachten starten. gaf tie ineens leven!
Denk " nou zal wel door kou o.i.d."

Maar vanochtend. Rijd weg, heb al 200/300 meter gereden. wil afslaan hoofdweg op. Klik motor uit..
En niet willen starten 5 min lang. Toen die eenmaal starten ben ik met half gas in z'n 1 weggereden want wilde niet net als gisteravond kwartier staan kloten! :+ :')

Enig idee? :)
 
Moguh!

@DRS930 - jij had dus ook een lekkere start vandaag. Sorry ik ben niet zo technisch/handig dat ik zou kunnen weten wat er aan het handje is.
 
Choke misschien, weet niet om wat voor motor het gaat de xt660?
Kan zijn dat de choke blijft hangen of niet goed werkt.
 
Choke misschien, weet niet om wat voor motor het gaat de xt660?
Kan zijn dat de choke blijft hangen of niet goed werkt.

XT660X idd!, Ja zat ik ook nog aan te denken maar voor de rest doetie ut normaal na stukje rijden!
:?
 
Wat word ik toch ontzettend moe van die klote bruggen hier in Spijk, en dan doel ik uiteraard op de Botlek brug en de Spijkernisserbrug of hoe dat achterlijke ding ook heet.

Vanmiddag ook weer, 30 minuten voor een brug gestaan, die twee delen open heeft, mag je eindelijk verder rijden zodat je kan kijken waar je een half uur van je leven voor verziekt heb blijkt het een godgans binnenvaart schip te zijn.

Werkelijk ongehoord, tis dat klagen bij Rijkswaterstaat een loze bezigheid is anders had ik er werk van gemaakt.

Tijd voor een tunnel of een helikopter....
 
Tunnel zou idd heel erg fijn zijn, geloof dat heel Spijkenisse wel die wens heeft. Maar had begrepen dat H'vliet tegenwerkte op dat plan toen het een keer ter sprake kwam.
Laatst ook zo'n aktie gehad (meerdere keren trouwens)... Kom je aankakken, brug net voor je neus open, +/- 10 auto's voor je. Duren en duren voordat dat pokkeding naar beneden gaat. Gaat ie eindelijk omlaag, stoplicht op groen, 4 auto's verder gaat dat licht weer op rood en gaat die pokkebrug weer omhoog, wtf... :(

Vwb die Botlekbrug, ook zo ruk. Ik moet naar de Botlek, dus linker baan op de Hartelbrug. Sta ik gvd in de file omdat heel Spijkenisse en omgeving dezelfde baan pakt om naar de tunnel te gaan. Begrijp het wel met al die storingen, maar f*cking irritant. Rechter baan geheel leeg en 3 auto's die wel naar de Botlekbrug rijden.
Wat mij betreft flikkeren ze die toerit naar de tunnel dicht en iedereen over de Botlekbrug. En als de Botlekbrug open is voor de vaart, dan de toerit naar de tunnel pas open gooien. Dan heb je iig in de ochtend gewoon dat je overal door kan rijden.
Door al dat gezeik pak ik dus maar de scooter, werkt prima, maar ben geregeld genoodzaakt toch het koekblik te pakken.

Heerlijk dat klagen op zijn tijd :P Maar goed, hoop wel dat het in de toekomst nog eens gaat verbeteren :)
 
Tunnel zou idd heel erg fijn zijn, geloof dat heel Spijkenisse wel die wens heeft. Maar had begrepen dat H'vliet tegenwerkte op dat plan toen het een keer ter sprake kwam.
Laatst ook zo'n aktie gehad (meerdere keren trouwens)... Kom je aankakken, brug net voor je neus open, +/- 10 auto's voor je. Duren en duren voordat dat pokkeding naar beneden gaat. Gaat ie eindelijk omlaag, stoplicht op groen, 4 auto's verder gaat dat licht weer op rood en gaat die pokkebrug weer omhoog, wtf... :(

Vwb die Botlekbrug, ook zo ruk. Ik moet naar de Botlek, dus linker baan op de Hartelbrug. Sta ik gvd in de file omdat heel Spijkenisse en omgeving dezelfde baan pakt om naar de tunnel te gaan. Begrijp het wel met al die storingen, maar f*cking irritant. Rechter baan geheel leeg en 3 auto's die wel naar de Botlekbrug rijden.
Wat mij betreft flikkeren ze die toerit naar de tunnel dicht en iedereen over de Botlekbrug. En als de Botlekbrug open is voor de vaart, dan de toerit naar de tunnel pas open gooien. Dan heb je iig in de ochtend gewoon dat je overal door kan rijden.
Door al dat gezeik pak ik dus maar de scooter, werkt prima, maar ben geregeld genoodzaakt toch het koekblik te pakken.

Heerlijk dat klagen op zijn tijd :P Maar goed, hoop wel dat het in de toekomst nog eens gaat verbeteren :)

Dan zou ik de politieke partij Nissewaard Lokaal de komende tijd in de gaten houden ;)

Ik ga samen met hun en een paar andere aan tafel om wat aan de verkeerssituatie te doen in Spijkenisse :Y
 
Mooi man... Als bovenstaande er doorheen gaat komen, zou dat al top zijn. Een slagboompje en wat led-borden die de opening richting de tunnel dan aangeven en klaar zijn ze :Y

Succes iig :t
 
Ook maar even mee klagen dan })

Word ook helemaal niet goed van die Botlekbrug, heb de eerste storing van dit jaar, jawel, op 1 januari live mee mogen maken.
Weer draaien op de oprit van de brug, en tegen het verkeer in terug, en op de Hartelbrug keren om de Botlektunnel in te gaan.
Dit keer was er gelukkig wel begeleiding van politie/rijkswaterstaat, de vorige keer dat ik dit meemaakte was het een chaotisch zooitje spookrijders.
Hoop nog steeds dat de afrit naar Hoogvliet na de Botlektunnel ooit terugkomt.
 
Tunnel zou idd heel erg fijn zijn, geloof dat heel Spijkenisse wel die wens heeft. Maar had begrepen dat H'vliet tegenwerkte op dat plan toen het een keer ter sprake kwam.
Laatst ook zo'n aktie gehad (meerdere keren trouwens)... Kom je aankakken, brug net voor je neus open, +/- 10 auto's voor je. Duren en duren voordat dat pokkeding naar beneden gaat. Gaat ie eindelijk omlaag, stoplicht op groen, 4 auto's verder gaat dat licht weer op rood en gaat die pokkebrug weer omhoog, wtf... :(

Vwb die Botlekbrug, ook zo ruk. Ik moet naar de Botlek, dus linker baan op de Hartelbrug. Sta ik gvd in de file omdat heel Spijkenisse en omgeving dezelfde baan pakt om naar de tunnel te gaan. Begrijp het wel met al die storingen, maar f*cking irritant. Rechter baan geheel leeg en 3 auto's die wel naar de Botlekbrug rijden.
Wat mij betreft flikkeren ze die toerit naar de tunnel dicht en iedereen over de Botlekbrug. En als de Botlekbrug open is voor de vaart, dan de toerit naar de tunnel pas open gooien. Dan heb je iig in de ochtend gewoon dat je overal door kan rijden.
Door al dat gezeik pak ik dus maar de scooter, werkt prima, maar ben geregeld genoodzaakt toch het koekblik te pakken.

Heerlijk dat klagen op zijn tijd :P Maar goed, hoop wel dat het in de toekomst nog eens gaat verbeteren :)
Goed plan maar dan eerst een heel jaar zonder storing en niet meer open in de spits
 
Ook maar even mee klagen dan })

Word ook helemaal niet goed van die Botlekbrug, heb de eerste storing van dit jaar, jawel, op 1 januari live mee mogen maken.
Weer draaien op de oprit van de brug, en tegen het verkeer in terug, en op de Hartelbrug keren om de Botlektunnel in te gaan.
Dit keer was er gelukkig wel begeleiding van politie/rijkswaterstaat, de vorige keer dat ik dit meemaakte was het een chaotisch zooitje spookrijders.
Hoop nog steeds dat de afrit naar Hoogvliet na de Botlektunnel ooit terugkomt.
Zag vorige week daar een stuk vangrail omhoog staan, afritje is er blijkbaar nog wel, maar waarschijnlijk alleen in geval van nood als de brug weer eens in storing staat.

Een tijdje terug was de Hartelbrug dicht voor onderhoud en de Botlektunnel ook (alleen deze combi al |( ), moest ik na mijn avonddienst dus over de Botlekbrug omdat ik helaas niet met de scooter kon. En jawel, brug in storing, ding ging niet meer naar beneden (was al meer dan 30-45 min in storing). Allemaal omdraaien dus en retour, scheelde dat toen ik aankwam het nog niet zo druk was, maar begon idd chaos aan het worden. Gewoon via Brielle naar huis gemoeten, wat een drama was dat zeg, minimaal een uur later thuis dan normaal. Best lekker als je de volgende dag weer een vroege dienst hebt. Ja, ooit wordt het nog wat...
 
Laatst bewerkt:
Wat ook fijn zou zijn is in de tunnel een doorgetrokken streep tussen rijstrook 2 en 3 zodat al die aso's na de tunnel niet meer van rijstrook 1 en 2 kunnen doorschuiven om rechtsaf de hartelbrug op te draaien. Daar ontstaan al die files van...
 
Wat ook fijn zou zijn is in de tunnel een doorgetrokken streep tussen rijstrook 2 en 3 zodat al die aso's na de tunnel niet meer van rijstrook 1 en 2 kunnen doorschuiven om rechtsaf de hartelbrug op te draaien. Daar ontstaan al die files van...
Maar een échte aso houd je niet tegen met een doorgetrokken streep :/

Als ik vanaf Rotterdam kom, pak ik altijd de afslag Hoogvliet om naar Spijkenisse te gaan, dus heb ik daar dan weer geen last van.

Op de toegangs-/uitvalswegen na, vind ik het wel prima wonen hier. VP is toch een mooie achtertuin om een lekker stukkie te :]
 
Hey iedereen,
Ben ik dan nog 1 van de weinigen die geen klachten meer heeft mbt de bruggen. O wacht ik ben natuurlijk elders gaan werken (gemeente Hellevoetsluis). Heb nergens last eigenlijk van. Nadeel wat ik nog heb is die groenekruisweg met flitsers (kut gingen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan