The Riding Game MF Style [Deel 17]

Status
Niet open voor verdere reacties.
We waren gebleven bij week 49

2016-49.png


MotorFreaky en Roeleey deden in week 50 mee met de DKP & ey-dzeej show en haalden allebei een punt ey-dzeej pakte plekje 1 van DKP af

2016-50.png


Een aflevering zonder andere waarbij DKP de nummer 1 plek weer terug pakte
2016-51.png


De laatste week van 2016 waarbij MotorGerrit met 1 goed getimde punt de eerste plek afpakten.
2016-52.png


En nu een overzicht van hoeveel punten de spelers pakte die nu in de top 10 staan. Vorig jaar stond MotorGerrit nog niet in de top 10. Nu staat hij er wel in ten koste van powerpiep. ey-dzeej is de rijder die de meeste punten bij elkaar sprokkelde en RL71 en Hans89 zakken langzaam naar beneden in de top 10.
2016.png
 
Laatst bewerkt:
prima hoor ;)

Nieuwe jaar nieuwe kansen ? Rijd ie weer een beetje ?

Ja afgelopen weekend doorgemeten en alles lijkt weer naar behoren te functioneren *O*

Dus als het weer zo blijft ga ik een kijken of ik nog wat puntjes kan scoren in de DKP & ey-dzeej show ;)
 
Je motor aan een verkooppunt van vloer/wand tegels
Geen algemene doe het zelf zaak zoals Praxxis, Gamma, Brico en whatever.

Maar een zaak specifiek voor vloer en wand tegels, of wat ook mag is een zaak die bouwmaterialen EN duidelijk ook vloer en wand tegels verkoopt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jullie stormen inderdaad vrolijk verder! Wie weet ga ik eerdaags wel weer meedoen ;) Kop staat de afgelopen tijd gewoon even niet naar motorrijden.
 
Je motor aan een thuiszorgwinkel*

*winkel voor hulpmiddelen voor de mindervalide medemens..Denk aan rolstoelen, invalidescootmobielen, etc.
 
Je motor aan een etalage van een lingeriewinkel
Specifieke lingeriewinkel dus, geen algemene (dames)kleding winkel.
Bijkomend mag natuurlijk wel zwemkledij, zit er meestal toch wel bij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geleden van puntje 109 dat ik daar nog gestaan heb. Was toen "je motor bij een huis met rieten dak". Dit keer toch maar vlek voor de etalage om die rolstoelen goed in beeld te krijgen ;)
Jullie stormen inderdaad vrolijk verder! Wie weet ga ik eerdaags wel weer meedoen ;) Kop staat de afgelopen tijd gewoon even niet naar motorrijden.
Het jaar is reeds 5 dagen gevorderd, en al 5 foto's ...
... dat is dus aan een gemiddelde van 365 op een jaar 8-)
Als we dat tempo kunnen aanhouden, zitten we op het eindevan dit jaar aan ruim 700 foto's bovenaan in de scorelijst :P
maar of dat tempo altijd zo hoog gaat liggen zal de tijd uitwijzen :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
...
Een aflevering zonder andere waarbij DKP de nummer 1 plek weer terug pakte
[afbeelding]
Hebben ey-dzeej en ik dan écht eens een heel weekje onder ons tweetjes gespeeld? :P
En nu een overzicht van hoeveel punten de spelers pakte die nu in de top 10 staan. Vorig jaar stond MotorGerrit nog niet in de top 10. Nu staat hij er wel in ten koste van powerpiep. ey-dzeej is de rijder die de meeste punten bij elkaar sprokkelde en RL71 en Hans89 zakken langzaam naar beneden in de top 10.
[afbeelding]
Dat heb je mooi samengevat! :}
 
Gouden Gids - De eerste Bedrijvengids van België

Citaat ui de link:
MANNENMODE
De Witte Duif te Leuven ...
... biedt u zowel maatwerk als confectie aan.

En met dank aan de vrachtwagenchauffeur, hij kon nog een 5 tal meter naar voor en had wel wat enthousiasme voor ons TRG spel! :} *O*

Je motor aan een haarkapper met vermelding "zonder afspraak" op de etalage/deur/gevel
 
Je motor aan een Chinees restaurant waar het woord 'wok(ken)' voorkomt op de gevel/etalage/deur/plakaat
Voorbeeldje ...
in het voorbeeldje zelf maakt het woord 'wok' deel uit van de naam van het restaurant, maar dat moet dus niet zo zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan