rempotje r1

Vinn

Die hard MF'er
9 mei 2015
477
0
Velserbroek
Hallo,

ik vind rempotjes lelijk vooral bij het stuur die ronde dingen.

nu wil ik die van mijn r1 bij het stuur vervangen voor een ' mooier ' exemplaar.

kan ik de ouder eraf halen vloeistof opvangen nieuwe plaatsen en vloeistof terug gieten?

of is dit niet zo simpel?

r1 is uit 2004 btw
 
Hallo,

ik vind rempotjes lelijk vooral bij het stuur die ronde dingen.

nu wil ik die van mijn r1 bij het stuur vervangen voor een ' mooier ' exemplaar.

kan ik de ouder eraf halen vloeistof opvangen nieuwe plaatsen en vloeistof terug gieten?

of is dit niet zo simpel?

r1 is uit 2004 btw

Jij wel :Y

:+
 
Hallo,

ik vind rempotjes lelijk vooral bij het stuur die ronde dingen.

nu wil ik die van mijn r1 bij het stuur vervangen voor een ' mooier ' exemplaar.

kan ik de ouder eraf halen vloeistof opvangen nieuwe plaatsen en vloeistof terug gieten?

of is dit niet zo simpel?

r1 is uit 2004 btw
Simpeler is leeg maken, vervangen en vullen met vers.

Succes.
 
je mag wel je eigen topic over de motor beginnen en daar telkens de vragen inzetten ;)

de remdruk bouwt pas op 'na ' je potje, dus je theoretische omschrijving kan.
neem overigens iets wat doorzichtig is en in dit geval niet uit china.
die zijn niet altijd vloeistof dicht.
en als je een donker ondoorzicting reservoir hebt met een kijkglaasje zit je alsnog niks / of er nog iets inzit.
 
Als de remzuigers schoon zijn kun je de klauwen los maken en de zuigers wat naar buiten pompen. Misschien ver genoeg om de meeste vloeistof uit het reservoir te krijgen. Potje wisselen en remzuigers voorzichtig terug duwen..
 
jij bent het dus niet eens met wat ik boven jouw post heb geplaatst ?

wat je omschrijft is waarschijnlijk de meest omslachtige manier om je remvloeistof reservoir leeg te krijgen los van de motor op zijn kop te zetten.
het reservoir zit bij dit model los van de (radiale) pomp.

Los daarvan heeft het ook geen enkel voordeel.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

ik vind rempotjes lelijk vooral bij het stuur die ronde dingen.

nu wil ik die van mijn r1 bij het stuur vervangen voor een ' mooier ' exemplaar.

kan ik de ouder eraf halen vloeistof opvangen nieuwe plaatsen en vloeistof terug gieten?

of is dit niet zo simpel?

r1 is uit 2004 btw

Weten we al. En in Albanië, Letland en op de Azoren ook. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan