Het Voorne--Putten topic deel 43, Zomer editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Me is gewoon mijn, als je zo'n ster bent me schrijven dan kun je ook zeker wel mijn schrijven. Als je nou enthousiast of portemonnee verkeerd schrijft a la maar ik verwacht dat er gewoon een leeftijdskloof tussen zit.

Ik lees hier op mijn werk wel eens wat sollicitatiebrieven en dan springen vaak de tranen in je ogen. Het lijkt wel alsof Nederlands niet meer gegeven wordt op school zoals 'vroeger'.

Zo dat was mijn relaas, nu weer lekker aan het werk met dit heerlijke weer.
 
Laatst bewerkt:
Ik ken het, zie op mijn werk ook nogal eens wat berichten op het net staan of emails voorbij komen die ik, na een paar zinnen gelezen heb, maar gauw wegklik. Een spelfoutje is niet zo'n punt, maar mijn god... Na 1980 (geen idee hoe ik aan dat jaartal kom :+ ) is het een stuk achteruit gegaan met de Nederlandsche taal. Is overgegaan in straattaal, degene die dat spreekt/schrijft, vindt abN een lastig iets, dat krijg je er niet zomaar in Mark...
 
Ik ken het, zie op mijn werk ook nogal eens wat berichten op het net staan of emails voorbij komen die ik, na een paar zinnen gelezen heb, maar gauw wegklik. Een spelfoutje is niet zo'n punt, maar mijn god... Na 1983 (geen idee hoe ik aan dat jaartal kom :+ ) is het een stuk achteruit gegaan met de Nederlandsche taal. Is overgegaan in straattaal, degene die dat spreekt/schrijft, vindt abN een lastig iets, dat krijg je er niet zomaar in Mark...

Fixed it! *O*
 
Me is gewoon mijn, als je zo'n ster bent me schrijven dan kun je ook zeker wel mijn schrijven. Als je nou enthousiast of portemonnee verkeerd schrijft a la maar ik verwacht dat er gewoon een leeftijdskloof tussen zit.

Ik lees hier op mijn werk wel eens wat sollicitatiebrieven en dan springen vaak de tranen in je ogen. Het lijkt wel alsof Nederlands niet meer gegeven wordt op school zoals 'vroeger'.

Zo dat was mijn relaas, nu weer lekker aan het werk met dit heerlijke weer.

Idd. Tegenwoordig gooien wij dat soort brieven gelijk het ronde grijze archief in.
 
Ik ken het, zie op mijn werk ook nogal eens wat berichten op het net staan of emails voorbij komen die ik, na een paar zinnen gelezen heb, maar gauw wegklik. Een spelfoutje is niet zo'n punt, maar mijn god... Na 1980 (geen idee hoe ik aan dat jaartal kom :+ ) is het een stuk achteruit gegaan met de Nederlandsche taal. Is overgegaan in straattaal, degene die dat spreekt/schrijft, vindt abN een lastig iets, dat krijg je er niet zomaar in Mark...

Er stond afgelopen week iets in het AD dat mensen die geboren zijn na 1984 heel er makkelijk zijn en niet ergens moeite voor willen doen. Als het te moeilijk voor ze wordt dan geven ze snel op (denk dat dat overal op doorwerkt O.a. in taalgebruik ). Het schijnt wereldwijd een probleem te worden. Maargoed......dat stond in de krant.
 
Fok, ik ben me eigen baard vergeten te laten groeien.. heb wel geruit hemd en enkele bescheiden plakplaatjes op mijn lijf.

Mag ik dan bij jou achterop?

Maar natuurlijk mag je bij memij achterop, en die baard is geen vereiste. De meeste die bij MR werken hebben geen baard dus je valt niet buiten de toon. En ander scheer ik wel wat borsthaar af en plakken we dat op je wangen })

Ik ben wel van plan om er een keer naar toe te gaan hoor Mark. Alleen niet morgen.

Me neither, morgen dat aan gaat. Binnenkort wel aan de slag daar voor foto's in ruil voor een nieuwe helm. Vandaag ook akkoord gehad van TomTom, ik krijg een Rider 400 in ruil voor wat social media beelden die ik aanlever _O- _O- Ik had ze gemaild dat ik volgende maand een nieuwe motor op ging halen en dat daar wel een mount op zat maar geen TomTom. En dat stond zo kaal, en dat ik foto's zat had O-)

Mark Meisner Motoprostituee :$ :$


Ff zonder gein, hun website is wel gelikt :Y http://www.republicmoto.com/
 
Laatst bewerkt:
Ritselaar :P


Je hebt helemaal gelijk hoor. Als je zo aan je spullen kan komen moet je dat gewoon doen en als je dat kan doen met iets wat je leuk vindt. .....goed toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan