Het Eifel-Moezel Weekeind editie 2017

grootkaalnix

MF veteraan
12 mei 2003
2.328
50
Retie (Belgie)
Helaas te laat. Er zijn geen vrije plaatsen meer !!!



Het Eifel-Moezel Weekeind editie 2017

“ nieuwe ronde, nieuwe kansen, nieuwe routes “
12 t/m 15 mei

Een lang mei-weekeind bochtjes draaien….. Dit jaar de 6e Editie alweer !!!


full


kleine impressie van 2013

Een gezellig en bochtig weekeind in de Duitse Eifel en Moezel streek met alles wat het motorrijden leuk maakt…..


Vrijdag ochtend vertrekken we vanaf een verzamelplek in het zuiden van Nederlands Limburg via een leuke route naar een tof en echt gezellig motor-Hotel in de buurt van Altenahr…

Zaterdag en Zondag gaan we twee prachtig mooie routes rijden in de Duitse Eifel / Moezel streek die je naar de meest mooie plekjes van deze streek brengt.

Maandag gaat het helaas weer retour, eerste stukje secondair en daarna snelweg voor diegene die nog een lang stuk voor de boeg hebben. Eindigen doen we min of meer gezamenlijk in het Limburgse Stein waarna iedereen weer zijn eigen weg gaat.




Wie organiseert het?
Grootkaalnix, Plofkop en 1961_Erik.


Datum:

Vrijdag 12 tot en met Maandag 15 mei. 2017

Verblijfplaats:
Hotel am Tunnel.. www.amtunnel.de/


Leuk klein, gezellig en verzorgd hotel dat speciaal ingericht voor wat gasten op een motor…. Gerund door een gezellig en knots-gek Nederlands motorrijdend stel .


Kosten:

Helaas zijn er aan de deelname aan dit weekeind kosten verbonden. Het inschrijvingsgeld voor het gehele weekeinde kan verschillen en is afhankelijk van de Hotelkamer die je reserveert / prefereert en bedraagt 64,- euro + kosten kamer

Dit bedrag bestaat nagenoeg volledig uit de kosten voor de overnachtingen in het Hotel, avondeten op Vrijdag-, Zaterdag,- en Zondagavond, ontbijt op zaterdag-, zondag- en maandagochtend.. Een klein deel hebben we helaas moeten reserveren als organisatiekosten om het voor ons als organisatie ook betaalbaar te houden. Maaltijden en snacks onderweg, drank, bekeuringen, benzine en verdere extra's zijn in dit bedrag niet inbegrepen en dien je dus zelf te bekostigen.

Inschrijven en reserveren… zolang er in het Hotel kamers / bedden beschikbaar zijn kun je inschrijven. Je inschrijving is pas definitief wanneer wij jouw inschrijvingsgeld ontvangen hebben. En wij de kamerreservatie ontvangen hebben en aan je bevestigd hebben…


Kamers en kosten….

1 persoonskamer; 37,50 pppn ( Op dit moment zijn er geen 1pers.kamers meer beschikbaar )

2 persoonskamer ( 2pers.bed of 2x 1pers.bed); 37,50 pppn
3 persoonskamer ; 97.50 pn / 32.50 pppn bij 3 pers.

4 persoonskamer (2x stapelbed ) ; 120,-pn / 30,- pppn bij 4 pers.

6 persoonskamer ( 3x stapelbed ); 180,-pn / 30,- pppn bij 6 pers.


Extra !!
Dit jaar bestaat er de mogelijkheid om onder begeleiding van een professionele instructeur je rij-techniek, bochten-techniek, of het specifiek rijden in de bergen bij te spijkeren. Niet enkel voor de beginnende motorrijder maar zeker ook voor de meer ervaren rijder.
Speciaal hiervoor hebben we een Professionele en speciaal daarvoor opgeleide instructeur van buiten-af aangetrokken.
Inschrijven per dag of dagdeel. Enkel op voorinschrijving.
Interesse.. vraag naar de mogelijkheden.


Bagage:

Indien je geen zin hebt om gedurende de heen en terug route met bagage te rijden bestaat er de mogelijkheid om vanaf het verzamelpunt je bagage per auto te laten transporteren.
Uiteraard wordt op de terugweg je bagage wederom tot aan het verzamelpunt vervoerd.
Hoe je jouw bagage tot aan- en vanaf het verzamelpunt krijgt zul je zelf moeten regelen. (bv inzamelen per regio en door auto naar startpunt laten transporteren )

Let wel !!! het betreft hier bagage van normaal acceptabel formaat. Mocht je van mening zijn een heel veldhospitaal, je halve huisraad of een flink gedeelte van de voorraad van plaatselijke outdoor –shop mee te moeten nemen dan doe je dat maar lekker zelf.
Daarnaast geldt…wij zullen je bagage met onze uiterste zorg behandelen echter kunnen we geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden voor verlies, diefstal of beschadiging ervan.
Wil je gebruikmaken van deze service geef dit dan bij het inschrijven even aan.
bij geen of onvoldoende opgave voor de baggage service kan deze komen te vervallen !!



Route:


wordt op dit moment al weer heel hard aan gewerkt;

Aanmelden ( zolang er bedden / kamers beschikbaar zijn ):
Stuur een PM naar Grootkaalnix met volgende gegevens:

MF Nickname;
IRL naam ( jouw normale naam dus );
Email adres;
06 nummer;
Noodnummer familie/vrienden ( belangrijk ingeval van problemen ) ;
Voorkeur voor groep … Snel, Gevorderd, Langzaam;
Of je beschikt over navigatie;
Of je wel of niet voorrijder / achterrijder wilt zijn;
Als je ( eventueel ) met anderen in 1 groep wilt rijden of juist niet !! ;

De Euro's mogen naar;
377-0435722-35 ING Retie N.Klaver.
IBAN; BE57 3770 4357 2235
BIC; BBRUBEBB
Let op !!... je aanmelding is pas definitief op het moment dat wij jouw (aan)betaling hebben ontvangen !!!

Deelnemers:


Plofkop ( betaald )
SwordsDance ( betaald )
MicB ( betaald )
Vera ( aanbetaald )
Jansen007 ( betaald )
Maegrim ( betaald )
Paul_K ( betaald )
Grootkaalnix
Linet ( betaald )
Stefan ( betaald )
gasguzzler (betaald )
Nicole ( betaald )
Marcel ( betaald )
Melinda ( betaald )
1961_Erik ( betaald )
Dreetje ( betaald )
DickHopman ( betaald )
Stimmie ( betaald )
Marion ( betaald )
Constant ( betaald )
JohnV ( betaald )
Sodeknetters ( betaald )
Joris ( betaald )
dhr vd Eijnden ( betaald )
Stefan-rider ( Betaald
Hans-H ( Betaald )

bijgewerkt per:05-03-2016

voorlopige kamerindeling

1pers. Plofkop
1pers. Instructeur*

2pers. Stefan-rider - SwordsDance
2Pers. Joris - dhr. vd Eijnden
2Pers. Maegrim - Paul_K
2Pers. Grootkaalnix - Sodeknetters
2Pers. ...... - Stefan
2Pers. Gasguzzler - nicole
2Pers. Marcel - Melinda
2Pers. Dreetje - 1961_Erik
2Pers. Stimmie -JohnV
2Pers. Constant - Marion
4Pers. MicB - Vera - Jansen007 - HansH
4Pers. ....

Andere belangrijke zaken:

We gaan er van uit dat verzekering, staat van de motor en kleding zelf kunt regelen.
Voor een handige tips klik: Tips voor kamperen met de motor enhttp://www.luiemotorfiets.nl/tips/bergen/
Nog enkele tips:
- Denk aan oordoppen.
- Contant geld + pinpas. Niet elk tankstation accepteert Nederlandse betaalkaarten EN in het hotel dien je je drank contant af te rekenen ( kunt in het hotel NIET pinnen )
- Paspoort of id kaart meenemen.
- Reisverzekering (en als je bijvoorbeeld IRK-hebt dan die papieren meenemen).
- Impregneer spray voor je motorkleding tegen regen.
- Zorg dat je steeds een volle tank hebt voor aanvang rit.

Nog een aantal belangrijke zaken:

- Zorg dat je motor in orde en betrouwbaar is. In het weekend (nood)onderhoud regelen gaat niet werken. Liever een beurtje van tevoren. Zorg voor goede remmen: we gaan immers wel de bergen in. Twijfel niet over je banden: monteer bij twijfel nieuwe. Je kunt de rest van jouw groep niet laten wachten omdat jij onderweg nieuwe banden moet laten monteren.
-Controleer voor vertrek bandenspanning, vloeistofniveaus,ketting etc.
-Denk aan je uitlaat. We rijden door een streek waar streng gecontroleerd wordt op uitlaatgeluid !!. DB-killers mogen dus gewoon gemonteerd blijven.
-Neem,als je die hebt, je reserve sleutel mee…..
-Tijdens het weekeind en het rijden is Iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen doen en laten. Rij niet harder dan je aandurft of aankunt. Het is geen race en er zijn geen kampioenschapspunten te verdienen. Heb je het idee dan je in een voor jouw te snelle groep bent ingedeeld geef dit dan tijdig aan. Houd er ook rekening mee dat er beginnende rijders bij kunnen zijn.
- Iedereen die meerijdt in deze toerrit gedraagt zich als een nette motorrijder. Ook jij bent het visitekaartje van MF.

Motor-forum.nl, organisatoren of voor/achterrijders van deze rit kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor schade, ongevallen, boetes of bij aanhouding tijdens deze rit. Je rijd op eigen risico en bent zelf verantwoordelijk voor je eigen gedrag, stap dan ook verantwoordelijk op de motor, dit is niet alleen belangrijk voor jezelf maar ook voor de groep waar je mee rijd en de algemene veiligheid in het verkeer.




Mocht je nog vragen hebben PM ons dan even.

Mvg en hopelijk tot dan

Grootkaalnix, Plofkop en 1961_erik

ps:

Aansprakelijkheid bij "Het Eifel-Moezel Weekeind editie 2017
of “ Het MF newbie Motorweekeind”..

Initiatoren aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor ongevallen en/of gebeurtenissen waarbij personen en/of voorwerpen zijn betrokken, zowel van deelnemers als derden. Elke deelnemer(-ster) rijdt geheel voor eigen risico en verantwoordelijkheid en dient tenminste WA-verzekerd te zijn (dit geldt voor zowel de persoon als de motor). Door uw inschrijving verklaart u nimmer de initiatoren aansprakelijk te zullen stellen voor handelingen door derden en/of schade voor, tijdens of na " Het Eifel-Moezel weekeind editie 2017”
“ of “ Het MF newbie Motorweekeind”".
nb: Ofschoon MF in de titel benoemd wordt houd de verantwoordelijkheid van motor-forum.nl op bij het het beschikbaar stellen van het onlinediscussieforum
 
Laatst bewerkt:
Is er nog een 1p kamer beschikbaar?
Zo ja, dan schrijf ik me graag daarop in.
 
Yes, wij gaan mee! 4 pers. Anti snurk kamer :+

Nico, aanbetaling komt in sept/okt als je dat ok vindt. Na de zomervakantie :)
 
Laatst bewerkt:
4persoons kamer:
Vera, MicB, ikzelf en ????

(zie het vorige topic)

Count me in *O* Snurken doe ik niet :z

Edit:
Beau, mocht de anti-snurk kamer vol zitten, mag ik dan bij jou slapen O-) ?

@Nico
Zal volgende week het geld overmaken en het aanmeldlijstje in de PB zetten ;)
 
Laatst bewerkt:
Jep count me in, 1 persoonskamer graag.
[me="bommes"]haat snurkers.[/me]

Nu nog in Italië, als ik thuis ben zal ik nog wel even reageren in het topic hier.
 
Laatst bewerkt:
Jep count me in, 1 persoonskamer graag.
[me="bommes"]haat snurkers.[/me]

Nu nog in Italië, als ik thuis ben zal ik nog wel even reageren in het topic hier.

Hey Bommes,

leuk dat je dit jaar ook weer mee gaat / mee kunt....

Wat betreft de 1 pers. Kamer.... dat is een klein probleempje. Er waren er slechts 2 beschikbaar welke al vergeven zijn. Kan ik je eventueel met iemand op een 2 pers. leggen ?
( er even van uitgaan dat je liever niet op een groepskamer ligt ? )
 
Laatst bewerkt:
Damn, ik vis keer op keer achter het net met die kamer indeling, terwijl ik toch vaak als een van de eerste reageer.. :(

Is er iemand die zeker niet snurkt die een kamer wil delen met mij dan???
Of iemand die nu al een 1 persoonskamer heeft toegewezen gekregen die wil ruilen met mij??

Want weer een vooruitzicht van een weekend waarbij ik bijna 24 uur per dag oordopjes in moet hebben zie ik niet zitten.
 
Laatst bewerkt:
Damn, ik vis keer op keer achter het net met die kamer indeling, terwijl ik toch vaak als een van de eerste reageer.. :(

Is er iemand die zeker niet snurkt die een kamer wil delen met mij dan???
Of iemand die nu al een 1 persoonskamer heeft toegewezen gekregen die wil ruilen met mij??

Want weer een vooruitzicht van een weekend waarbij ik bijna 24 uur per dag oordopjes in moet hebben zie ik niet zitten.

Sorry mopje. Ik haat ook snurkers dus vandaar mijn 1p kamer keuze. :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan