Blackbird houdt in

MeanYellowBoy

MF veteraan
23 mrt 2015
1.578
797
Vechtdal
Goeindag!

Ik loop tegen het probleem aan dat bij "vol" gas geven mijn blackbird inhoudt en een laag gegrom laat horen en dan ineens (wanneer weet je nooit) wegspringt. Speelt op bij 4 a 5 k touren en dan richting de 6.5 tot 7.5 weer.

Ik heb geprobeerd met de choke te spelen, die half uit te zetten verhelpt bij de 4 a 5 al aardig wat, maar de 6.5 tot 7.5 wordt weer erger.

Geef ik echt lomp vol gas springt hij er direct in ongeacht het toerental. Met "springt hij er in" bedoel ik dan het rare brommen en het amper vooruit komen.

Uiteraard is het mogelijk om gewoon wat rustiger te rijden, maar dan koop ik wel n'en Harley.
 
Laatst bewerkt:
Had je mijn posting gemist over het brandstofmembraan?
Ik had het specifiek al aangegeven dat daar mogelijk het probleem lag, maar dat had je dus niet gezien?
Ik kan mij dat best voorstellen hoor, ik ben namelijk een van diegenen waarvan Zot meent dat die geen goede monteurs zijn..... _O-

Juist niet gemist, dat membraan maakte dat ik de tank er af haalde weer om die te gaan checken. Toen viel me het missende slangetje op :-)

Hoe kan het dat een motor met een vacuumgestuurde benzinekraan zonder vacuum na een dip in het middengebied in een keer wel doorloopt op hogere toerentallen?
Dat weet ik ook niet. Eerlijk gezegd denk ik dat dat de bougies moeten zijn en dat hij daarna niet starte door het vacuum probleem.


Goeindag!

Ik loop tegen het probleem aan dat bij "vol" gas geven mijn blackbird inhoudt en een laag gegrom laat horen en dan ineens (wanneer weet je nooit) wegspringt. Speelt op bij 4 a 5 k touren en dan richting de 6.5 tot 7.5 weer.

Ik heb geprobeerd met de choke te spelen, die half uit te zetten verhelpt bij de 4 a 5 al aardig wat, maar de 6.5 tot 7.5 wordt weer erger.

Geef ik echt lomp vol gas springt hij er direct in ongeacht het toerental. Met "springt hij er in" bedoel ik dan het rare brommen en het amper vooruit komen.
hier was het slangetje aanwezig. Een banden verkoper noemt iets op basis hiervan over een membraan. TS gaat hierna zelf prutsen, raakt slang kwijt en banden verkoper klopt zich op de borst.

Zot denkt alleen, ga alsjeblieft naar iemand die er wel verstand van heeft.
Zot doet z'n nickname geen eer aan. Ik ben lekker zot geweest door het risico van het compleet vernagelen te nemen! Echter, je hebt wel gelijk, ik ga advies inwinnen mocht het over een kleine 100km niet beter zijn :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan