The Riding Game MF Style [Deel 17]

Status
Niet open voor verdere reacties.
ekMx8Tx.jpg
 
Zowel op weg nar het werk, als op weg naar huis geen hondentrainingcenter gezien. Weet er wel enkele zijn, maar te ver om rijden met dit weer ...
... want geef toe, vandaag is geen weer om zelfs maar een hond in uit te laten :+

Btw: is ArendJan met vakantie?
 
Zowel op weg nar het werk, als op weg naar huis geen hondentrainingcenter gezien. Weet er wel enkele zijn, maar te ver om rijden met dit weer ...
... want geef toe, vandaag is geen weer om zelfs maar een hond in uit te laten :+

Btw: is ArendJan met vakantie?

In Nederland noemen ze dit hondenweer. Je zou zeggen dat het dus prima weer is om je hond uit te laten _O-

Ik denk inderdaad dat ie even ertussenuit geknepen is :)
 
Het regent hier al de hele middag. Heb geen zin om alleen voor dat trainingscentrum me nat te laten regenen. ( het zit hier drie minuten vandaan, het aan en uittrekken van het pak kost meer tijd....)
 
Het regent hier al de hele middag. Heb geen zin om alleen voor dat trainingscentrum me nat te laten regenen. ( het zit hier drie minuten vandaan, het aan en uittrekken van het pak kost meer tijd....)
Ik moet eerlijk toegeven, als ik een opdracht zo kort bij kan doen, doe ik mijn motorpak daar sowieso niet voor aan :$

En voor korte ritjes samen met het vrouwtje ook niet :$

Heb haar wel laten weten, als we samen lange(re) ritten willen maken, we voor haar toch ook een deftig motorpak moeten aanschaffen.

Vandaag kan ik geen opdracht invullen, ben met de auto naar het werk. Nee, niet vanwege de regen. Na het werk langs de Ikea, enkele kastjes gaan kopen. Op de Filipijnen* zou ik het wél met de motor durven doen :9 ... hier vrees ik dat ik snel aan de kant gezet zou worden :+

* zeg nu zelf, hier kan zelfs een goed stel Givi of Krausser koffers niet tegenop :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ieder voor zich, maar ik doe altijd volledig pak aan ookal is het een ritje van 10 minuten. Mijn vriendin gaat al helemaal niet zonder beschermende kleding achterop.. Zie vaak genoeg lui rijden, zelf volledig in pak en de vriendin in spijkerbroekje en normaal leren jasje.. Geeft wel aan hoeveel ze om het welzijn van hun vriendin geven dan :')
 
Ieder voor zich, maar ik doe altijd volledig pak aan ookal is het een ritje van 10 minuten. Mijn vriendin gaat al helemaal niet zonder beschermende kleding achterop.. Zie vaak genoeg lui rijden, zelf volledig in pak en de vriendin in spijkerbroekje en normaal leren jasje.. Geeft wel aan hoeveel ze om het welzijn van hun vriendin geven dan :')
Mijn vrouw is afkomstig van een streek waar een motoruitrusting bestaat uit een short, t-shirt en teensletsen _O-
Een helm is er enkel verplicht op de highways, en ook daar wordt het door velen niet nageleefd. De manier van rijden is er wel anders. En als ik hier met mijn vrouw een kort ritje maak is dat ook enkel op voornamelijk verkeersarme wegen.
Een motorpak helpt enkel tegen schaafwonden. Bij een aanrijding door een auto beschermt het niet tegen breuken.

Maar ik begrijp je standpunt :Y
Ben het er zeker niet mee oneens.

Waar ik het erg moeilijk mee heb, zijn die jongens/mannen in een complete goede motor uitrusting terwijl vriendin/vrouw achterop zit met hakjes, een legging en een flinterdun jasje. Dan heb ik diezelfde mening als jij, en vind ze egoïstisch, zelf goed beschermd, maar de duozit daarentegen ...
 
In een erg warm land zit er ook weer een andere kant van het verhaal, als je daar in volledig pak gaat rijden zoals hier is het gevaarlijker in de zin van dat je rijvaardigheden/concentratie er niet beter op zullen worden.

En als ik hier met mijn vrouw een kort ritje maak is dat ook enkel op voornamelijk verkeersarme wegen.

Hoeft niet altijd iemand anders zijn schuld te zijn he.. ;)

Een motorpak helpt enkel tegen schaafwonden.

Een beetje goed/modern motorpak beschermt tegen wel meer dan een schaafwondje hoor.

Waar ik het erg moeilijk mee heb, zijn die jongens/mannen in een complete goede motor uitrusting terwijl vriendin/vrouw achterop zit met hakjes, een legging en een flinterdun jasje

Dat zeg ik :) Maar als je een schuiver maakt dan maakt een legging of spijkerbroek ook al snel niet meer uit.
 
Zowel op weg nar het werk, als op weg naar huis geen hondentrainingcenter gezien. Weet er wel enkele zijn, maar te ver om rijden met dit weer ...
... want geef toe, vandaag is geen weer om zelfs maar een hond in uit te laten :+

Btw: is ArendJan met vakantie?

Ben inderdaad even weg.... Ben als het goed in maandag weer van de partij. En helemaal uitgerust om mijn 2e plekje weer terug te pakken ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan