Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoop het voor je Ruud mijn dag was leuk *D anderzijds ook ruk _O- Ik heb nu ook goed gezien waar ik het laat liggen bij de Haarbocht en Strubben ..... :+

Dat is goed nieuws man. Dan kun je volgend jaar mee doen. Alleen nog even team plus sponsors zoeken _O-
 
.
full
 
Geil man...... Die mevrouw met oranje broek en rose vest :)
 
Puur Magic wat Michael in die zuidlus laat zien. Samen met Rea is hij daar echt een klasse apart. Hopen dat Yamaha volgend jaar het gat gedicht heeft, dan gaat die Nederlandse overwinning er komen.
 
Puur Magic wat Michael in die zuidlus laat zien. Samen met Rea is hij daar echt een klasse apart. Hopen dat Yamaha volgend jaar het gat gedicht heeft, dan gaat die Nederlandse overwinning er komen.

Ik zag wel ff een spannend momentje na Meeuwenmeer, maar gelukkig bleef ie vandaag zitten en werd mooi 4e! *O*
 
Michael tevreden over z'n tweede race, fijn! *O*

Hoog tijd dat iemand, wie dan ook, z'n fiets tussen de Ducawasaki's zetten kan. Rea pakt de titel, dat mag vast wel gezegd worden, maar of het nou Sykes is of Davies die tweede wordt interesseert me niet zoveel. :X
 
Rea wordt kampioen. Mede daarom hoopte ik vandaag op Sykes. Die was zo sterk gt in en uit. Dan denk ik man man man push dan net even 1 lap eerder als je ziet dat je bijna tegelijk kan finishen.
 
Michael tevreden over z'n tweede race, fijn! *O*

Hoog tijd dat iemand, wie dan ook, z'n fiets tussen de Ducawasaki's zetten kan. Rea pakt de titel, dat mag vast wel gezegd worden, maar of het nou Sykes is of Davies die tweede wordt interesseert me niet zoveel. :X

Van het gegeven dat Rea wereld kampioen zou worden,word ik ook niet echt(meer) warm.
Begint te vervelen :') :+

Ik hoop wel dat Michael,wat constanter gaat worden op de R1 en dit jaar in de top 5 gaat nestelen.
Volgend jaar meer podia,en nog later eens mee kan strijden voor het wereld kampioenschap

Zo niet,denk ik dat de "magic" niet meer gaat werken,hij nog enkele jaren doorrijd en dat stopt.
laten we hopen van wel. :)
 
Laatst bewerkt:
Zo niet,denk ik dat de "magic" niet meer gaat werken,hij nog enkele jaren doorrijd en dat stopt.
laten we hopen van wel. :)

Sykes en/of Melandri hebben niet het eeuwige race-leven, en er moet toch een heel snel ervaren iemand op zo'n toffe Ducawasaki gezet worden... Ik houd hoop hoor, Rea had ook jáááren nodig voor hij op de juiste motor kon stappen! :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan