Kawasaki vulvan 1500 valt stil

Evoblack

Rookie
14 jul 2016
4
0
Terneuzen
Goedemiddag

Vandaag mijn motor weer eens van onder het stof gehaald.
Het probleem dat ik heb, hij start goed loopt ook goed in neutraal en loopt ook nog goed als ik hem in een versnelling zet, maar als ik mijn koppeling laat opkomen wil die stil vallen, als ik dan flink gas bij geef blijft hij wel lopen maar wil wel steeds stil vallen. Trek dan de koppeling weer in en blijft dan gewoon goed lopen, koppeling weer los en dan duikt die weer in elkaar.

Wat heb ik tot nu toe geprobeerd, met tank dop open, geen resultaat
Luchtfilters gedemonteerd geen resultaat, koppelingsschakelaar nagezien is in orde, bougies eruit gehaald deze waren wel flink aan geladen maar lijken me nog goed.

Hoop dat iemand een oplossing heeft alvast bedankt.

Gr. Danny
 
Ja dat word een redelijk karwei, zal van de week eens kijken om hem te demonteren. Gewoon goed schoonmaken gaatniet helpen zeker, dat ultrasoon cleanen heb ik geen ervaring mee en ken ook niemand die dat kan.

In iedergeval bedankt voor je reactie
 
Alle gaatjes en sproeiers met perslucht doorspuiten kan ook genoeg zijn, als je carbs van binnen erg vuil zijn zou ik toch iemand zoeken die ze ultrasoon kan reinigen, maar ik misschien valt het mee....
succes!
 
Gewoon even je beveiliging bij de koppeling of bij de jiffy schoonmaken enzo.
Als je motor in neutraal goed loopt en met ingetrokken koppeling in een versnelling ook goed en pas bij koppeling opkomen dan ijkt het sterk op een beveiligingsprobleempje
 
Gewoon even je beveiliging bij de koppeling of bij de jiffy schoonmaken enzo.
Als je motor in neutraal goed loopt en met ingetrokken koppeling in een versnelling ook goed en pas bij koppeling opkomen dan ijkt het sterk op een beveiligingsprobleempje
:^

Allebei nakijken. En dan ben je wss klaar.

Als je blok in neutraal loopt, en je kunt gewoon gas geven, is er met blok en carburatie niks aan de hand.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan