The Riding Game MF Style [Deel 17]

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Je motor aan de etalage van een kaaswinkel
Dus effectief een speciaalzaak voor kaas!
Wijn (en bier) als bijproduct mag natuurlijk wel, want dat is iets wat er meestal toch wel bijzit.
 
full

En nog eentje ingezoomd op de etalage om duidelijk te laten zien dat het wel degelijk om een slagerij gaat. Was te moeilijk om de etalage er duidelijk in te krijgen zonder overbelichting, omdat ik te ver achteruit moest om er ook de motor volledig bij op te krijgen.

Ik was eigenlijk al weer thuis, maar deze kon ik niet laten liggen. Het dorpje naast het mijne is nog een van de zeldzame dorpjes met een dorpsslagerij, en een klein algemeen voedingswinkeltje een paar huizen terug, al lijkt dat meer op een nachtwinkeltje dan een traditioneel dorps voedingswinkeltje :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je motor aan de etalage van een opticien
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In uw voorbeeld zie ik ook een klein beetje een "open lucht etalage", dus denk ik dat dit een goede foto is 8-)

Indien goed, nieuwe opdracht

Je motor aan de etalage van een speelgoedwinkel
Winkel enkel voor speelgoed dus.
Uiteraard worden daar doorgaans ook playstations, x-box enzo + toebehoren verkocht. Ook modelbouw is dikwijls een bijkomstugheid.
Dat mag dan ook uiteraard.

Een winkel van enkel modelgebouw mag dan weer niet.
 
Jullie krijgen maar geen genoeg van de etalages hè? _O-
Overigens even taaltechnisch over deze opdrachten, "aan" een etalage :?
Wellicht dat dat vlaamse "slang" is maar in de nederlandse taal staat men bij of voor een etalage en staan de goederen in de etalage.

* zeikmodus uit * :t
 
Jullie krijgen maar geen genoeg van de etalages hè? _O-
Overigens even taaltechnisch over deze opdrachten, "aan" een etalage :?
Wellicht dat dat vlaamse "slang" is maar in de nederlandse taal staat men bij of voor een etalage en staan de goederen in de etalage.

* zeikmodus uit * :t

Haha ja klopt, maar anders snap ie het niet :+

En aangezien er nu maar een beperkt aantal spelers zijn, probeer ik zo duidelijk mogelijk te zijn, dus zal ik in een wat ander dialect sommige dingen moeten verwoorden :9
 
gewist om het voor onze toegewijde TS overzichtelijk te houden ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
gewist om het voor onze toegewijde TS overzichtelijk te houden ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En als die vorige niet voldoet, neem dan deze:
full

full

http://www.handelsgids.be/tienen/express-schoenmakerij-145/
Die doen het immers zelfs nog op ambachtelijke wijze 8-)

Aan ey-dzeej de keuze welke geldig is.
Aan de eerste zou ik persoonlijk twijfelen, maar deze is erkend schoenmaker 8-)

Dus:

Je motor aan* een etalage** waar in leesbare letters het woord 'ambachtelijk(e) voorkomt
* bij, voor, of zelfs IN voor mijn part :+
** mag uiteraard ook op de gevel, deur, plakaat staan ...
 
En als die vorige niet voldoet, neem dan deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.handelsgids.be/tienen/express-schoenmakerij-145/
Die doen het immers zelfs nog op ambachtelijke wijze 8-)

Aan ey-dzeej de keuze welke geldig is.
Aan de eerste zou ik persoonlijk twijfelen, maar deze is erkend schoenmaker 8-)

Dus:

Je motor aan* een etalage** waar in leesbare letters het woord 'ambachtelijk(e) voorkomt
* bij, voor, of zelfs IN voor mijn part :+
** mag uiteraard ook op de gevel, deur, plakaat staan ...

ja die tweede is beter. :t Daar kan ik mij voorstellen dat het een schoenmaker is met andere bijverdiensten. Die eerste is volgens mij meer een telefoonwinkel met bijverdiensten.
 
ja die tweede is beter. :t Daar kan ik mij voorstellen dat het een schoenmaker is met andere bijverdiensten. Die eerste is volgens mij meer een telefoonwinkel sleutelmaker met bijverdiensten.
;)

En pasfoto's, en nummerplaten, en bla bla ...

Bij puntje 332 zie je de hele lijst erop staan ;)

Oorspronkelijk dus gewoon "Mister Minit", sleutelmakerij, en na verloop van jaren allerhande prullaria bijgekomen, anders zaakje toe ;)

Ik was eigenlijk eerst naar deze schoenmaker, puntje 176 gereden, maar die blijkt niet meer te bestaan -O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jullie krijgen maar geen genoeg van de etalages hè? _O-
...
We gaan net zo lang door tot we ons diploma etalagist in handen hebben :]

:+

Hehe ... ik denk dat het verschillende factoren heeft. Enerzijds is ey-dzeej momenteel erg uit om die 400 te halen 8-)
Anderzijds houden we het, al dan niet bewust, gemakkelijk, zodat iedereen toch zou kunnen meedoen, indien ze willen :]

Zelf betwijfel ik sterk of ik vandaag nog ga uitrijden. Ben vrij vandaag, en ze geven voor de namiddag hopen regen, en rukwinden. Om dan uit te rijden, enkel voor een fotootje ...
 
'Ambachtelijke slagerij' op het plakaat boven de deur.

Volgende opdracht: je motor bij een bord met persoonsnaam welke ook een plaats is.
Bijvoorbeeld: tegenover slagerij Dalmulder zit makelaardij 'Vlaanderen', opgericht door meneer Vlaanderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan