Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen, maak je niet zo druk en ga gewoon weer aan het werk. Het komt allemaal goed :)
 
Ja niet te geloven dat sommige hier perse zitten te wachten op een officiele berichtgeving.

Waar je jou wel niet druk om kan maken. _O-
 
Laatst bewerkt:
Ja niet te geloven dat sommige hier perse zitten te wachten op een officiele berichtgeving.

Waar je jou wel niet druk om kan maken. _O-

Ja mooi hè? :)
Het is wachten op de eerste die zich ziek meld hiervoor _O-
 
Mijn baas zei dat ik ziek in mijn hoofd ben, omdat ik tijdens werktijd alleen maar op het net aan het speuren ben naar de officiële berichtgeving over van de Mark, ipv werk en heeft me dus naar huis gestuurd.

Ik ben dus de eerste *O*





:+
 
YESSSS!! EINDELIJK OFFICIEEL!!



















*ik neem dubbelvla als toetje* O-)
 
speuren naar de officiële berichtgeving
Leuk dat mensen zogenaamd speuren, alsof het officiële nieuws op een of ander obscure website komt te staan en niet op Racesport, Crash.net, MotoMatters, Speedweek.de enzo. Het persbericht wordt per ongeluk alléééééén naar www.mijneerstewebsite.nl/motoren verstuurd. :+
 
Laatst bewerkt:
Leuk dat mensen zogenaamd speuren, alsof het officiële nieuws op een of ander obscure website komt te staan en niet op Racesport, Crash.net, MotoMatters, Speedweek.de enzo. Het persbericht wordt per ongeluk alléééééén naar www.mijneerstewebsite.nl/motoren verstuurd. :+

:o Racesport in dit zelfde rijtje noemen, kan toch een hoop gebeuren in een half jaar.
:} voor racesport. :+
 
:o Racesport in dit zelfde rijtje noemen, kan toch een hoop gebeuren in een half jaar.
:} voor racesport. :+

Niet per se vanwege de kwaliteit (hoewel ik die videos aan tafel heel tof vind), maar meer omdat het de voornaamste Nederlandstalige bron is. ;)
 
Laatst bewerkt:
tja het nieuws zal een schok worden. Niemand ooit aan een driemans team van ten Kate gedacht? O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan