Het grote Wat ik onderweg heb meegemaakt topic #18

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Maar gelijk aftrappen.
Vanochtend nog een beetje duf op de motor gestapt bij reims. Rijd nog geen 3 minuten of ik wordt ingehaald door een NAF in een Volkswagen Golf op mijn eigen baan. Je mocht 90 hij reed 130 gok ik. Er zal niet meer dan een meter tussen zijn auto en mijn motor hebben gezeten. Mijn vriendin reed achter me en zei dat ze bij haar ook al zo dicht er langs gingen. Eikels. Maar wat ga je beginnen tegen twee opgeschoten naf'jes in een golf.

Verder heerlijk gereden op bijna lege wegen. Mooi weer, geniet heel erg van mijn doorwaaijas.
 
Maar gelijk aftrappen.
Vanochtend nog een beetje duf op de motor gestapt bij reims. Rijd nog geen 3 minuten of ik wordt ingehaald door een NAF in een Volkswagen Golf op mijn eigen baan. Je mocht 90 hij reed 130 gok ik. Er zal niet meer dan een meter tussen zijn auto en mijn motor hebben gezeten. Mijn vriendin reed achter me en zei dat ze bij haar ook al zo dicht er langs gingen. Eikels. Maar wat ga je beginnen tegen twee opgeschoten naf'jes in een golf.

Verder heerlijk gereden op bijna lege wegen. Mooi weer, geniet heel erg van mijn doorwaaijas.

Wat is een naf?
 
Kwam vandaag een hoop dikke jassen tegen, uiteraard wel op gympies en handschoenen thuisgelaten. Jongens (M/V), investeren in een zomerjack en handschoenen geeft je zoveel meer rijplezier als mooiweerrijder :]

Wel even de druppels ontwijken als het gaat regenen :+

Ben zelf nog op zoek naar een knappe leren broek, rij nu in een leren motorjeans waar ik niet helemaal content meer mee ben: is in de loop der jaren te ruim geworden, geen heupprotectie en knieprotectie irriteert tijdens lopen.

Casual stijl heeft de voorkeur, rondrijden als reclamezuil en kneesliders zijn geen probleem. Als de broek maar lekker zit en goed beschermd. Broek moet wel over de schoenen kunnen.

Heb een lichte voorkeur voor Furygan, heb er 2 jassen van en die zitten als gegoten. Zolang Johann Zarco goed blijft presteren maak ik overigens graag reclame voor dit merk.
 
Oké, het volgende is niet onderweg gebeurt, maar ik wil hem toch even delen. Ik ben op zoek naar een andere motor op marktplaats en zie een advertentie die de moeite waard is om contact mee op te nemen. Hij gaf in de advertentie zijn 06 nummer voor vragen, maar ik stuurde liever een berichtje. Zo attent als de verkoper was krijg ik de volgende reactie terug:
full

Sommige mensen zijn geboren verkopers, maar dat talent heeft hij overduidelijk niet.
Dit is de link http://link.marktplaats.nl/m1063436345
 
Laatst bewerkt:
Oké, het volgende is niet onderweg gebeurt, maar ik wil hem toch even delen. Ik ben op zoek naar een andere motor op marktplaats en zie een advertentie die de moeite waard is om contact mee op te nemen. Hij gaf in de advertentie zijn 06 nummer voor vragen, maar ik stuurde liever een berichtje. Zo attent als de verkoper was krijg ik de volgende reactie terug:
[afbeelding]
Sommige mensen zijn geboren verkopers, maar dat talent heeft hij overduidelijk niet.
_O- _O- _O-

Zo gaat ie er idd niet snel vanaf geraken ...
 
Oké, het volgende is niet onderweg gebeurt, maar ik wil hem toch even delen. Ik ben op zoek naar een andere motor op marktplaats en zie een advertentie die de moeite waard is om contact mee op te nemen. Hij gaf in de advertentie zijn 06 nummer voor vragen, maar ik stuurde liever een berichtje. Zo attent als de verkoper was krijg ik de volgende reactie terug:
[afbeelding]
Sommige mensen zijn geboren verkopers, maar dat talent heeft hij overduidelijk niet.

Ben je nu echt serieus ja? Ongelooflijk die zal zo nog lang mogen zoeken achter een koper!
 
Maar gelijk aftrappen.
Vanochtend nog een beetje duf op de motor gestapt bij reims. Rijd nog geen 3 minuten of ik wordt ingehaald door een NAF in een Volkswagen Golf op mijn eigen baan. Je mocht 90 hij reed 130 gok ik. Er zal niet meer dan een meter tussen zijn auto en mijn motor hebben gezeten. Mijn vriendin reed achter me en zei dat ze bij haar ook al zo dicht er langs gingen. Eikels. Maar wat ga je beginnen tegen twee opgeschoten naf'jes in een golf.

Verder heerlijk gereden op bijna lege wegen. Mooi weer, geniet heel erg van mijn doorwaaijas.

Was er een tegenligger of had de inhalende auto vrij baan?
Aan de snelheid houdende verkeersdeelnemers kunnen best vervelend zijn als je weet dat er geen controle is en er een aantal leuke bochten aan zitten te komen.

Kwam vandaag een motorrijdend stelletje tegen die niet echt de acceleratie voordelen van de motorfiets gebruikten. Hij ging vanaf het tankstation de weg op en zij volgde blind. Het mannetje dat opdraaide was al aan het randje...

Uiteraard zie je dat aankomen vanwege vooruitkijken en draai je het gas dicht en ga je er later langs. Veiligheid voor alles.
 
Oké, het volgende is niet onderweg gebeurt, maar ik wil hem toch even delen. Ik ben op zoek naar een andere motor op marktplaats en zie een advertentie die de moeite waard is om contact mee op te nemen.
Sommige mensen zijn geboren verkopers, maar dat talent heeft hij overduidelijk niet.
Dit is de link http://link.marktplaats.nl/m1063436345

Hij is sowieso niet uniek dus die hoef ik niet.
 
Een stoplichtsprintje gedaan tegen een Subaru Impreza WRX STI.
Geen partij natuurlijk maar het heeft wel een hoog fun gehalte zo'n ding.
Mooi hoe die turbodruk afblaast :D

Daarna allebei een duimpje omhoog.
 
Was er een tegenligger of had de inhalende auto vrij baan?
Aan de snelheid houdende verkeersdeelnemers kunnen best vervelend zijn als je weet dat er geen controle is en er een aantal leuke bochten aan zitten te komen.

Kwam vandaag een motorrijdend stelletje tegen die niet echt de acceleratie voordelen van de motorfiets gebruikten. Hij ging vanaf het tankstation de weg op en zij volgde blind. Het mannetje dat opdraaide was al aan het randje...

Uiteraard zie je dat aankomen vanwege vooruitkijken en draai je het gas dicht en ga je er later langs. Veiligheid voor alles.

Geen tegenliggers en het was 1 km na een flitspaal. Ook geen mooie bocht die er aan kwam. Het was gewoon expres extra dichtbij.

Niks, tenzij je méér gas geeft!

Heb 35kw. Top van mn motor ligt op 165. Die golfjes gaan wel wat harder. Ik hoop maar gewoon dat ie zichzelf tegen een boom rijdt en verder niemand meeneemt.
 
Laatst bewerkt:
Oké, het volgende is niet onderweg gebeurt, maar ik wil hem toch even delen. Ik ben op zoek naar een andere motor op marktplaats en zie een advertentie die de moeite waard is om contact mee op te nemen. Hij gaf in de advertentie zijn 06 nummer voor vragen, maar ik stuurde liever een berichtje. Zo attent als de verkoper was krijg ik de volgende reactie terug:
[afbeelding]
Sommige mensen zijn geboren verkopers, maar dat talent heeft hij overduidelijk niet.
Dit is de link http://link.marktplaats.nl/m1063436345


Misschien is zijn account gehacked?
 
Geen tegenliggers en het was 1 km na een flitspaal. Ook geen mooie bocht die er aan kwam. Het was gewoon expres extra dichtbij.

Het is zelden expres, het is alleen voor een automobilist minder eng om dichtbij je te zitten. ;)


Heb 35kw. Top van mn motor ligt op 165. Die golfjes gaan wel wat harder. Ik hoop maar gewoon dat ie zichzelf tegen een boom rijdt en verder niemand meeneemt.

Dus 140 had makkelijk gekund?!
Niet dat je je op hoeft te laten jagen, wel da je met gas meer veilige ruimte voor jezelf had kunnen creëren.
Je kunt ook in beperkingen blijven denken, dan ga je dit soort situaties nog vaak meemaken.
 
...
Dus 140 had makkelijk gekund?!
Niet dat je je op hoeft te laten jagen, wel da je met gas meer veilige ruimte voor jezelf had kunnen creëren.
Je kunt ook in beperkingen blijven denken, dan ga je dit soort situaties nog vaak meemaken.
Dus, om zulke situaties te voorkomen moet je zelf dan maar (veel) te snel rijden?

Heb hier niet zo ver van huis ook een baan waar je maar 70km/u mag. Werd daar ingehaald door een vrachtwagen oplegger, want die reed lekker 90km/u. Dus dat is mijn fout?
Gelukkig ging het hier om een lang recht overzichtelijk stuk, en hield hij wél afstand. Ik heb ook, van zodra hij op het ander vak zat, mijn gas gelost tot ongeveer 60km/u zodat ie snel voorbij was. Maar het blijft onverantwoord van hem, hij mag er als +7ton voertuig zelfs maar 60 ipv 70.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan