The Riding Game MF Style [Deel 17]

Status
Niet open voor verdere reacties.
yrs2PVC.jpg
 
Je motor bij een VW Lupo
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is raar ...
... een te koop staande CHEVROLET MATIZ, in België, zelfde model als die op mijn foto. Maar eerlijk, die op mijn foto staat nog onder Deawoo*.

Als je echter op google/afbeeldingen kijkt, zie je dit model juist bijna altijd (ook met NL kenteken) met het CHEVROLET logo ...

Zou het door de overgangsperiode komen?

Maar, indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor met een Citroën C3 Pluriel
Dus die C3 met oproldak en afneembare zijstijlen, voorbeeldje ...

* edit: op de foto zie je het niet natuurlijk, want ik heb mijn motor zo gezet dat het woord Deawoo achter mijn rechterspiegel zit :P
Maar wil gewoon eerlijk zijn ;)
Ik zie wel wat het wordt ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In Nederland zijn daewoos die ten tijde van de rebranding minder dan x-jaar oud waren op kosten van de importeur of dealers (dat weet ik niet meer) gerebadged. Want hoe Amerikaans Zjèvrooleej ook is als merk, het zijn/waren natuurlijk gewoon gerebadgde Aziatische koekblikjes. Je kon met je auto naar de garage en kreeg nieuwe logo's voor de buitenkant. Binnenin moest je zelfde tegen daewoo logo's aan kijken. Voor oudere modellen kon dat ook maar dan moest je betalen.

Op die foto van die micra, special op kleur uitgezocht om te matchen met je motor?
 
Laatst bewerkt:
In Nederland zijn daewoos die ten tijde van de rebranding minder dan x-jaar oud waren op kosten van de importeur of dealers (dat weet ik niet meer) gerebadged. Want hoe Amerikaans Zjèvrooleej ook is als merk, het zijn/waren natuurlijk gewoon gerebadgde Aziatische koekblikjes. Je kon met je auto naar de garage en kreeg nieuwe logo's voor de buitenkant. Binnenin moest je zelfde tegen daewoo logo's aan kijken. Voor oudere modellen kon dat ook maar dan moest je betalen.

Op die foto van die micra, special op kleur uitgezocht om te matchen met je motor?
Aha, zo werkt het dus :P

Hopelijk vind ey-dzeej en goed :] :+

Die micra, ja, viel mij achteraf ook op, beide donker grijs, en nagenoeg geen verschil in tint te merken 8-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik keur die van DKP goed. Was niet op de hoogte van de rebranding B|

Stond toevallig naast een chevrolet matiz toen ik de opdracht plaatste. Als ik het geweten had over die rebranding, dan zou ik die DEAWOO wel eruit gefilterd hebben :P

Als ik op internet kijk, is het inderdaad precies hetzelfde model. Dit zorgt wel voor verwarring :$
 
Laatst bewerkt:
Wel veel soorten:
Xsara Picasso
C3 Picasso
C4 Picasso
C4 grand Picasso
:+ ;)
Idd :Y

Ik neem de eerste uit je lijstje.

@ ey-dzeej, je ziet op de vorige foto op de voorflank ook Picasso staan ;)
Maar toch ook even ingezoomd:
full

Ik wilde eigenlijk eerst wachten tot thuis en mijn eigen Grand C4 Picasso mee op de foto zetten, zoals bij puntje 355, maar 45 minuten wachten vond ik te riskant :P

Nieuwe opdracht:

Je motor met een Citroën AX, BX of CX
Voor wie niet zo bekend is met Citroën:
AX ... BX ... CX

Zijn al oude Citroën's maar je ziet ze nog wel regelmatig, en om het niet TE moeilijk te maken heb ik ze alle drie genomen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Slim van je.... mijn collega met zijn Picasso is net op het werk aangekomen ;)
:o _O-

Echt, ik vertrek van op mijn werk en dacht, "zou ik de snelweg pakken en is een beetje 'doorrijden'? ... en na enkele minuutjes op de motor ... of nee, laat ik die Xsara Picasso daar maar nemen, dan ben ik zeker!"
8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan