Het Voorne--Putten topic deel 43, Zomer editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een galaxy s5, sinds de laatste update van samsung loopt ie iedere keer vast en probeert ie (jaja probeert) weer op te starten. Na tig keer proberen op te starten, gaat ie het toch maar een keertje doen... :/
 
het mag weer. :+

Me nieuwe werk foon = mijn nieuwe werk telefoon

Kan zo slecht tegen mensen die ME altijd lopen te corrigeren in ME spelling })

qPS1n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kan zo slecht tegen mensen die ME altijd lopen te corrigeren in ME spelling })

[afbeelding]

Ben jij ook al zo'n hopeloos geval? Hoger opgeleid en dan te belazert zijn om een beetje je best te doen om normaal te spellen. Ik noem dat gewoon "lui"


:j ;)

(Even voor de goede orde. Ik heb er echt een hardgrondige hekel aan om berichten te lezen vol spellingsfouten. Hoe doen jullie dat op je werk? Ook gewoon zoals je hier berichten plaatst? Of doen jullie dat dan wel in correct nederlands? We hebben hier een collega die dat dus wel deed en die hoeft bij sommige klanten niet meer te bellen of te mailen. Maargoed ik zal er niet meer over zeuren. Het gaat mij puur om het taalgebruik en niet om je persoonlijkheid. .....die zal best goed zijn).
 
Laatst bewerkt:
Ben jij ook al zo'n hopeloos geval? Hoger opgeleid en dan te belazert zijn om een beetje je best te doen om normaal te spellen. Ik noem dat gewoon "lui"

:j ;)

(Even voor de goede orde. Ik heb er echt een hardgrondige hekel aan om berichten te lezen vol spellingsfouten. Hoe doen jullie dat op je werk? Ook gewoon zoals je hier berichten plaatst? Of doen jullie dat dan wel in correct nederlands? We hebben hier een collega die dat dus wel deed en die hoeft bij sommige klanten niet meer te bellen of te mailen. Maargoed ik zal er niet meer over zeuren. Het gaat mij puur om het taalgebruik en niet om je persoonlijkheid. .....die zal best goed zijn).

Hopeloos geval? Bedankt! :}

Zoveel spelfouten zitten er gelukkig niet in mijn zinnen/woorden maar af en toe slipt er wel eens eentje tussendoor. Vooral bij me, mijn en m'n gaat het hardnekkig fout ;)
 
Je bent niet meer te redden, :+


Maar,even serieus,ik probeer altijd correct ABN te gebruiken,maar ik maak ook taalfoutjes.Het valt me wel op dat jongeren over het algemeen meer dat soort dingen hebben.Ik leg de fout meer bij het onderwijs van tegenwoordig dan bij de jeugd.Ben trouwens ook geen taalnazi. :N
 
Ben jij ook al zo'n hopeloos geval? Hoger opgeleid en dan te belazert zijn om een beetje je best te doen om normaal te spellen. Ik noem dat gewoon "lui"


:j ;)

(Even voor de goede orde. Ik heb er echt een hardgrondige hekel aan om berichten te lezen vol spellingsfouten. Hoe doen jullie dat op je werk? Ook gewoon zoals je hier berichten plaatst? Of doen jullie dat dan wel in correct nederlands? We hebben hier een collega die dat dus wel deed en die hoeft bij sommige klanten niet meer te bellen of te mailen. Maargoed ik zal er niet meer over zeuren. Het gaat mij puur om het taalgebruik en niet om je persoonlijkheid. .....die zal best goed zijn).
Amen :}

Krijg daar ook echt kortsluiting van!
 
Je bent niet meer te redden, :+


Maar,even serieus,ik probeer altijd correct ABN te gebruiken,maar ik maak ook taalfoutjes.Het valt me wel op dat jongeren over het algemeen meer dat soort dingen hebben.Ik leg de fout meer bij het onderwijs van tegenwoordig dan bij de jeugd.Ben trouwens ook geen taalnazi. :N

Jij bent ook niet meer te redden. Als we dan toch gaan mieren neuken, waar is je spatie na elk leesteken?
 
Je bent niet meer te redden, :+


Maar,even serieus,ik probeer altijd correct ABN te gebruiken,maar ik maak ook taalfoutjes.Het valt me wel op dat jongeren over het algemeen meer dat soort dingen hebben.Ik leg de fout meer bij het onderwijs van tegenwoordig dan bij de jeugd.Ben trouwens ook geen taalnazi. :N

Ik snap ook wel dat je taalfouten maakt, dat doe ik ook. Maar me, ze enz.....gebruiken als een bezittelijk voornaamwoord daar kan ik echt heel slecht tegen. En nee ik ben ook geen taalnazi.
 
Gelukkig tikken we niet in het Haags of ander dialect, als Haags een dialect is dan...

Heb ooit een vriendin gehad uit Delfzijl, heel gezellig op een verjaardag. Not!
 
Die buitenlandse vriendinnen zijn ook helemaal niks Per, moet je de taal weer leren om je verstaanbaar te maken. Eer dat je dan de straattaal geleerd hebt en me als bezittelijk voorwerp kan gebruiken, ben je wel ff verder...
 
Zo jammer dit......

Het verschil tussen ken en kan.

Als "echte Rotterdammert" gebruik je ken als spreektaal (meestal in je vrije tijd). En kan als schrijftaal.


En dan heb ik nog een vraag aan je. Spreek jij als een echte rotterdamse met een "natte t"? Want dat hoort er wel bij hoor.

Net als "wat heb je?" in het rotterdams "tebbie?" is.


:+ :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan