Belgentopic > Wieke-tingels > Deel 163 > we blijven doorgaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet of er weer interesse is in een gezamenlijke circuitdag :? Fun en gezelligheid verzekerd! 8-)

Maar volgende data ben ik op circuit te vinden ;)

Maandag 3 juli francorchamps
Zaterdag 29 juli + zondag 30 juli folombray

Voor deze heb ik veel interesse, maar deze staan nog niet vast!
Maandag 14 augustus croix
Woensdag 30 augustus mettet
dagje zolder?

Het zou weer leuk zijn moesten we met een mooie groep zijn *O*
 
Ik heb wel zin om deze zomer een circuitdagje mee te doen, al zou het de eerste keer zijn dus best met iets van begeleiding erbij ofzo.

Zijn er trouwens nog die naar de motogp gaan kijken in Assen?
 
Ik heb wel zin om deze zomer een circuitdagje mee te doen, al zou het de eerste keer zijn dus best met iets van begeleiding erbij ofzo.

Zijn er trouwens nog die naar de motogp gaan kijken in Assen?
Op (bijna) elke circuitdag is er begeleiding voorzien ;)
 
Ik weet niet of er weer interesse is in een gezamenlijke circuitdag :? Fun en gezelligheid verzekerd! 8-)

Maar volgende data ben ik op circuit te vinden ;)

Maandag 3 juli francorchamps
Zaterdag 29 juli + zondag 30 juli folombray

Voor deze heb ik veel interesse, maar deze staan nog niet vast!
Maandag 14 augustus croix
Woensdag 30 augustus mettet
dagje zolder?

Het zou weer leuk zijn moesten we met een mooie groep zijn *O*

Interesse :Y
De 749 steekt toch weer in elkaar, dus we kunnen nog eens een bodemonderzoek riskeren :X

Maar van de voorgestelde data kan ik alleen 29&30/07 nog :/
Tenzij we er inderdaad nog ergens een dagje zolder bijgooien :)
 
Ik heb wel zin om deze zomer een circuitdagje mee te doen, al zou het de eerste keer zijn dus best met iets van begeleiding erbij ofzo.

Zijn er trouwens nog die naar de motogp gaan kijken in Assen?
normaal heb ik de jaarlijkse traditie om naar de gp in assen te gaan, maar wegens een trouwfeest (lees zuipfestijn) kan ik dit jaar er spijtig genoeg niet naartoe.

circuitdagje wil ik daarentegen dan nog wel eens doen, maar zit heel krap bij kas op de moment ;(
 
normaal heb ik de jaarlijkse traditie om naar de gp in assen te gaan, maar wegens een trouwfeest (lees zuipfestijn) kan ik dit jaar er spijtig genoeg niet naartoe.

circuitdagje wil ik daarentegen dan nog wel eens doen, maar zit heel krap bij kas op de moment ;(

Je kan wel maar je wil niet :P :+
 
Heeft er iemand een rugbeschermer die die echt goed vind? Word m'n volgende aankoop maar kweet nog niet welke het gaat worden.
 
Heeft er iemand een rugbeschermer die die echt goed vind? Word m'n volgende aankoop maar kweet nog niet welke het gaat worden.
Ik ben redelink tevreden van de mijne. Ge moet zien da ge de juiste lengte kiest wel. Enkel ben ik niet zo tevreden van de klittenbandsluiting op de buikriem. Die lost nogal gemakkelijk. Ik heb ene van alpinestar
 
Heeft er iemand een rugbeschermer die die echt goed vind? Word m'n volgende aankoop maar kweet nog niet welke het gaat worden.
Ga mijne ene gaan halen van alpinestars, ene die vastklikt in u leren pak. Je moet enkel nog een riem rond u buik doen...
 
Spannend begin van de motogp, was echt alle moto's op een rijtje zonder veel tussenruimtes de eerste rondes. Lorenzo die ff probeert de man uit te hangen en na 3 rondjes afzakt van top 3 naar god weet ik waar xD
Denk dat als je op een duc zat hier wel de beste motor had, maar zeker geen onverdiende overwinning voor Dovi! en dan Petruci nog met z'n supersterke race. Precies of die wat extra 'stukjes' had gekregen speciaal voor deze wedstrijd ofzo.
 
Spannend begin van de motogp, was echt alle moto's op een rijtje zonder veel tussenruimtes de eerste rondes. Lorenzo die ff probeert de man uit te hangen en na 3 rondjes afzakt van top 3 naar god weet ik waar xD
Denk dat als je op een duc zat hier wel de beste motor had, maar zeker geen onverdiende overwinning voor Dovi! en dan Petruci nog met z'n supersterke race. Precies of die wat extra 'stukjes' had gekregen speciaal voor deze wedstrijd ofzo.

:^

Rare race :Y

En Bautista ook :o

En Pedrosa die "het gat induiken" iets te letterlijk nam :X
 
Uit het motogp stemtopic :


Tussenstand na Race 6:

1. Jimmeh 34 punten
2. Nameless 31 punten
Sheldon 31 punten
3. Bartvh 29 punten
4. Polymorph 26 punten
5. Team Olsene 9 punten


 
:W

de weg naar hier weer eens gevonden, al had MF me schijnbaar al offline gegooid omdat ik hier al een tijdje niet geweest was :X
Nieuwe baan gaat goed komen, veel leerstof, veel eigen studie.
Hopelijk is (na de eerste maand) het startschot gemaakt, en kan ik nu met een volgeplande agenda verder werken

veel plezier gehad met de meerdaagse zo te zien, heet, maar nog doenbaar,
bekende eettentjes opgezocht, kreeg al spijt dat ik niet meekon :/

maar goed, alles in orde met iedereen neem ik aan :?
 
:W

de weg naar hier weer eens gevonden, al had MF me schijnbaar al offline gegooid omdat ik hier al een tijdje niet geweest was :X
Nieuwe baan gaat goed komen, veel leerstof, veel eigen studie.
Hopelijk is (na de eerste maand) het startschot gemaakt, en kan ik nu met een volgeplande agenda verder werken

veel plezier gehad met de meerdaagse zo te zien, heet, maar nog doenbaar,
bekende eettentjes opgezocht, kreeg al spijt dat ik niet meekon :/

maar goed, alles in orde met iedereen neem ik aan :?
:o :o :o :o


Ne nieuwe :+ ;) :W
 
Hey guys :W . Zaterdag maar eens naar Biggelaar bollen voor een andere tune. Met de huidige is de motor wa te bokkig. Zo soepel als mijn Speed Triple zal de Ducati nooit bollen maar dit is echt erover. Soms mis ik die cilinder extra toch een beetje. Maar voor de rest geen klagen hoor :t
 
:W

de weg naar hier weer eens gevonden, al had MF me schijnbaar al offline gegooid omdat ik hier al een tijdje niet geweest was :X
Nieuwe baan gaat goed komen, veel leerstof, veel eigen studie.
Hopelijk is (na de eerste maand) het startschot gemaakt, en kan ik nu met een volgeplande agenda verder werken

veel plezier gehad met de meerdaagse zo te zien, heet, maar nog doenbaar,
bekende eettentjes opgezocht, kreeg al spijt dat ik niet meekon :/

maar goed, alles in orde met iedereen neem ik aan :?
:W . Kijk eens wa ik nog gevonden heb :P
full
 
:W

de weg naar hier weer eens gevonden, al had MF me schijnbaar al offline gegooid omdat ik hier al een tijdje niet geweest was :X
Nieuwe baan gaat goed komen, veel leerstof, veel eigen studie.
Hopelijk is (na de eerste maand) het startschot gemaakt, en kan ik nu met een volgeplande agenda verder werken

veel plezier gehad met de meerdaagse zo te zien, heet, maar nog doenbaar,
bekende eettentjes opgezocht, kreeg al spijt dat ik niet meekon :/

maar goed, alles in orde met iedereen neem ik aan :?

:W

No-Diving-300x300.jpg

:?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan