The Riding Game MF Style [Deel 17]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat de opdracht niet gehaald zal worden, en ik sportief wil spelen, wil ik zelf een nieuwe plaatsen.

Maar aangezien ik deze nacht niet wil opstaan, enkel om een nieuwe opdracht te plaatsen, wordt de volgende de nieuwe, indien de huidige niet gehaald wordt:

Je motor bij een full-elektrische auto, maar GEEN Tesla
Geldig vanaf dinsdag 26 juli 2016, om 03:18u
 
Bij Michelin loopt er bijna altijd wel een "30€ terugbetaal actie" als je twee banden gelijktijdig besteld.

Meestal moeten dat echter 2 banden van hetzelfde type zijn. En is het enkel op een bepaald aantal types van kracht.
Laatste keer, toen ik twee MPR4's bestelde kreeg ik enkele maanden later netjes 30€ terug betaald. Ze hebben mij daardoor maar 198€ gekost, ipv de eerst betaalde 228€.

Wanneer deze banden (mijn T30's) bijna versleten zijn, houd ik het weer in het oog. Is er op dat moment eer een korting op de MPR4's, bestel ik er mij weer. Indien niet, worden het opnieuw de MPR3's.

Bevallen de T30 niet?
 
BuqVo
 
Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor bij een auto met gekleurde* velgen
* Daarmee bedoel ik, velgen die niet zwart, wit, of eender welke grijze tint hebben, en ook geen chromé. Dat is immers allemaal standaard.

Ik bedoel dus van die smaakloze groene, rode, paarse, oranje, roze, enz ... velgen.
Al kunnen sommige auto's ook standaard gekleurede velgen hebben, denk maar aan bepaalde porches met rode velgen, lambo's met oranje ...
Voorbeeldje ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geen grijs/zilver wit zwart of chrome (nouja deels) maar champagne kleur.

Je motor bij een fabriek(shal) die duidelijk buiten bedrijf is of een andere bestemming heeft gekregen
Zolang maar duidelijk is aan het gebouw dat het ooit een fabriek was en hij niet meer gebruikt wordt waar hij voor is gebouwd
 
Aan die had ik niet gedacht, maar hij is echt wel goed! *O*
Marcedes maakte destijds het grote deel van die wielen gewoon in koetswerkkleur :Y

Edit: bij mij zal het TRG'en deze week op een laag pitje lopen ... weekje vrij, en dus hard en veel werken in mijn huisje ...

... maar die van vandaag kon ik niet laten liggen. Met de auto, samen met mijn vrouwtje, na het werken weer naar ons huurhuis, en enkele kruispunten van thuis zag ik die grote haspel staan ... dus die moest ik toch effe doen :P

Toch handig dat mijn vrouwtje een rbw heeft, zo kan zij rijden, en ik intussen MF checken 8-)
de meeste van al haar andere Filipijnse vriendinnen en/of familie in hier hebben geen rbw ... die vonden dat niet belangrijk. Ik ben toch blij dat mijn vrouwtje er wel een heeft. Super handig gewoon, en heus niet enkel voor TRG :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had er ook niet aan gedacht deze! Was eigenlijk op weg naar een subaru die ik weet te staan (goudkleurige velgen) toen ik deze tegen kwam.
 
Indien goed :

Je motor bij de mondhygiënist

Daar bedoel ik niet de tandarts mee, maar degene waar je naar toe moet gaan wanneer het te ver is om het door een tandarts te laten te behandelen
 
Indien goed :

Je motor bij de mondhygiënist

Daar bedoel ik niet de tandarts mee, maar degene waar je naar toe moet gaan wanneer het te ver is om het door een tandarts te laten te behandelen
Bij ons is dat dus enkel de spoedgevallendinst, of tandarts van wacht ... die dus in het ziekenhuis zitten -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan