Het grote GSX-F topic deel 11

  • Onderwerp starter Anoniempje177
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet waar je woont, maar biggelaar in Boxtel is daar goed in en niet duur,
Ik heb daar een 2 maanden geleden De keringen laten vervangen + nieuwe voorband en remblokken
en moest 330 euro aftikken, De voorband koste mijn alleen al 125 euro dus reken de rest van de kosten maar door. Misschien als je vandaag belt je morgen al terecht kan.
En ondertussen dat hij je motor repareert kan jij je vergapen aan zijn collectie motoren die te koop staan.
[afbeelding]

ik ga altijd naar spijkers in tilburg :)
 
Houdt ons op de hoogte! 8-)
Afspraak verplaatst naar de zaterdagochtend, daar aangekomen sinds daar een gsx-f die erg moe was, lekke pakkingen, lekke keerringen en hij wou niet starten, dat laatste was reden om er zelfs geen 300 voor over te hebben. We kijken dus vrolijk verder.
 
Afspraak verplaatst naar de zaterdagochtend, daar aangekomen sinds daar een gsx-f die erg moe was, lekke pakkingen, lekke keerringen en hij wou niet starten, dat laatste was reden om er zelfs geen 300 voor over te hebben. We kijken dus vrolijk verder.
-O- succes
 
Laatst bewerkt:
Afspraak verplaatst naar de zaterdagochtend, daar aangekomen sinds daar een gsx-f die erg moe was, lekke pakkingen, lekke keerringen en hij wou niet starten, dat laatste was reden om er zelfs geen 300 voor over te hebben. We kijken dus vrolijk verder.
Was dat deze waar je naar gaan kijken was? Of is dit nog een andere?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, dat 9s een andere, je begrijpt dat ik na zo'n reactie niet meer langs ga. Wat een hork is dat!
Waar ik ben gaan kijken ben ik zeer gastvrij ontvangen alleen voldeed de motor niet aan de omschrijving.
 
Even een vraagje tussendoor.

Ik wil een mount gaan plaatsen voor mijn mobiel. Aangezien RAM mounts zo modulair zijn gaat de voorkeur daarnaar uit. Maar welk stuk heb je nou nodig om hem te kunnen monteren? Er is zoveel keuze dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Zelf dacht ik aan de manier op hem in je voorvork te zetten met de RAM-B-342U (http://www.emounting.nl/ram-mount-motorcycle-fork-stem-base-with-1-ball.html) En dan natuurlijk nog een 2 stukjes voor mijn telefoon :P

Iemand ervaring hiermee? of een andere mount/manier waarvan je denkt dat dit misschien beter is.
 
Nee, dat 9s een andere, je begrijpt dat ik na zo'n reactie niet meer langs ga. Wat een hork is dat!
Waar ik ben gaan kijken ben ik zeer gastvrij ontvangen alleen voldeed de motor niet aan de omschrijving.


misschien deze iets voor je

http://www.biggelaarmotorservice.nl/occasions.htm

image043.jpg
 
Ik denk dat het idd niet de meest ideale moment is om een motor verkocht te krijgen.

Helaas, niks aan te doen. Heb ondertussen al wat anders gekocht, rij ik daar voorlopig verder op en rij ik de Suzuki dan eens in de 2 weken of zo om 'm in shape te houden. Ben er liever natuurlijk van af maar als het niet anders is dan wachten we betere tijden af.
 
DIE ENORME TOPPER NSMEIJER HEEFT ME VANAVOND GEHOLPEN MET DE KETTING VERVANGEN. Wat was dit een AVONTUUR HAHA. van moeren die niet los gingen tot zelfs twee bouwmarkten bezoeken en zagen ennnn zagen _O- .

Super bedankt Nsmeijer en als je ooit een paar handjes nodig hebt zijn die van mij beschikbaar!
Edit: en dan vergeet ik nog te melden dat die even zijn voorlamp repareert in luttele seconden. Maar goed ook want was pikkedonker hier, lantarenpalen deden het niet
 
Laatst bewerkt:
Geen probleem hoor :).
En mn koplamp was niet zo spannend want ik had zelf een stekker niet (goed) aangesloten :X.

Reed ik vanochtend op de A16 houdt mn motor opeens in, tot 6.000 toeren geen probleem maar daarboven valt ze weg. Ik naar de Shell voor de Moerdijkbrug en ik sta nog niet stil of ik zie de benzine uit m'n onderste kap komen zeiken, snel m'n kraan dicht (stond op pri). Blijkt nu, de benzine leiding aan de achterkant van de kraan was gescheurd op het gedeelte waar hij aan de kraan zit. Gelukkig gisteren geen zin gehad om m'n gereedschap op te ruimen dus ik had alles nog bij me *O*. Slang stukje ingekort en weer vastgezet.
Ben nog geen 10km verder weer hetzelfde :/, ik naar de kant maar er lekt niks, kijk in m'n tank, ja dat gaat natuurlijk hard als het op straat loopt :X. met een beetje schudden en schuin houden de pomp nog gehaald _O-.
 
Jij zal je gereedschap niet meer opruimen ook denk ik. Je verbruik zal deze keer wel een stukje hoger liggen dan 1 op 20 denk ik. :+
Ik denk dat je nog boft dat je niet gevallen bent door de lekkende benzine op je achterwiel

Kwam er net achter dat ik de inbusbouten van mijn onderkap rechts niet strak genoeg gedraaid had vanmorgen. Nu zijn dus 2 inbusboutjes van de onderste kap kwijt, waar kan ik deze bestellen? :$

Ps motor rijdt wel iets soepeler nu *O*
 
DIE ENORME TOPPER NSMEIJER HEEFT ME VANAVOND GEHOLPEN MET DE KETTING VERVANGEN. Wat was dit een AVONTUUR HAHA. van moeren die niet los gingen tot zelfs twee bouwmarkten bezoeken en zagen ennnn zagen _O- .

Super bedankt Nsmeijer en als je ooit een paar handjes nodig hebt zijn die van mij beschikbaar!
Edit: en dan vergeet ik nog te melden dat die even zijn voorlamp repareert in luttele seconden. Maar goed ook want was pikkedonker hier, lantarenpalen deden het niet

Dat is eigelijk wat mij het meest weerhoud om zelf te beginnen aan sleutelen... Boekjes volgens lukt me wel, maar een vaste bout/versleten kop... en ik snap het gelijk niet meer :P
 
Mijn blok zweet olie :/. Ik was er al bang voor gezien de helft van de bouten in m'n kleppendeksel niet meer vast willen omdat het draad in de kop het heeft begeven. Weet hier iemand welk type draad die bouten hebben? Dan kan ik een setje helicoils gaan bestellen.
Hoe doen jullie dat met helicoils bij een open blok? Heb niet zo'n zin in metaalsplinters in m'n blok namelijk :9.
 
Laatst bewerkt:
Nou, na een paar teleurstellingen en uitgemaakt te zijn voor hoerenjong heb ik zo vlak voor de vakantie nog even een gsx1100f gekocht. Keurige verkoper ontmoet met een nette motor. 46000km op de teller, nieuwe banden, nette ketting en net een grote beurt gehad, dus ik mag niet klagen voor 625 euro. Er zijn wel gebruikerssporen, hij is een keer gevallen en ik denk dat een van de carburateurs vuil is, ik mis wat vermogen.
Dit is hem: een betere foto volgt snel
full
 
Mijn blok zweet olie :/. Ik was er al bang voor gezien de helft van de bouten in m'n kleppendeksel niet meer vast willen omdat het draad in de kop het heeft begeven. Weet hier iemand welk type draad die bouten hebben? Dan kan ik een setje helicoils gaan bestellen.
Hoe doen jullie dat met helicoils bij een open blok? Heb niet zo'n zin in metaalsplinters in m'n blok namelijk :9.
Kop afdekken met een doek of zak en de stofzuiger erbij, als je klaar bent eventueel even met oude olie doorspoelen.

ik heb net geprobeerd mijn ketting te stellen alleen heb ik het verneukt :X :$ |( , de link met het geopende topic door mij: vraag over afstellen ketting
Hebben jullie een idee hoe ik het kan oplossen?
As bout even oplossen en een flinke tik tegen het wiel geven, zodat de stelplaat rechts ook weer netjes in de brug zit. Dan nog een keer de markering links en rechts controleren.

Nou, na een paar teleurstellingen en uitgemaakt te zijn voor hoerenjong heb ik zo vlak voor de vakantie nog even een gsx1100f gekocht. Keurige verkoper ontmoet met een nette motor. 46000km op de teller, nieuwe banden, nette ketting en net een grote beurt gehad, dus ik mag niet klagen voor 625 euro. Er zijn wel gebruikerssporen, hij is een keer gevallen en ik denk dat een van de carburateurs vuil is, ik mis wat vermogen.
Dit is hem: een betere foto volgt snel
full
*O* Gefeliciteerd
 
Nou, na een paar teleurstellingen en uitgemaakt te zijn voor hoerenjong heb ik zo vlak voor de vakantie nog even een gsx1100f gekocht. Keurige verkoper ontmoet met een nette motor. 46000km op de teller, nieuwe banden, nette ketting en net een grote beurt gehad, dus ik mag niet klagen voor 625 euro. Er zijn wel gebruikerssporen, hij is een keer gevallen en ik denk dat een van de carburateurs vuil is, ik mis wat vermogen.
Dit is hem: een betere foto volgt snel
[afbeelding]

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst *O*
 
Burnett ik heb het nu goed vaststaan en het scheelt nog ongeveer 1 streepje. Zou ik hiermee morgen langs de dealer kunnen rijden om samen te kijken of is dit te gevaarlijk? En hoort je band te gaan draaien als je de koppeling helemaal ingedrukt hebt en die in zijn 1 gezet wordt op de middenbok?
 
Burnett ik heb het nu goed vaststaan en het scheelt nog ongeveer 1 streepje. Zou ik hiermee morgen langs de dealer kunnen rijden om samen te kijken of is dit te gevaarlijk? En hoort je band te gaan draaien als je de koppeling helemaal ingedrukt hebt en die in zijn 1 gezet wordt op de middenbok?
Die streepjes kunnen kloppen , maar het hoeft niet .
Het beste kun je gewoon meten tussen de velgrand en beide zijden van de achtervork, dan zie je een heel eind of het recht staat. Ook over het achterkettingwiel naar voren kijken is waardevol, de ketting moet recht van het tandwiel gaan en naar voren lopen. wiel draaien in de vrij, dan mag het niet ratelen (maar je ziet eerder dat er iets niet recht staat dan je het hoort). Als je de motor in de 1 zet met ingetrokken koppeling is het normaal dat het wiel gaat draaien. Je moet het wiel wel zonder al te weinig kracht van buitenaf stil kunnen zetten, anders staat je koppelingskabel te strak. als je daar 1 cm doode slag in hebt of meer is dat goed)
 
Dit is een m7x1 bout toch?:
Linkje

@ritjard
Idd ff je stel moeren achter een eind los draaien, je wiel naar voren drukken en dan langzaam aan de stelmoeren weer om en om aandraaien zodat je op allebei de kanten op hetzelfde streepje zit. Zoals hierboven al gezegd kan het geen kwaad dat je wiel iets draait met de koppeling in, de mijne doet dat ook bijvoorbeeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan