Het grote GSX-F topic deel 11

  • Onderwerp starter Anoniempje177
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Modave: a 29 year old motorcyclist killed in the valley Hoyoux

It is Hoyoux 13h Sunday when Hemeco spare area is called in response to a deadly accident in the Hoyoux Valley in Modave.

Street View Illustration
A motorcyclist, aged 29 and originally from Tienen would have slipped into a corner, and hitting the mast with his motorcycle. His head hit the mast directly to the driver died on the spot. The funeral LARDAU Laffut proceeded to lift the body and store Charlier intervened to remove the carcass of the motorcycle.

Modave: un motard de 29 ans perd la vie dans la vallée du Hoyoux


google translate
 
Laatst bewerkt:
Sterkte aan familie, vrienden, kennissen. Het lijkt inderdaad om Jarre (Jarno) uit Tienen te gaan.
 
Sterkte aan familie, vrienden, kennissen. Het lijkt inderdaad om Jarre (Jarno) uit Tienen te gaan.
Alles kwam al overeen ... Tienen, ook dat nog ... het kan niet anders meer dan dat Jarre uit het door u gelinkte topic, en dit topic dezelfde is ...

Aan de familie en vrienden, indien jullie inzage hebben op zijn MF, wens ik jullie allen de nodige sterkte in dit pijnlijke verlies!
 
Hallo,
Omdat ik francaise ben, kan ik het volgende vertellen betreffende

Jarno van Eepoel, een jonge motorrijder van 29 jaar inwoner van Vlaams-Brabant, overleed zondag in Modave, na de controle van zijn motor te verliezen.
De motorrijder verloor de controle over zijn motor bij de uitgang van een bocht, in Modave. Hij stierf ter plek.

Heel veel sterkte aan de nabestaanden.
 
Aaah shit man wat rot dit! Veel sterkte voor de nabestaanden!!! Echt rot voor zijn vrouw en zijn kind. Doet je beseffen hoe gevaarlijk motor rijden blijft.
Rust in vrede Jarno (Jarre)
 
Kijk even een paar dagen niet op t forum en nu lees ik dit !!!!

Wat vreselijk is dit. Heb het Fiat forum ook gelezen.

Ben er stil en kapot van. Helemaal van wat er op de rouwkaart staat

"Het was mooi weer om te rijden"

Hoe vaak zeggen wij dat zelf niet en stappen we op.

Triest
 
Laatst bewerkt:
Kijk even een paar dagen niet op t forum en nu lees ik dit !!!!

Wat vreselijk is dit. Heb het Fiat forum ook gelezen.

Ben er stil en kapot van. Helemaal van wat er op de rouwkaart staat

"Het was mooi weer om te rijden"

Hoe vaak zeggen wij dat zelf niet en stappen we op.

Triest
Staat die op dat Fiatforum? Dan kan ik die niet zien.
Linkje of afbeelding van de rouwkaart?
 
Mijn GSX-F stond al een tijdje stil bij de vorige eigenaar.
En hij heeft in zeker vier, vijf jaar geen onderhoud gehad.

Het lage remvloeistofpijl zag ik al bij aankoop, 3 mm onderin..
Alleen gisteren reed ik na werktijd richting strand(weertje deze week :} ) en het peilglas was leeg. :')



Alleen nog een plakkerige druppel zonder niveau.
Maar goed, de druk was er nog net, dus thuis even bijgevuld en gelijk doorgespoeld.
Gelijk de boutjes vernieuwd. :) (overal laagje witte verf op :? )
 
Laatst bewerkt:
Van het weekend al de olie ververst.. ook dit was nodig. ;)





En twee dagen geleden de dB killer uitgeboord, kon er nu uit.



Het geluid is maar weinig meer :? dus irriteert gelukkig niet. :]
 
Bij de +98 modellen moet je vooral kijken naar de staat van de uitlaatcollector, vooral daar waar die verbonden is met de uitlaatbuis van de einddemper. En de achterrem, die lopen gemakkelijk vast. Of dit alles ook zo is bij de oudere modellen weet ik eigenlijk niet.

Maar intussen is het al maandag. Ben je gaan kijken? En zo ja, hoe is het geweest?



En @ Worldbeater: NICE!!! Leuke foto ook 8-)
Gaat je zoontje ook mee achterop?



@ WalterB: zie mijn eerste quote in dit bericht ;)







Late reactie, maar heb de gsx gekocht. Heb er al wat woon-werk kilometers op zitten en ik moet zeggen dat rijd goed! Ik heb alleen een dip als ik mijn gas vol open draai.dan houd hij even in.
Iemand een idee wat dat is?
 
gefeliciteerd allebei :)
Inhouden lijkt me de afstelling van je carburateurs, maakt het verschil als je motor koud of warm is?
 
gefeliciteerd allebei :)
Inhouden lijkt me de afstelling van je carburateurs, maakt het verschil als je motor koud of warm is?

Nee dat maakt geen verschil. Hij loopt overigens ook hoog stationair (2000 toeren) dus daar moet ik ook even naar kijken.
Weet niet hoe jullie dit ondervinden maar ik vind de remmen wel echt slecht op deze motor.
 
Nee dat maakt geen verschil. Hij loopt overigens ook hoog stationair (2000 toeren) dus daar moet ik ook even naar kijken.
Weet niet hoe jullie dit ondervinden maar ik vind de remmen wel echt slecht op deze motor.
Stationair bijstellen is een eitje, knopje zit onder handbereik links onder de tank richting het zadel.
Even naar links draaien..
Mijn remmen zijn keihard :} en heb al twee GSX-Fjes gehad, dus ik weet niet welke tovenaar hier aan heeft gewerkt.
Originele remslangen en tijdje stilgestaan.

Rij er nu parttime 1.5 week mee, vandaag 525 kilometers totaal.
Gisteravond in het donker het luchtfilter vervangen; GSX-Fje lijkt vandaag wel sneller/soepeler in toeren te klimmen.
Vanavond weer even favo bochtje pakken naar huis. :]

Of hij loopt gewoon beter op die halve fles brandstofreiniger = kersosine 8-)
 
Sterkte aan een ieder die hem zal missen

[afbeelding]
:^ ;(

... Blijft pijnlijk, zo kort bij mij vandaan :X
Niet dat het anders minder erg zou zijn, maar het raakt je toch op een andere manier

De filmpjes en foto's van de keren dat hij mij gespot heeft zal ik nooit meer met hetzelfde gevoel kunnen bekijken ;(

Telkens ik zijn woonst* passeer, gaat er nog steeds een gevoel van ongeloof door me heen ...
wist hem niet exact wonen, maar wel ongeveer, welke straat, en vlakbij welk kruispunt, en ik passeer daar heel dikwijls. Binnenkort, als ik verhuisd ben zal dat wel minder zijn.
 
Nee dat maakt geen verschil. Hij loopt overigens ook hoog stationair (2000 toeren) dus daar moet ik ook even naar kijken.
Weet niet hoe jullie dit ondervinden maar ik vind de remmen wel echt slecht op deze motor.

Kan best bewust gedaan zijn, ik kwam laast in een motor zaak waar ik vertelde dat mijn motor dreigt stil te vallen voor de stop licht (dat ik daarom die bougies en lucht filter nodig had) volgens de monteur was het een bekent probleem en kon je hem wat hoger in zijn toeren kunnen afstellen.
Moet nog bellen naar de zaak durf het zelf niet aan, maar goed kan zijn dat dit bij jouw motor ook bewust is gedaan?
 
Laatst bewerkt:
De filmpjes en foto's van de keren dat hij mij gespot heeft zal ik nooit meer met hetzelfde gevoel kunnen bekijken ;(
Dat komt dan inderdaad ineens heel dichtbij, dat spotten is persoonlijk, en dan rij je daar ook nog eens vaak. O-)

Ik merkte dat ik maandag ook wat voorzichtiger was op de snelweg en inhalen in een snelle bocht.
Dit zit toch in je achterhoofd, mede omdat ik zaterdag bijna zelf geschept ben op de trapfiets maar kon remmen. (vriendin wel aangereden)
Kan best bewust gedaan zijn, ik kwam laast in een motor zaak waar ik vertelde dat mijn motor dreigt stil te vallen voor de stop licht (dat ik daarom die bougies en lucht filter nodig had) volgens de monteur was het een bekent probleem en kon je hem wat hoger in zijn toeren kunnen afstellen.
Moet nog bellen naar de zaak durf het zelf niet aan, maar goed kan zijn dat dit bij jouw motor ook bewust is gedaan?
Dat kan inderdaad.
Ik dacht zelf aan de choke, die werkt nogal ruw vind ik.
Met een hogere stationair toerental heb je die niet meer nodig..

Ik ben er aardig mee aan het schipperen.
Wil de motor rustig opwarmen s'ochtend, maar die blêrt makkelijk 4.000 Rpm of valt uit. -O-
Choke GSX750F
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan