Belgentopic > Wieke-tingels > Deel 163 > we blijven doorgaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben er wel in geslaagd om d'n bout van de koppelingshenden af te breken.. don't ask how -O-

Binnen kort binnendoen voor onderhoud en recall, kunnen ze dat er ineens bij doen O-)
 
Ben er wel in geslaagd om d'n bout van de koppelingshenden af te breken.. don't ask how -O-

Binnen kort binnendoen voor onderhoud en recall, kunnen ze dat er ineens bij doen O-)
full
 
Uit het Motogp-stemtopic:

Tussenstand na Race 3:

1. Nameless 23 punten
Jimmeh 23 punten
2. Sheldon 18 punten
3. Bartvh 16 punten
Polymorph 16 punten
5. Team Olsene 9 punten


 
|(

Wacht ni te lang hé :')

Dagske op voorhand, zoals de gewoonte is bij de meerdaagse zeker? :)

Over die bout, had m'n ratelsleutel verkeerd staan. Ik draaien, draaien, ging allemaal tot ie los was. Toen ik keek zat er nog een deel bout in de moer -O- Was toch maar een boutje van m'n kloten :/
 
Dagske op voorhand, zoals de gewoonte is bij de meerdaagse zeker? :)

Over die bout, had m'n ratelsleutel verkeerd staan. Ik draaien, draaien, ging allemaal tot ie los was. Toen ik keek zat er nog een deel bout in de moer -O- Was toch maar een boutje van m'n kloten :/

Aangezien ge ne mekanieker zijt is da best een logische vergissing
:')

Alst gene f16 is komt het ni goed, ik zie het al ;)

En de mijne is al sinds donderdag binnen voor de remmen dus dit jaar zal het niet in mijn handen liggen :')
 
Was eigenlijk wel raar dat die moer zo weinig weerstand gaf.


@bartvh, hebt gij ook al zo'n recall brief gekregen en hebt ge die ook al binnen gedaan mss?
 
Was eigenlijk wel raar dat die moer zo weinig weerstand gaf.


@bartvh, hebt gij ook al zo'n recall brief gekregen en hebt ge die ook al binnen gedaan mss?
ja ik heb ook zo nen brief gehad, heb naar de garage gebeld en ik moest mijne brief inscannen en naar hun doorsturen met mijn telefoonnummer erop, dan gingen zij mij contacteren wanneer ik mocht binnen komen. Ze hadden de stukken nu nog ni binnen, die moesten nog besteld worden.
Tis een probleem da zou kunnen voorkomen met de risers van u stuur, die moeten vervangen worden.
Maar aangezien ik der nog niks van ondervonden heb in die 2 jaar, zal da nu ni op een week of 2 aankomen he. 8-)
 
Oh, ik moest gwn framenummer enzo geven en ze gingen mij ook nog contacteren. Kwou gwn ook ineens een onderhoudje laten doen, al hoeft het nog niet per se. Zou gebeurt moeten zijn bij de aankoop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan