The Riding Game MF Style [Deel 17]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is van een handelaar/bedrijf staan wel vaker auto's zonder kenteken.

Plaatje bij daglicht Google Maps
In België is dat normaal, daar staan alle auto's bij een handelaar zinder kentekenplaat, maar in NL ben ik dat niet gewoon om te zien :P ;)

Maar voor de opdracht maakt het niets uit hoor ;)
Was gewoon nieuwsgierig :P

Eeit: Franse klassiekers! :}
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat doe jij in Vlaardingen ?

Daar rijd ik regelmatig langs :) Staat ook altijd een eend etc...

Ja uhm opdracht vervullen :+


Haha was niet zo ver van mn woon-werk route, ik rij er dagelijks langs, dusja even afslaan dan he :9

Je hoefde niet in te zoomen hoor, een CX kan ik van ver herkennen hoor ;)

Maar waarom heeft die geen kentekenplaat?

Volgens mij ie het kenteken nogal verweerd ofzo.. het laatste nummer is nog net zichtbaar. :X

Is van een handelaar/bedrijf staan wel vaker auto's zonder kenteken.

Plaatje bij daglicht Google Maps

Je zou dat niet van een gebruikte auto verwachte dat ie geen kenteken meer erop heeft. Van een gloednieuwe auto wel natuurlijk...
 
...
Volgens mij ie het kenteken nogal verweerd ofzo.. het laatste nummer is nog net zichtbaar. :X
...
Je zou dat niet van een gebruikte auto verwachte dat ie geen kenteken meer erop heeft. Van een gloednieuwe auto wel natuurlijk...
Ja, als ik nog eens terugkijk zie ik ook nog een restant van het laatste karakter. Maar is dat nu een NL, of zo een heel oud Frans kenteken (zwarte plaat met zilveren karakters)?

Daarom juist, omdat een gebruikte auto in NL reeds een toegekende plaat heeft, in tegenstelling tot apenland België, waar de platen eraf gaan als het voertuig te koop komt te staan bij een dealer (of soms ook particulier als de eigenaar dat zo doet) en daarom staan bij een dealer dus alle te koop staande auto's gewoon zonder kentekenplaat ;)

Die garage waar jij die CX op de foto hebt gezet, het zou mij niet verbazen dat je daar nog regelmatig zo een oud Frans kenteken te zien krijgt. Ik denk dat die ook wel regelmatig old timers importeert. Die zijn nog veel te vinden in Zuid Frankrijk. Die mensen vervangen hun auto niet zo snel, dus dat is de place to be om nog een oude Fransoos te vinden, meestal dan ook nog met oude Franse platen.



Ach ja ... elk land zo zijn gewoontes zeker ...
Op de Filipijnen rijdt je met een nieuw voertuig tijdelijk zelfs zonder plaat _O-
Maar dat heb ik al eens uitgelegd dacht ik toch?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die garage waar jij die CX op de foto hebt gezet, het zou mij niet verbazen dat je daar nog regelmatig zo een oud Frans kenteken te zien krijgt. Ik denk dat die ook wel regelmatig old timers importeert. Die zijn nog veel te vinden in Zuid Frankrijk. Die mensen vervangen hun auto niet zo snel, dus dat is de place to be om nog een oude Fransoos te vinden, meestal dan ook nog met oude Franse platen.

zou zomaar kunnen google link
 
full
 
Die was niet gemakkelijk :P

Kom twee maal een Ssangyong tegen, maar geen Rexton. Dikwijls vertraagd voor een in mijn ogen op een Rexton lijkende Mercedes. Deze morgen EN nu over de gewone wegen gereden in de hoop ene tegen te komen.

En enkele km's voor ik thuis ben, zie ik er toch wel ene in mijn spiegel zeker, VLAK ACHTER ME! :o

Hem effe laten passeren om te zien of het echt wel een rexton is ... jaja!
Er weer achter, er voorbij, goed doorgereden :$ aan de kant, maar het lukte niet mijn motor stabiel te zetten ... te laat ... er weer achter en erover, op een lang stuk waar het "verantwoord" is ... effe "goed doorgetrokken" :$ :$ :$
Nog voor ik stilstond helm al open en rechter handschoen uit, phone uit mijn zak, motor op de jiffy, en "pats" heb hem nog net *O*

Je motor met een Ssangyong Kyron
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die vent zal wel hebben gedacht, wat doet die motor nou irritant steeds inhalen en stoppen :+
_O- sloop ook al door mijn gedachten :P
en wellicht niet alleen die man, maar enkele auto's ervoor en erna ook
Ene ging zelfs speciaal korter tegen de kant rijden om die "irritante snelheidsmaniak"* door te laten ... om dan een kilometer verder aan de kant te gaan staan _O-
.
.
.
.
.
* Tegen de 120km/u op een 70-weg :$ :X :$
 
Laatst bewerkt door een moderator:
_O- sloop ook al door mijn gedachten :P
en wellicht niet alleen die man, maar enkele auto's ervoor en erna ook
Ene ging zelfs speciaal korter tegen de kant rijden om die "irritante snelheidsmaniak"* door te laten ... om dan een kilometer verder aan de kant te gaan staan _O-
.
.
.
.
.
* Tegen de 120km/u op een 70-weg :$ :X :$

snelheid crimineel :+
 
Wat jammer voor ey-dzeej ... jou foto is "bombastischer", maar wel 1 minuutje te laat ...

ArendJan is je net voor!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan