Het grote GSX-F topic deel 11

  • Onderwerp starter Anoniempje177
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik herinner mij idd nog wel een dramatische introductie van de RSV4.. maar over het algemeen dacht ik dat Appie een goede naam had met de Mille. Dat is bij de opvolger lichtelijk anders. :+ Maar mijn kamp is uiteraard beter dan Ducati. :+ :+ ;)

Voor deze motor heb ik nog vier MV Agusta's bekeken, maar daar waren er drie van verdacht (stonden al tijdje stil, eentje was minder vermogen op het kenteken - 72 Kw) en eentje was ouder dan geadverteerd. (Geen radiale remklauwen)
Dan maar zonder problemen spontaan voor deze zonder onderzoek. Had me toch even moeten inlezen. _O-
Maar als het goed is, is de motor nu 100%. (Koppelingsproblemen vanaf de start 07'2016)

Even een zonnig Suzuki plaatje voor het GSX-F topic. ;)

[afbeelding]

Haha ongeveer dezelfde introductie als bij de 1098 })
 
Allereerst ging er een nieuwe accu in, en had ik het opstarten van de computer bruut afgebroken. :$
Het contact stond aan toen ik de polen aansloot, en schrok me rot, het was al donker en het licht ging aan.
De volgende dag pas gestart, duurde wel veel langer dan normaal voordat de computer alles gecheckt had.
Soort Windows opstartprocedure als de stroom er helemaal af is geweest. _O-

Wegrijden was een ramp, hij wilde niet ontkoppelen, en de slag van het handle was iets van 3 mm.
Daar had hij vanaf het begin al last van vorig jaar, maar nu ietsje meer.

Ondertussen wel vier keer gereden en het is weg.. en de voorlaatste keer dus met nieuwe koppeling. *O*

En alle foutcodes zijn er na de reset wel uit en de koppeling ontkoppelt nu zonder kruipen meer waardoor de computer geen opdonder meer krijgt uit de transmissie. (Allemaal aannames :+ ) (en het was oorspronkelijk een wake up uit winterslaap)

Het komt vaker voor:[~[url="http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/Aprilia%20RSV4/IMG_20170310_083944.jpg"]afbeelding~][/URL]

Hier stond ik vrijdag weekje geleden na drie kilometer.. :)

Wel een zeer mooie motor :}
 
Wel een zeer mooie motor :}
Als je zelf mooi woont dan geniet je niet van de natuur hé. ;) :+

Fred-Jonny-Hammero-More-og-Romsdal-fylke-1024x681.jpg


Misschien wat uitleg:
Ik vond de Appie onlangs wel mooi toen ik er eentje tegenkwam op de motorbeurs.
Thuis is het maar gewoontjes, van een oude motor geniet ik net zo veel.
;)
 
Laatst bewerkt:
zelfs dan zou ik denk ik van de natuur blijven genieten.
Maar je let dan misschien meer op anderen dingen :P
Dan ga je op vakantie naar de stad, New York ofzo. :+

Het is nog frisjes op de motor.
Maar wel lekker veel grip, het anti schaamrandjes seizoen is weer begonnen. *O*
(had ik gisteravond om 20.30 mijn eerste glibber over een ongunstig liggend zebrapad (jaja) de hele winter niet gehad..)
 
Laatst bewerkt:
Dan ga je op vakantie naar de stad, New York ofzo. :+

Het is nog frisjes op de motor.
Maar wel lekker veel grip, het anti schaamrandjes seizoen is weer begonnen. *O*
(had ik gisteravond om 20.30 mijn eerste glibber over een ongunstig liggend zebrapad (jaja) de hele winter niet gehad..)
Ik denk als je woont op een plaats zoals jij dat plaatje post, je veel minder behoefte aan vakantie hebt ... man man man, ik zou er voor tekenen daar te mogen wonen! Nog liever dan op de Filipijnen zelfs 8-)

Schaamrandjes heb ik nog niet zo lang geleden al weer weg gereden. Die dagen da het daar effe goed warm was. Nu is het er weer te koud voor geweest, deze morgen de auto aangevroren. Blij dat de motor binnen staat. Niet veel warmer dan buiten, maar toch droog en vorstvrij :Y
Ik betrouw alleen mijn (achter)band maar niet bij koud weer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geen minister van financiën hier dus ik heb het windscherm besteld: Deze inclusief verzenden nog geen 20 euro. De koopkracht van de middenstand wordt meer in stand gehouden door China dan door de Nederlandse overheid _O-

Niet echt een mooi ding overigens, zie dit filmpje @ 4:06 . De ervaringen op het katana forum zijn echter dermate positief dat ik het toch wil :). Over een maandje foto's.
 
Schaamrandjes heb ik nog niet zo lang geleden al weer weg gereden. Die dagen da het daar effe goed warm was. Nu is het er weer te koud voor geweest, deze morgen de auto aangevroren. Blij dat de motor binnen staat. Niet veel warmer dan buiten, maar toch droog en vorstvrij :Y
Ik betrouw alleen mijn (achter)band maar niet bij koud weer.
Pas op dat je dan niet onder de 1:21 komt met die sportieve rijstijl! ;) _O-

Vanochtend was het 3.9°C door de polder.. ik had er meer van verwacht. :Y
Geen minister van financiën hier dus ik heb het windscherm besteld: Deze inclusief verzenden nog geen 20 euro. De koopkracht van de middenstand wordt meer in stand gehouden door China dan door de Nederlandse overheid _O-

Niet echt een mooi ding overigens, zie dit filmpje @ 4:06 . De ervaringen op het katana forum zijn echter dermate positief dat ik het toch wil :). Over een maandje foto's.
Ik heb ook geen minister. _O-
Gewoon een deel huur overmaken aan de ander, en de rest lekker zelf houden. :+

Het was dan wel weer lief dat ik een paar maanden niets hoefde te betalen toen na aanschaf van de Aprilia er ineens wat onverwachte koopkrachtdaling op kwam.
Zo worden we nooit volwassen. _O- _O-

Ik had vorige maand trouwens twee motorhoezen binnen uit het verre Oosten, die waren alleen onderschept door de douane. -O-
Inkoop samen € 25.49.. kwam BTW bij € 5.35 .. alleen dat nog excl. de behandelingskosten.. + €13.00.

Dus nu was ik totaal € 43,84 kwijt.. :/

Maar meestal gaat het goed. :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik had ineens een ideetje om een logo te gaan maken van de letters GSX-F750 en dan de F en de 7 doorlopend, en liefst alle letters.
Maar even een snel online programmaatje gekeken, en die kan dat niet.

Voor de prullebak:
full
 
Laatst bewerkt:
...
Pas op dat je dan niet onder de 1:21 komt met die sportieve rijstijl! ;) _O-
...
Als het mooi weer is, en de gelegenheid laat het me toe wat nutteloos nuttig rond te toeren, dan vergeet ik warempel eventjes het verbruik :]






... maar wanneer ik daarna weer aan de pomp sta ... schieten al die verbruikstabbellen plots weer door mijn hoofd |( :X :$
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had ineens een ideetje om een logo te gaan maken van de letters GSX-F750 en dan de F en de 7 doorlopend, en liefst alle letters.
Maar even een snel online programmaatje gekeken, en die kan dat niet.

Voor de prullebak: [afbeelding]
Waarschijnlijk zit je dan aan betaalde programma's vast?

dat wil men je althans doen geloven

...
Pas op dat je dan niet onder de 1:21 komt met die sportieve rijstijl! ;) _O-
...
Als het mooi weer is, en de gelegenheid laat het me toe wat nutteloos nuttig rond te toeren, dan vergeet ik warempel eventjes het verbruik :]






... maar wanneer ik daarna weer aan de pomp sta ... schieten al die verbruikstabbellen plots weer door mijn hoofd |( :X :$
Je kan natuurlijk ook gewoon geen verbruikstabellen bijhouden, dan heb je daar geen last meer van :+

disclaimer: in het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst :+
 
Als het mooi weer is, en de gelegenheid laat het me toe wat nutteloos nuttig rond te toeren, dan vergeet ik warempel eventjes het verbruik :]






... maar wanneer ik daarna weer aan de pomp sta ... schieten al die verbruikstabbellen plots weer door mijn hoofd |( :X :$

_O-
 
Ik haal die 1 op 20 al echt maanden niet meer haha

Datum/kmstand/kmstand/liters/afgelegd/verbruik.

16-feb 45940 46206 14,04 266 18,94586895
20-feb 46206 46458 13,66 252 18,44802343
22-feb 46458 46728 14,12 270 19,12181303
24-feb 46728 46988 12,74 260 20,40816327
1-mrt 46988 47226 13,68 238 17,39766082
4-mrt 47226 47427 9,73 201 20,65775951
6-mrt 47427 47656 13,64 229 16,7888563
9-mrt 47656 47892 12,65 236 18,65612648
14-mrt 47892 48129 12,63 237 18,76484561
15-mrt 48129 48355 11,43 226 19,77252843

Valt me niet eens tegen
20-mrt 48355 48622 14,02 267 19,04422254
 
Ik had vorige maand trouwens twee motorhoezen binnen uit het verre Oosten, die waren alleen onderschept door de douane. -O-
Inkoop samen € 25.49.. kwam BTW bij € 5.35 .. alleen dat nog excl. de behandelingskosten.. + €13.00.

Dus nu was ik totaal € 43,84 kwijt.. :/

Maar meestal gaat het goed. :Y

Zonde, had je ze apart laten verzenden had het je niks gekost. :X
 
Als het mooi weer is, en de gelegenheid laat het me toe wat nutteloos nuttig rond te toeren, dan vergeet ik warempel eventjes het verbruik :]






... maar wanneer ik daarna weer aan de pomp sta ... schieten al die verbruikstabbellen plots weer door mijn hoofd |( :X :$


Ik schrok gisteren aan de pomp. Ik denk eens even kijken wat ik verbruikt heb. Kwam ik uit op 1:19. Zeeer netjes *D . Nou moet ik zeggen dat ik er met motorrijden totaal niet op let. hoeft ook niet :9 motorrijden is voor de fun.



En dat nuttig zomaar wat rondrijden ken ik ja ;) Heenweg naar het werk 20minuten. Terugweg 1.5 uur :o
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk vind ik dat een van de mooiste kleuren
voor de gsxf maar k heb nog geen gezien in t echt in da groen.
Soort van British Racing Green? ;)

Ik heb er wel een paar te koop gezien de afgelopen jaren, maar ik ging gewoon voor een mooie zwarte.
(wat dus wel een tijdje duurde i.v.m. het juiste moment, staat en prijs.. )
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk vind ik dat een van de mooiste kleuren
voor de gsxf maar k heb nog geen gezien in t echt in da groen.
Ik vind hem stiekem ook wel mooi :Y

Heb er 1 keer eentje te koop geweten, en eentje wist ik staan op pakweg een km van thuis toen ik nog in Tienen woonde.

Verder zijn ze best zeldzaam denk ik. Ik vermoed dat het niet meteen een geliefde kleur was. Het is meer zo een kleur die bij rustig toeren hoort, en niet bij sportief rijden.
En de meesten beschouwen een GSX F nog steeds als een racer _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan