Wie rijdt er met een H&B Lockit rek op zijn/haar XJR1300?

Charliefox

Die hard MF'er
21 okt 2014
737
6
Amsterdam
Ik heb hier namelijk 3 van die lelijke maar oh zo handige hardschalen H&B koffers ongebruikt liggen. Ze komen van mijn vorige motor af en dacht er tweedehands wel even een rekje voor te scoren. Blijkt zoeken naar een speld in een hooiberg, dus ga nu voor nieuw.

Er bestaan 2 soorten rekken; de vaste versie en afneembare versie, door H&B Lockit gedoopt. Zie onder andere hier.

De vaste versie past er zeker op, maar vind ik geen pan. En bovendien rij ik maar heel soms met koffers. De Lockit versie schijnt echter niet te passen op een XJR1300 RP06 uit 2003. Past alleen op XJR'en vanaf 2004. Ja, net één jaartje jonger.

Ik ben nu op zoek naar iemand die zo'n Lockit rek heeft op zijn of haar XJR. Ik zou dan graag eens langs willen komen om te bekijken wat er aangepast moet worden om zo'n rek op de mijne passend te krijgen.

Wie oh wie?

fxl06Rz.jpg
 
Hé Sander, ik herinner me je nog van een bezoekje ooit aan je werkplaats. In het XJR topic loopt ook al het eea, maar nog geen reactie op zo'n specifiek Lockit rek. Ik zie inderdaad voorbeelden op het www, maar ik zoek iemand die zo'n ding heeft zodat ik het kan passen.

De motorzaken zitten er niet echt op te wachten zo'n ding te bestellen alleen om het te passen. Ben wél momenteel bezig met BikersBuyIt in Leerdam. Vriendelijke eigenaar en goede service. Hij heeft contact met H&B hierover.

Grtz. Raymond alias CF
 
Terug
Bovenaan Onderaan