Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
B|

Laat ons nou lekker speculeren :P
Sorry! :+


full



})
 
Of hij wordt de opvolger van Herlings bij KTM in de MX2.
Je blijft toch speculeren hé...
 
dit komt net binnen via whatsapp. Geen volledige zekerheid, maar wel net ff meer info.

Van der Mark tekent contract

Er is meer duidelijkheid gekomen over de toekomst van Michael van der Mark. Zijn huidige werkgever Honda heeft de CBR1000RR SP waar Van der Mark nu op rijdt, voor volgend jaar vergeven aan Stefan Bradl. Kort geleden werd namelijk bekend dat de Duitser hiervoor heeft getekend. “Het was zijn eigen keuze om het fabrieksteam van Honda te verlaten,” aldus Van der Mark’s manager, Laurens Klein Koerkamp. Hiermee is de plek in het team dus definitief weg, wat het vermoeden van een overstap alleen nog maar meer bevestigde.
Vandaag werd door de manager bevestigd dat Van der Mark een contract heeft getekend met een fabrikant voor het seizoen 2017 in het WK Superbike. Klein Koerkamp wil nog niet zeggen bij welk team. Wel laat hij los dat in de contractonderhandelingen met Van der Mark’s toekomstige team is gesproken over testen met een MotoGP-machine. Hierdoor wordt het vermoeden dat het om Yamaha gaat nog meer bevestigt. Deze fabrikant zou deze optie namelijk kunnen bieden. De rijders van Tech3 krijgen altijd een eenjarig contract. Over de duur van het contract van Van der Mark geeft zijn manager geen antwoord. “Ik kan niet zeggen of het om een één- of tweejarig contract gaat.” Wanneer het een eenjarig contract is wordt volgend seizoen dus al getest in de MotoGP, wat misschien voor seizoen 2018 een overstap zal kunnen betekenen.
 
Laurens Klein Koerkamp is van 1998 tot 2014 Racing Manager geweest bij Yamaha Motor Europe en heeft Cal Crutchlow ook aan een zitje bij Tech 3 geholpen destijds, dus de lijntjes zijn er wel.
 
Laatst bewerkt:
Dat ze eens opschieten met de bekendmaking.
Ik heb nog meer te doen dan de hele dag te wachten op officieel nieuws waar hij volgend jaar rijdt :(

Wat denk je dat mijn werkgever ervan vindt dat ik geen flikker uitvoer, behalve dus op internet zoeken naar officieel nieuws over vd Mark. B|
 
Dat ze eens opschieten met de bekendmaking.
Ik heb nog meer te doen dan de hele dag te wachten op officieel nieuws waar hij volgend jaar rijdt :(

Wat denk je dat mijn werkgever ervan vindt dat ik geen flikker uitvoer, behalve dus op internet zoeken naar officieel nieuws over vd Mark. B|

Geeft niks: Alleen de besten kunnen blijven _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan