Probleem aansluiten starlane powershifter QS op PC5

Roo

TUONO V4
28 feb 2009
2.342
6
Veendam
Hallo

Kunnen jullie me helpen hoe mijn starlane powershifter aan te sluiten op de PC5.

Van de QS komen drie draden zwart , geel en groen.
Nu zitten er 7 aansluitingen op de PC5

Hoe moet ik dit nu aansluiten....

Nu heb ik alleen dit als hulp.
full
 
Lekker lezen zo op zn kant. :/
Maar ik denk idd niet dat het bestemd is voor elkaar. -O-
Ik zou de Starlane gewoon aansluiten zoals ze aangeven.
Dus 12V+ en op de ontsteking of injectoren.
Vraag me wel af wat die sensor op de tekening is?
Zit deze er apart bij dan?
Beetje vage beschrijving van Starlane.
 
Laatst bewerkt:
quickshifter van powercommander heeft alleen maakcontact nodig met 2 draden.
Ik zelf heb een pushsensor die tijdens schakelen beide draden doorverbind.
Op youtube heeft iemand het zelfs gemaakt met een drukknop op het stuur die tijdens het schakelen de knop handmatig indrukt.
Sensor die je hebt kijken of deze uit 2 draden bestaat,gewoon rechtstreeks op de pc5 aansluiting op 1 en 2 draadkleur maakt niks uit.
 
Laatst bewerkt:
Toch alleen de shifter van Dynojet zelf?

Ik bedoelde eigenlijk of een pc5 nog een ignition module nodig had. Wat ik zo snel vind op Google niet dus.
Lekker lezen zo op zn kant. :/
Maar ik denk idd niet dat het bestemd is voor elkaar. -O-
Ik zou de Starlane gewoon aansluiten zoals ze aangeven.
Dus 12V+ en op de ontsteking of injectoren.
Vraag me wel af wat die sensor op de tekening is?
Zit deze er apart bij dan?
Beetje vage beschrijving van Starlane.

De beschrijving van de starlane is super duidelijk.
De sensor is gewoon de sensor die je in je schakel mechaniek monteerd. Afhankelijk van het type de lokatie.

Verder zul je gewoon met het schema van de motor moeten kijken waar je wat gaat aansluiten. Eventueel een passend kabelboompje voor de bobines scoren zodat deze zonder knip werk kan worden aangesloten.
 
:^

Zoals gezegd staat dit los van de Power Commander. Die starlane komt toch met z'n eigen "kastje"?

Op een Power Commander kan je een sensor aansluiten en heb je afhankelijk van de motor ook een ignition module nodig.

Die Starlane is zo'n module op zichzelf.

Misschien dat enkel de sensor aan te sluiten is op de Power Commander, maar dan moet je nog steeds uitzoeken of jouw motor geen ignition module nodig heeft.


Als ik het plaatje goed lees dan gaat groen naar de zekering box, zwart is massa (er moet ook een rode draad zijn voor geschakelde 12v), geel naar de injectoren of bobines.

Ik zou eigenlijk (zoals Erwinko zegt) eens kijken of er geen plug en play kabel los te verkrijgen is voor de motor. Veel makkelijker aansluiten en dat geldt dan met name voor het gele draad.

Ik heb enkel ervaring met plug en play standalone quickshifters en die kwamen allemaal met 4 stekkers voor elke bobine 1.

Zo iets dus
http://www.hvmparts-dealer.nl/a-430...da-kawasaki-truimph-en-yamaha-adv-euro-54-95/

Geen idee of het de goede is, maar voor het idee.

Even zoeken op Starlane powershift loom of Starlane powershift kabelboom
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan