Belgentopic > Wieke-tingels > Deel 163 > we blijven doorgaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel da multimedia gedoe is gewoon erg aant worden. Tis precies of mensen nie meer kunnen leven zonder dat ze laten weten waar ze zitte, wa ze aant eten zijn en wanneer ze gaan kakken. Een slimme foon is iets makkelijk soms maar ook een vergif. Maar ja, aan alles voor en nadelen zeker....

:^
 
Ben bezig ...kiezen is moeilijk :+
;)
full
 
Cool ! Op die saaie Honda na dan toch :P
:')

Ik ben toch blij dat ik ermee mag rijden! Dat brommerke is verdomd goed geweest voor mijn zelfvertrouwen na al het geklooi met de ktm :}

Natuurlijk, aan een sexy ducati sport 1000 kan een Honda nooit tippen! O-)
 
:')

Ik ben toch blij dat ik ermee mag rijden! Dat brommerke is verdomd goed geweest voor mijn zelfvertrouwen na al het geklooi met de ktm :}

Natuurlijk, aan een sexy ducati sport 1000 kan een Honda nooit tippen! O-)
Nu dacht ik echt dat KTM's goei moto's waren maar verkeerd gedacht dus. En idd, mijn brommer is sexy as hell 8-)
 
Ik heb het idee opgevat om met hemelvaart er toch zo'n 3-4 dagen op uit te trekken, vermits ik niet op meerdaagse kan meegaan.

Ik denk dat ik (bij mooi weer uiteraard) richting Harz of Sauerland (Winterberg) ga.
Voor 2/3 nachten hotelletje boeken, en dan wat routes in de buurt uitstippelen.

Iemand interesse om mee te gaan?
 
Nu dacht ik echt dat KTM's goei moto's waren maar verkeerd gedacht dus. En idd, mijn brommer is sexy as hell 8-)
*D

Het zijn goei moto's! Alleen heb ik niet het beste exemplaar uit het pak en kan ik er geen vriendjes mee worden. ;)

Daarbij, de kleinere motoren zijn quasi nooit geweldige kwaliteit, want dan worden ze veel te duur. Wie koopt er nu een 300 voor 15000 euro? :X
 
Ik heb het idee opgevat om met hemelvaart er toch zo'n 3-4 dagen op uit te trekken, vermits ik niet op meerdaagse kan meegaan.

Ik denk dat ik (bij mooi weer uiteraard) richting Harz of Sauerland (Winterberg) ga.
Voor 2/3 nachten hotelletje boeken, en dan wat routes in de buurt uitstippelen.

Iemand interesse om mee te gaan?


Interesse wel maar dan krijg ik niet optijd meer rond.

Ga dit jaar nog wel voor paar dagen eifel-moezel streek doen :] zal mss iets voor augustus of september worden

Hopelijk haal ik nog wel de 1000 bochten :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan