Belgentopic > Wieke-tingels > Deel 163 > we blijven doorgaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Not sure if too optimistic :')

full
 
WT Kart-avond?

Lijkt me wel leuk om nog eens iets te organiseren deze zomer. Ik stel voor om een dagje/avond te gaan karten en erna iets te eten.
Als ge zin hebt om te karten (of iets anders) vul dan ff de doodle in, dan weten we wie wanneer kan.

https://beta.doodle.com/poll/q76vzkxrf9hquefg#table


Geen vrijdagen? Op zondag lijkt da ook zo ambetant omdat alleman dan moet gaan werken erna.

Nevertheless heb ik de doodle ingevuld *O* *O* Karten *O*
 
Vrijdag zou ook kunnen, maar als er mensen van wat verder moeten komen word dat wel moeilijk.

Weet er iemand eigenlijk een goeie karting zijn in Antwerpen?
 
Gisteren nieuwe voorband laten leggen (s21 zoals de achterband). Ging wel eeerg langzaam erna. Regen + nieuwe band + verschil met de oude die nogal ne rare vorm had.
Als ik 160+ reed begon m'n motor wel lichtjes te zwalpen.. Geen idee of dat nu aan de nieuwheid van de band lag of dat ie niet goed is uitgebalanceerd :?
 
Gisteren nieuwe voorband laten leggen (s21 zoals de achterband). Ging wel eeerg langzaam erna. Regen + nieuwe band + verschil met de oude die nogal ne rare vorm had.
Als ik 160+ reed begon m'n motor wel lichtjes te zwalpen.. Geen idee of dat nu aan de nieuwheid van de band lag of dat ie niet goed is uitgebalanceerd :?


Zou niet mogen :N

Band moet vanaf het begin perfect zijn normaal gezien. Miss is het voor uw gevoel wennen omdat het een ander type is?

Elke band stuurt weer anders natuurlijk. Sommige zijn wat spitser, andere wat ronder. Kwestie van smaak ook.

Mocht die slecht gebalanceerd zijn zou dat eerder een trilling moeten veroorzaken dan zwalpend gedrag.
 

Trillingen was het niet, echt dat m'n moto begon te 'golven' oO Eens beter testen als het droog is buiten. Kan zeker aan mij liggen ook :+
 
Gisteren nieuwe voorband laten leggen (s21 zoals de achterband). Ging wel eeerg langzaam erna. Regen + nieuwe band + verschil met de oude die nogal ne rare vorm had.
Als ik 160+ reed begon m'n motor wel lichtjes te zwalpen.. Geen idee of dat nu aan de nieuwheid van de band lag of dat ie niet goed is uitgebalanceerd :?
Nu weet ik nie welke motorkleding je aan hebt maar een jas met te losse mouwen bv is ook nie goed. Da heeft toch een invloed op je armen . Hoe strakker int pak hoe minder luchtweerstand.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan