Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
5 volle pagina's interview met Michael in de Moto73 deze week, mooi stuk!
 
Gewoon een keer gezellig met de vrouw mee boodschappen doen bij AH en ff inkijken. :P
 
Die dame is de burgemeester van de gemeente waar PI ligt.

C5A9XpTXUAAjUa0
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof niet dat jouw vrouw zich ooit zorgen hoeft te maken........

Geen idee, deed ze vast al niet :P

Was het weer slecht in PI ofzo? Eerste sessie niet veel naar buiten, 2e sessie VdM P4 dacht ik nog even snel te zien.
 
Weinig van te zeggen, was een opdrogende baan als ik het goed begrepen heb. Benieuwd naar de 2e testdag.
 
Weinig van te zeggen, was een opdrogende baan als ik het goed begrepen heb. Benieuwd naar de 2e testdag.

Na een korte onderbreking droogde de baan weer op waarna er in het laatste uur alsnog op een volledig droge baan gereden kon worden. Jonathan Rea leek vervolgens het snelst maar uiteindelijk was het Xavi Forés die met een snelle ronde van 1’31.412 nog ruim onder de tot dan toe snelste tijd van de Kawasaki coureur wist te duiken. De regerend World Superbike kampioen moest hierdoor genoegen nemen met de tweede plaats terwijl Marco Melandri in de slotfase nog naar de derde plaats op de lijst wist te stijgen.

Van der Mark wist zich ook in het laatste uur op een droge baan goed in de voorste gelederen te handhaven en met een snelste rondetijd van 1’32.440 de eerste testdag af te sluiten als vierde.


Klinkt toch wel positief hoor!
 
Die dame is de burgemeester van de gemeente waar PI ligt.

[afbeelding]
Kicke. :}


Van der Mark wist zich ook in het laatste uur op een droge baan goed in de voorste gelederen te handhaven en met een snelste rondetijd van 1’32.440 de eerste testdag af te sluiten als vierde.~[/i]

Klinkt toch wel positief hoor!
Vorig jaar was hij hier ook helemaal top. Het circuit ligt hem wel. *O*

Yamaha maakte trouwens in 2016 ook een goede seizoenstart op PI. (Guintoli ligt het circuit ook..)
Hierdoor viel eigenlijk de rest van het seizoen wat tegen.

(Bij Michael eigenlijk ook na 3-4 vier races..) O-)

Maar ik denk dat het wel genieten wordt komend weekend. :9~
 
Laatst bewerkt:
Na een korte onderbreking droogde de baan weer op waarna er in het laatste uur alsnog op een volledig droge baan gereden kon worden. Jonathan Rea leek vervolgens het snelst maar uiteindelijk was het Xavi Forés die met een snelle ronde van 1’31.412 nog ruim onder de tot dan toe snelste tijd van de Kawasaki coureur wist te duiken. De regerend World Superbike kampioen moest hierdoor genoegen nemen met de tweede plaats terwijl Marco Melandri in de slotfase nog naar de derde plaats op de lijst wist te stijgen.

Van der Mark wist zich ook in het laatste uur op een droge baan goed in de voorste gelederen te handhaven en met een snelste rondetijd van 1’32.440 de eerste testdag af te sluiten als vierde.


Klinkt toch wel positief hoor!

OK, rommelige dag dan ;) 1 sec van Fores vandaan vond ik wel opvallend, uberhaupt dat Fores op P1 eindigde maar dat terzijde. Vannacht test het Yamaha team het nieuwe blok, hopelijk brengt dat nog het e.e.a.

Ik vind de resultaten tijdens testdagen altijd moeilijk te doorgronden maar ik had verwacht, gehoopt eigenlijk meer, dat het Yamaha team grotere stappen gemaakt zou hebben richting top 4. Want met de komst van Melandri is het zeker top 4 geworden.

Aan de andere kant is het wel goed dat VDM weg is bij Honda, die hebben het nog niet op de rit. Ik hoop dat het Yamaha team met de ondersteuning vanuit de fabriek grotere stappen gaat zetten dan de Honda's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan