geen verschil tussen 2 mappings tuneEcu Triumph 675 ?

basman180

= in de penopauze fase aanbeland
Donateur
11 jul 2003
6.814
3.901
dus. avondje met TuneEcu aan de gang geweest.
Was erg spannend, maar achteraf stelt het niets voor.

Reden is de open demper die plaats moest maken voor de originele demper.
Hierdoor wilde we zeker weten of de juiste mapping geladen word.
De mapping die erin zat was de 20203( niet te herleiden op TuneEcu.com :? ), de nieuwe die ik geladen heb is de 20575
informatie gehaald @
Triumph_OEM_Tune_list. 3 & 4 Cyl. models
de daytona 675 is van 2007 en is nu geheel standaard.
VIN294377
Tps sensor is gereset na het laden van de 20575
De vrouw merkt verschil in iets vloeiendere gasreactie...maar kan tussen de oren zitten :P

Maar als ik de standaardmapping vergelijk in TuneEcu met de nieuwe mapping zie ik geen enkel verschil tussen deze 2.
(met de f6 toets kun je snel switchen tussen 2 mappings)

Iemand die weet hoe dit zit/waar het verschil in zou moeten zitten?

Groeten basman :)
 
als topictitel "tank is leeg en motor slaat niet aan" , had ik al reactie gehad.
het verslapt hier een beetje :P
kick
 
Nee je vergelijkt ze op de verkeerde manier. Ik kan zo in 2 seconden niet zo snel zien wat de f6 toets precies doet, maar ik zie hem in ieder geval niet naar een andere map switchen.

Wat je moet doen is het hele kenveld copieeren en dan plakken in bijvoorbeeld de f1 tabel van je andere map. (Eerste een kijken of er verschil in deze 3 mappings zit om goed het verschil te kunnen zien)

Hierna zie je dus witte cijfers wat veranderd is en kun je Door met de pijltjes toetsen te wisselen tussen f1 en f2 goed zien wat gewijzigd is.

Dit kun je ook bij de ontsteking doen.

En vergeet niet met afsluiten om de wijzigingen niet te behouden ;)
 
@erwinko
Je kunt 2 mappings tegelijkertijd openen en middels de f6 toets switchen tussen deze 2.
Voorwaarde is wel dat beiden in dezelfde map staan[bijvoorbeeld op je bureaublad of wat dan ook]
Dan zie je de verschillen heel duidelijk...mits het niet 2 dezelfde mappings zijn zoals Janbros al aangaf :)
Achja...weer wat geleerd.
Met eigen ogen zien is altijd het beste.
Kweet nu in ieder geval dat het goed zit, en dat het dus toch een gevoelskwestie betreft bij de vrouw met haar "hij reageert soepeler op het gas" _O-

bedankt fijne mensen
 
ja, das waar slakky. Daar dacht ik vanmiddag ook nog aan dat het zo zou kunnen zijn. Voor nu was ik het weer ff vergeten.
bedankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan