The Riding Game MF Style [Deel 17]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik ook weer even mee doen?
[afbeelding]
Ge hebt al die tijd al mogen meedoen 8-)

En hij is meteen ook goed uiteraard :t
'Ambachtelijke slagerij' op het plakaat boven de deur.

Volgende opdracht: je motor bij een bord met persoonsnaam welke ook een plaats is.
Bijvoorbeeld: tegenover slagerij Dalmulder zit makelaardij 'Vlaanderen', opgericht door meneer Vlaanderen.
En dat in NL _O-
 
full

Garage Vanthienen, gelegen in Tienen zelf dan nog wel!
 
Vanthienen is dus wel degelijk de naam van de zaakvoerder, en de zoon.
En Tienen is dus de plaats. Tienen werd vroeger ook geschreven als Thienen, het is dus een beetje een woordspelinkje. De familie die de zaak runt is ook sinds generaties lang van deze streek.

Maar ik vind niet meteen een linkje om dat allemaal te bewijzen -O-

Maar, indien goed*, dus, nieuwe opdracht:

Je motor met een Audi Q5 die niet bij de dealer staat

* motofreaky had al gereageerd terwijl ik nog volop aan het typen was :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Toch maar de motor gepakt voor het puntje DKP hahaha
Hehe ... ja dus ... ik kon het niet laten :$
Deze was immers voor de hand liggend 8-)

En dat stormachtig weer dat ze voorspeld hadden, is al gepasseerd. Eerder langs ons door eerder, want buiten idd heel veel regen, en iets meer dan gemiddeld aan wind, valt het hier best goed mee. Mooi aan het opklaren, en een graad of 8 :o :]
 
Leuk die site in NL 8-)
Hebben wij hier niet ... schending van de privacy ... maar verder wel gepersonaliseerde platen aanvragen _O-

En gelukkig kan ik door de waas nog net de plaat lezen ;)

Dus, :t

Bij jullie is het ook persoonsgebonden (toch?), bij ons is een kenteken voertuiggebonden.
 
Bij jullie is het ook persoonsgebonden (toch?), bij ons is een kenteken voertuiggebonden.
De kentekenplaat is hier idd persoonsgebonden :Y
Verkopen we ons voertuig en schaffen een ander aan, nemen we de plaat gewoon mee naar ons volgende voertuig. Ik vind dat ook logischer, ook al zijn we een van de zeldzame landen waar dat zo werkt.

Bijvoorbeeld, eigenaar met kentekenplaat 1-ABC-123 hindert iemand, en die wordt agressief.
Die agresieveling heeft (terecht of onterecht) sterke wraakneigingen. Jij verkoopt de auto, en iets later komt die agresieveling die plaat weer tegen, en doet hem iets aan ... hij weet namelijk niet dat die kentekenplaat intussen aan iemand anders behoort :X

Maar zoals alles, elk systeem zal zijn voor en nadelen hebben.

Met "gepersonaliseerde" kentekenplaten bedoel ik dus, de platen die mensen specifiek aanvragen. Ze mogen max 8 karakters hebben, en streepjes tellen ook als karakter. Bijna alles mag, op een aantal uitzonderingen.
En ... je moet er wel 2000€ voor neertellen |(

Wat ik dan ook bedoel is, er wordt hier moeilijk gedaan om zulke sites waar je een kentekenplaat kan intypen, wegens schending van de privacy. Maar zo een gepersonaliseerde kentekenplaat, als je dat wil, moet je beseffen dat heel veel mensen weten waar je wanneer bent, want "jij was gisteren daar he, want uw nummerplaat is toch ***?", of zoals, "wist je dat persoon *** gisteren daar was, want ik heb zijn nummerplaat met *** gezien!"

Maar wel geinig wat je er zoal in tegenkomt _O-
Ziehier en hoopje voorbeelden ;)
Ik zou het zo graag in een opdracht verwerken, maar dat kan niet. Je zal ze wel eens tegen komen in NL, maar veel te weinig om er een eerlijke opdracht rond te bouwen.
 
Ze zijn zeldzaam, en de meesten ervan zijn al naar Oost Europa versast, maar hier en daar zie je ze gelukkig toch nog.

En als je 51km ver naar je werk moet, daarbij 2 steden en een dorp wat je een kleine stad kan noemen passeert, en je dan de snelweg mijdt, is de kans natuurlijk groter dat je er toch eentje tegenkomt.

Je motor met een Fiat Multipla
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo zie je ze nooit, heb je het er een keer over en nu zie ik er ineens 1 op de parkeerplaats staan :o
Maar tsja als je die keuze voor me legt, dan stap ik met plezier in de A2 ja _O-
 
Die naam heb ik op moeten zoeken haha _O- Blijkt dat ik hem wel ken, maar meer onder de naam Cuore (Mira/Charade is hij ook onder verkocht).
Je hebt gelijk. Zelfs Charade kom ik tegen, al is dat volgens mij toch een compeet ander model. Maar Cuore en Mira zeker en vast al wel. Maar ik keur ze dus allen goed omdat het wel zo beschreven staat.

Wellicht bestaat de Move ook onder andere namen :')

Ik had 2 plaatsen waar er ene te koop staat en die qua afstand haalbaar waren.
Deze was een garage in een klein dorp, en de auto stond juist in een donkere hoek, en als er geen vliegtuig overkomt is het daar muisstil. Ik laat de motor achteruitrollen, met de motor uit uiteraard, en nog maakt het "lawaai". Ik was wel bang dat ik omwonenden zou wakker maken die het dan heel gek zouden vinden wat ik daar op dat uur een foto aan het maken was, om dan bij mijn wegrijden mijn nummerplaat door te spelen aan de politie _O-
Maar ik kon het niet laten om alle moeite te doen deze foto te maken gezien niemand een nieuwe opdracht plaatste :P
En gelukkig, niemand wakker gemaakt ;)
Nog net binnen de 5000 minuten uitgevoerd :+
Ik denk dat dit mijn langste tijd is.

Ik heb zelf enkele maanden met een 800cc Domino gereden. Dit model meer bepaald.

Ik had mijn toenmalige auto verkocht maar moest nog enkele maanden op mijn nieuwe wachten. Ik mocht die Domino van kenissen gebruiken, die hadden die gekocht om hun kinderen mee te leren rijden, en die hadden intussen alle 6 hun rbw.

Van een VW Golf naar een Domino, en daarna in een VW Passat. Het was aanpassen ... zo veeeeeeeeel plaats opeens _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan