The Riding Game MF Style [Deel 17]

Status
Niet open voor verdere reacties.
00Ofra2.jpg
 
... en ik moet morgen nog naar een andere afdeling ... ze wilden de kapotte tand eruit halen, maar een stukje van de wortel blijft zitten ... moet chirurgisch verholpen worden ...
... dat vind ik dus NIET leuk ;(


Gewoon blijven lachen toch *D :+
 
Laatst bewerkt:
Blijven lachen? Dat is niet zo gemakkelijk ;(

Maar foto's maken? Dat gaat vanzelf hoor *O*

Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor met een Bentley, Maseratti of Rolls Royce
Een echte dus he. En die zijn stukken gemakkelijker te vinden dan ee Ferrari *D
 
Blijven lachen? Dat is niet zo gemakkelijk ;(

Maar foto's maken? Dat gaat vanzelf hoor *O*

Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor met een Bentley, Maseratti of Rolls Royce
Een echte dus he. En die zijn stukken gemakkelijker te vinden dan ee Ferrari *D

Ben ik het niet mee eens, ik heb zo een Ferrari gevonden.... de andere juist niet...
 
En nu snel door naar het werk....

Je motor met een Ford Mustang

Bouwjaar maakt niet uit dus de keuze is reuze
 
Laatst bewerkt:
:N Weet niet waarom er Ford en een Mustanglogo op staan, maar dat is een Pontiac Firebird.
Echt? :o

Edit 1: ik zie er anders wel een 1964 - 1967 model in?

Edit 2: Blijkt toch een Mustang te zijn?

Edit 3: Hier de Pontiac Firebird.
Modellen eerste helt 70'er jaren, met de enkele koplampen lijkt wel een beetje op die Mustang van 1964-1967 :Y
Meest beroemde versie trouwens, is "Kitt" :P keek ik als kind altijd naar :')
[me=DKP]krijgt een nostalgisch gevoel over zich heen ... al die oude programma's, de camping waar wij veel verbleven en waar ik met een hele grote telegeleide Kitt speelde, de tijd dat mijn tanden nog goed waren _O- ... en blaa bla blaa ... [/me]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Echt? :o

Edit 1: ik zie er anders wel een 1964 - 1967 model in?

Edit 2: Blijkt toch een Mustang te zijn?

Edit 3: Hier de Pontiac Firebird.
Modellen eerste helt 70'er jaren, met de enkele koplampen lijkt wel een beetje op die Mustang van 1964-1967 :Y
Meest beroemde versie trouwens, is "Kitt" :P keek ik als kind altijd naar :')
[me=DKP]krijgt een nostalgisch gevoel over zich heen ... al die oude programma's, de camping waar wij veel verbleven en waar ik met een hele grote telegeleide Kitt speelde, de tijd dat mijn tanden nog goed waren _O- ... en blaa bla blaa ... [/me]

Kitt daar keek elk cool kind naar ;)

Maar DKP wat nu?
 
Volgens mij en de RDW is het een Ford Mustang Ovi
Volgens mij ook, ale ja, ik bedoel, volgens die "checksite" die ik vond ... jaja, ik ben niet gewoon dat te gebruiken, maar omdat ik weet dat jullie dat hebben, effe op gegoogeld. Zouden ze bij pns ook moeten hebben, maar ja, ze zij hier paranoïdisch als het op "privacy" aankomt :')

Dus ...

Indien goed (mijn foto aan dat reeds verkocht huis dus), nieuwe opdracht:

Je motor aan een huis met een huisnummer boven de 750
Vanaf 751 dus, en geen appartementen!
 
...
Maar DKP wat nu?
Sorry for the wait! :$

Was weer een veel te langdradig bericht aan het typen :+

BTW: Ik heb Ey-dzeej (en al wat voor hem zit ook nog) niet ingehaald :+ , ik blijk gisteren wel maar liefst twee van mijn persoonlijke records te ebben verbeterd! *O*

Mijn snelste opdracht;
voorheen, 9 min (twee keer zelfs) --- gisteren, eentje in 8 minuten *O*

Meeste opdrachten in één dag;
Voorheen, 4 (ook twee keer zelfs) --- gisteren, 6 *O*

Ik al super fier dat ik er eindelijk in sloeg er 5 op één dag te maken, doe ik er gisteren gewoon 6 8-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:( Bericht was nog niet klaar, maar ik moest weg en dacht verstuur het later wel. Waarschijnlijk bij het in de zak doen van m'n telefoon per ongeluk toch verstuurd....

Dit had het moeten zijn:

:N Weet niet waarom er een Ford en Mustang logo op zitten, maar het is een Pontiac Firebird volgens RDW _O-

:$ Ik had het kenteken verkeerd ingevoerd bij RDW toen ik het bouwjaar wilde checken omdat ik zelf twijfelde over het bouwjaar :$
Lang verhaal kort, hij is uiteraard goed :Y *O*
 
Laatst bewerkt:
:( Bericht was nog niet klaar, maar ik moest weg en dacht verstuur het later wel. Waarschijnlijk bij het in de zak doen van m'n telefoon per ongeluk toch verstuurd....

Dit had het moeten zijn:

:N Weet niet waarom er een Ford en Mustang logo op zitten, maar het is een Pontiac Firebird volgens RDW _O-

:$ Ik had het kenteken verkeerd ingevoerd bij RDW toen ik het bouwjaar wilde checken omdat ik zelf twijfelde tussen 66 en 67 :$
Lang verhaal kort, hij is uiteraard goed :Y *O*
_O-

Het houdt de spanning er wel in zo :P
 
Die man moet wel denken "Weer die motorrijder die met mn auto op de foto gaat.."
Volgens mij toch al minimaal de 3e keer dat je een puntje scoort dankzij die Mustang? :+

Ja, meer 1 keer was het met een Amerikaans auto uit 1960-1970 dacht ik _O-
 
Oh echt? _O-
Ja sorry, ik neem echt niet meer de tijd om te kijken of iets al geweest is...
Na zoveel opdrachten zal het ook wel steeds vaker gebeuren denk ik... :Y
 
Oh echt? _O-
Ja sorry, ik neem echt niet meer de tijd om te kijken of iets al geweest is...
Na zoveel opdrachten zal het ook wel steeds vaker gebeuren denk ik... :Y
Idd ;) ik verlies ook helemaal mijn inspiratie ... en mijn voorraadje is nagenoeg leeg gevist ...

btw: ben nu in een hospitaal voor kaak en mond chirurgie. Maar onderweg nog een foto gemaakt. Ik krijg er dan wel geen punt voor, wil hem hier toch wel effe linken ...
 
:o Nee zo'n klapband wil je niet dichtbij staan :N
Ooit eens al het glas van een abri (bushokje) eruit geblazen toen één van de achterbanden klapte... :/
Gelukkig stonden er geen mensen meer op de halte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan