Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zonder al te negatief willen zijn, maar een 1ste plek was denk ik wat te hoog gegrepen. Jonathan Rea is wel een klasse apart in WKSBK en het gemak waarmee Jonathan het gat dicht reed naar van der Mark (is niet de eerste keer dat Jonathan zoiets laat zien)
laat toch wel zien dat de eerste plek heuuuuuuul moeilijk was geworden. :Y :Y

Een tweede plek, ja dat was wel mogelijk geweest na een spannend gevecht met Davies :}

Helaas liep het een beetje anders...............................................
Ik ben het niet met je eens :N ;) Micheal reed bijzonder sterk winnen was mogelijk. maar we zullen dit nooit weten '(
Natuurlijk is Rea meesterlijk goed op de Kawa maar ook hij kan geklopt worden.

Ik wil zijn #69 verhaal aanhoren ,achterband plofte van de velg dammmmmmmmm.
 
Deze situatie doet me een beetje denken aan de formule 1 race van vorige week (Canada)... Max en Michaeal hebben mooie dingen laten zien, maar staan uiteindelijk met lege handen. Dit terwijl hun teamgenoten een podiumplaats in hun schoot geworpen krijgen B|.
 
Deze situatie doet me een beetje denken aan de formule 1 race van vorige week (Canada)... Max en Michaeal hebben mooie dingen laten zien, maar staan uiteindelijk met lege handen. Dit terwijl hun teamgenoten een podiumplaats in hun schoot geworpen krijgen B|.

Niet meteen zo depressief doen :P , ook Davis is dit jaar al een paar keer gevallen op podiumplaatsen.Dat waren foutjes . Ook Rae ( podium plaats) verloor zijn achterband laatst nog ;)

Heb genoten van VdM *O* wat een snelheid en het team heeft dat ook gezien dat Lowes nergens was })
 
Laatst bewerkt:
Niet meteen zo depressief doen :P , ook Davis is dit jaar al een paar keer gevallen op podiumplaatsen.Dat waren foutjes . Ook Rae ( podium plaats) verloor zijn achterband laatst nog ;)

Heb genoten van VdM *O* wat een snelheid en het team heeft dat ook gezien dat Lowes nergens was })

:Y Dat dus! Man, zat hier ook te genieten zeg. Vooral omdat hij ook erg steady reed. Kon hem niet betrappen op instabiliteit of foutjes. Dit betekent gewoon dat er progressie in zit :t
 
Laatst bewerkt:
Als het inderdaad zijn band was die lek was of klapte net als die bij Rea dan zou ik als Pirelli zijnde me toch wel even achter de oren krabben. Geloof ook niet dat je als coureurs lekker een bandje steekt na dit soort voorvallen...
 
:Y Dat dus! Man, zat hier ook te genieten zeg. Vooral omdat hij ook erg steady reed. Kon hem niet betrappen op instabiliteit of foutjes. Dit betekent gewoon dat er progressie in zit :t

Zekers , }) de podiums die komen best wel als hij zo blijft rijden :t
 
Laatst bewerkt:
Als het inderdaad zijn band was die lek was of klapte net als die bij Rea dan zou ik als Pirelli zijnde me toch wel even achter de oren krabben. Geloof ook niet dat je als coureurs lekker een bandje steekt na dit soort voorvallen...

Nou inderdaad , elke rijder zal het nu wel weten wat het geweest is :Y
 
DClcWl-W0AA1DOS.jpg:large
 
Als het inderdaad zijn band was die lek was of klapte net als die bij Rea dan zou ik als Pirelli zijnde me toch wel even achter de oren krabben. Geloof ook niet dat je als coureurs lekker een bandje steekt na dit soort voorvallen...

Pirelli heeft inmiddels bevestigd dat er sprake was van een scheur in het karkas van de band. :')
 
Het zal niet meevallen vanaf P11. Maar Mickey is vaker goed terug gekomen in de 2e manche. Go Mickey, Goooooo!
 
Of alle anderen zijn uitgevallen ;)
Ja, alleen Torres voor hem 😕😕 voor vdm balen in race1 maar voor Torres was dit ook zuur.

Wel gaaf wat vdm heeft laten zien, hopelijk niet alleen afhankelijk van het vele testwerk daar.
 
Laatst bewerkt:
Loop ik vanochtend op Schiphol opeens naast een jonge man met een leuke blonde meid naast zich en kijk opzij en .....verrek das Magic Micheal :Y
Dus ff een praatje met m gemaakt en hem succes gewenst voor het weekend want hij was onderweg naar Japan. Zijn vriendin maakte nog een foto van ons samen. :}
 
Lijkt me wel grappig als je op zo'n moment om een foto van jezelf met zijn vriendin vraagt, en juist níet om een foto met hem. :+

Als ze een beetje goed in hun vel zitten kunnen ze daar vast om lachen *D
Ergens eens een filmpje gezien dat iemand heel erg gek was van die Uccio die altijd bij Rossi is, zie je rossi automatisch zich alweer voorbereiden op foto 1397812845.. loopt diegene hem voorbij en gaat naast Uccio staan _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan