The Riding Game MF Style [Deel 17]

Status
Niet open voor verdere reacties.
full

Hier staat mijns inziens 1 kruis, het moge dan wel duidelijk zijn dat je daar niet mag parkeren vanwege die doorgang, nergens staat er een bordje. Als dat er had moeten staan had het ter hoogte van de streep achter mijn motor moeten staan.
 
Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor met een bedrijf/zaak waar het symbool '&' in de bedrijfsnaam voorkomt
Dus niet ergens anders dan in de bedrijfsnaam, zoals bijvoorbeeld een email adres of zo.
 
Oeps ... ik zie het nu pas dat ik geluk heb dat het op de gevel staat, daar had ik overheen gelezen _O-

Is nu reeds de vijfde keer dat ik aan die Mercedes dealer sta :P

één (133) ... twee (154) ... drie (158) ... vier (234) ... en vijf zie je hierboven wel ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zowel de driehoek als het onderbord zijn verweerd, maar dat onderbord toch wel heel erg _O-

Als de achterkant van je huisje uitgeeft op de velden is er wel altijd zoiets te vinden :Y

Je motor bij een (deels) gevulde BIG BAG

Voorbeeldje ...
Het mogen er uiteraard ook meerdere zijn.

Zijn die van mijn buurman, en die derde iets verder van de volgende buurman :P

Edit: Voor deze opdracht heb ik een lange reis moeten maken, 982 meter :] :+
Blokje rond dus _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
full


Je motor bij een dierenasiel
Algemeen dieren asiel, mag ook specifiek honden- katten- of eenderwelksoortdierenasiel zijn.
 
full


Dat rood/oranje ding binnen. Als je inzoomt herken je het wel. Binnen rijden dierf ik niet echt :P :$
 
Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor bij een pletwals machine
Voorbeeldje ...
Dus geen hand duwertje voor in je tuin of zo ...
 
Dames en heren,

Het is u wellicht al opgevallen maar ook dit deel is behoorlijk uit z'n jasje aan het groeien.
We gaan de DKP, ey-dzeej and occasional guest show dan ook elders voortzetten.
Hier om precies te zijn

Om het nieuwe deel niet direct vol te laten stromen wil ik jullie verzoeken niet allerlei berichtjes te plaatsen met "ik ben er ook weer" "tvp" of ander soort teksten. klik in plaats daarvan gewoon op toevoegen aan favorieten :t

Tot daar :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan