Geen fatsoenlijk achterspatbord te vinden!!!!

CustoMWorX

Rookie
13 jul 2016
2
0
Beste mensen,

Ik heb een Bridgestone bt45 110/90x17 achterband :9 . Nu wil ik hier (aan de achterkant dus) een Hardtail spatbord over doen om er een mooie bobber van te maken maar ik kan geen fatsoenlijk spatbord vinden zonder al te veel aan te moeten Passen ivm Rijsbergen. Iemand suggesties?

Bij voorbaat dank
 
Laatst bewerkt:
Kom op je naam is customworx, kun je toch wel een spatbordje fixen :+
bestel een bredere in je inch maat van de band en slijp er een strook tussenuit tot de maat die je wil hebben, las ze aan elkaar en klaar

Een plug and play spatbord zal hier niet voor bestaan
 
Het is slechts een hobbyzaakje waar ik steeds minder tijd voor over heb daarom wilde ik even weten of iemand toevallig wist of er 'kant-en-klare' spatborden zijn voor dit type band zodat ik dit project een beetje sneller af kan sluiten , ik dacht dat dit forum namelijk o.a. Voor informatie en vragen was. Maar het ziet ernaar uit dat ok toch aan de slag zou moeten inderdaad. Nu maar hopen dat het andere werk minder wordt zodat ik weer tijd heb haha.

Bedankt in ieder geval
 
Of je koopt een spatbord die ze bij zelfbouw aanhangers gebruiken en verzaag je die. Heeft een maat van me gedaan, en na deze was gespoten zag je het verschil niet. Kosten ook nog eens 3X niks.
 
Oh? Ik heb 'gewoon' een 110/90-18 achter. Denk aan motoren uit de jaren 80-90 met zo'n 250 tot 400cc.
Jep, heel gewoon. Pas in de jaren '90 toen radiaal banden in kwamen werden de banden pas zo breed als tegenwoordig.
Heb je al in Engeland gekeken? Daar hebben en maken ze nog van alles, in alu, chroom en RVS.
Frame & Suspension :: Frame Parts :: Mudguards
 
Oh? Ik heb 'gewoon' een 110/90-18 achter. Denk aan motoren uit de jaren 80-90 met zo'n 250 tot 400cc.
Jep, heel gewoon. Pas in de jaren '90 toen radiaal banden in kwamen werden de banden pas zo breed als tegenwoordig.
Heb je al in Engeland gekeken? Daar hebben en maken ze nog van alles, in alu, chroom en RVS.
Frame & Suspension :: Frame Parts :: Mudguards
in 18" ken ik het idd ook wel als niets bijzonders(cb-tjes, GS-jes), maar in 17" ken ik er zo geen, vandaar de vraag. En natuurlijk gewoon nieuwsgierig wat voor motor hij aan het verbouwen is :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan