The Riding Game MF Style [Deel 17]

Status
Niet open voor verdere reacties.
ksYXXa5.jpg
 
Even verder kijken. Kans is groot dat er in die zelfde buurt nog wel staan ;)
Nou, ik woon daar in de buurt, en ik kan je vertellen dat ik die krengen maar weinig zie. Maarja, ooievaarsnest weet ik wel te vinden. Maar da's morgen rond 2 uur pas...
 
Op dat oranje bordje staat:

CONNECTOR
Toegang werf
Zone noord
Hier aanmelden

Deze toegang tot de luchthaven word enkel gebruikt voor werf verkeer.




Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor met een straatnaambord met de levensspan van een persoon erop
Voorbeeldje ...
 
Dat is zo bij een voorrangsbord met pijlen, aan de ene kant het voorrangsbord, aan de andere kant het niet-voorrangsbord.
Bij een s-bocht, als die aan de ene kant links begint, begint die aan de andere kant ook links.

Behalve, en dat kan, als het een oneven bochtencomplex is, dan begint het aan de ene kant links, en aan de andere kant rechts.

Aan de andere kant zou juist hetzelfde bord moeten staan. Jij rijd dan zelf tenslotte ook de tegenovergestelde kant op.

:$ :$ Mea maxima culpa :$ :$
Tijdens het wachten op een halte even snel zitten lezen op de telefoon en dacht gevaarlijke bocht naar rechts gelezen te hebben.... _O-
 
Laatst bewerkt:
Je motor met een bewakingscamera met een "anti-vogel-uitrusting"
Dus een bewakingscamera die een soort voorziening heeft dat vogels er niet op kunnen gaan schijten zitten.
Voorbeeldje van een goed exemplaar, je ziet er duidelijk die pinnen op zitten.
En een voorbeeldje van een niet goed exemplaar, want hier is niks aangebracht dat vogels hindert.
 
Je motor met een bewakingscamera met een "anti-vogel-uitrusting"
Dus een bewakingscamera die een soort voorziening heeft dat vogels er niet op kunnen gaan schijten zitten.
Voorbeeldje van een goed exemplaar, je ziet er duidelijk die pinnen op zitten.
En een voorbeeldje van een niet goed exemplaar, want hier is niks aangebracht dat vogels hindert.

Pfff honderden lokaties zonder rond waar ik woon, en die ene waar ik van weet dat er een zit kan/mag ik niet op het terrein komen...
de 'anti-vogel-uitrusting' word eigenlijk ook alleen daar gebruikt waar ze (de vogels) overlast geven... (vaak duiven & door 't geschijt)

Iemand in regio Rdam die mee doet? (haven parkeerplaats camera's & meeuwen?)
 
Pfff honderden lokaties zonder rond waar ik woon, en die ene waar ik van weet dat er een zit kan/mag ik niet op het terrein komen...
de 'anti-vogel-uitrusting' word eigenlijk ook alleen daar gebruikt waar ze (de vogels) overlast geven... (vaak duiven & door 't geschijt)

Iemand in regio Rdam die mee doet? (haven parkeerplaats camera's & meeuwen?)

Ik had al mn bedenkingen over de opdracht zelf.. maargoed heb het een kans gegeven. Rotterdam luchthaven en 2 gevangenissen gecheckt maar geen succes.. de type camera wel bij de gevangenissen gezien, maar zonder uitrusting erop.. opdracht gewoon laten lopen nu..

Denk dat de Nederlanders gewoon wat slimmer zijn en logischere camera's plaatsen.

Link

Helemaal geen uitrusting nodig :p
 
Laatst bewerkt:
:Z opdracht is al een hele poos verlopen... Weet een aantal van die cameras te vinden maar daar kan je niet of nauwelijks bij in de buurt komen :')

Nieuwe opdracht:Je motor bij een huis met te koop bord in de tuin

Dus niet een appartement met het bord aan de gevel o.i.d.
 
Laatst bewerkt:
Je motor bij een huis met een "TE HUUR" bord in de tuin
Dus niet een appartement met het bord aan de gevel o.i.d.
 
Je motor op een parkeerplaats met 1 of meerdere kruizen erop zonder een bord erbij dat verteld waarom de kruis/kruizen erop staan

Voorbeeld

Dus een parkeerplaats met bord erbij dat verteld waarom telt niet.. en genoeg omgeving moet op de foto staan, zodat duidelijk zichtbaar is dat er geen borden erbij staan..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan