Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het over een test, jij over een wedstrijd ;)
Zelfs bij een wedstrijd zullen ze denk ik kiezen voor vd Mark, tenzij het in de UK is natuurlijk
Vd Mark heeft zelf aangegeven dat als hij het heel graag zou willen + dat de schema s passen hij gerust een M1 zou kunnen testen.. ik weet niet waar jij je info weg haalt of dat het gewoon je mening is ??


ja klopt ik had het over een inval beurt. Maar een keer een test is inderdaad wel haalbaar. Maar op meer hoeven we natuurlijk niet te rekenen.

Even realistisch. Rea rijd het hele WSBK veld op een hoop en word nog steeds niet genoemd als een rijder binnen het motogp veld. Bij welk team dan ook.

Op basis van de resultaten die MVDM nu heeft laten zien komt hij nog lange niet in aanmerking voor een zitje.

Dat is niet negatief bedoelt maar gewoon realistisch.
 
DFu3ohwXUAASCcE.jpg

DFu3sklXUAAJK-h.jpg

DFu3rESW0AA4VMK.jpg
 
ja klopt ik had het over een inval beurt. Maar een keer een test is inderdaad wel haalbaar. Maar op meer hoeven we natuurlijk niet te rekenen.

Even realistisch. Rea rijd het hele WSBK veld op een hoop en word nog steeds niet genoemd als een rijder binnen het motogp veld. Bij welk team dan ook.

Op basis van de resultaten die MVDM nu heeft laten zien komt hij nog lange niet in aanmerking voor een zitje.

Dat is niet negatief bedoelt maar gewoon realistisch.


Dat ben ik weer met je eens !
 
Finishen hoort er natuurlijk bij. De wetten van Newton lijken een groter effect te hebben op de broertjes Lowes dan bij anderen. Buiten dat was Herve Poncheral juist wel te spreken over het korte optreden van Alex

Was het VdM geweest dan had hij hem meteen aangenomen })

Persoonlijk is het beide een goed team althans zo lijkt het het klikt goed tussen beide wel zo belangrijk :t Alleen acht ik VdM net wat slimmer als Lowes .
 
Even realistisch. Rea rijd het hele WSBK veld op een hoop en word nog steeds niet genoemd als een rijder binnen het motogp veld. Bij welk team dan ook.

Kawasaki rijd natuurlijk niet in de Motogp en dus is het naar je sponsor/merk niet netjes om je op die markt te begeven. Daarnaast heeft hij al eens gereden als invaller van Stoner en ik meen mij te herrinneren dat hij iets daarna heeft aangegeven geen GP ambitie's te hebben.
 
Kawasaki rijd natuurlijk niet in de Motogp en dus is het naar je sponsor/merk niet netjes om je op die markt te begeven. Daarnaast heeft hij al eens gereden als invaller van Stoner en ik meen mij te herrinneren dat hij iets daarna heeft aangegeven geen GP ambitie's te hebben.

Klink bekent maar weet ook het fijne niet....volgems mij vond hij paddock wsbk beter.
 
ja klopt ik had het over een inval beurt. Maar een keer een test is inderdaad wel haalbaar. Maar op meer hoeven we natuurlijk niet te rekenen.

Even realistisch. Rea rijd het hele WSBK veld op een hoop en word nog steeds niet genoemd als een rijder binnen het motogp veld. Bij welk team dan ook.

Op basis van de resultaten die MVDM nu heeft laten zien komt hij nog lange niet in aanmerking voor een zitje.


Dat is niet negatief bedoelt maar gewoon realistisch.

Zitten wel een paar jaartjes verschil in leeftijd he?! In Michael zijn voordeel. Buiten dat spreekt Michael zich ook duidelijk uit over zijn ambitie. :)

Je weet nooit hoe zo iets ineens kan lopen. Feit is dat hij dicht bij het vuur zit, dus wie weet. ;)
 
Zitten wel een paar jaartjes verschil in leeftijd he?! In Michael zijn voordeel. Buiten dat spreekt Michael zich ook duidelijk uit over zijn ambitie. :)

Je weet nooit hoe zo iets ineens kan lopen. Feit is dat hij dicht bij het vuur zit, dus wie weet. ;)
En zou Van de Mark het niet veel beter doen als hij zou rijden met de Kawa van Rea,natuurlijk wel :Y
 
Tuurlijk wel Marlig maar reken ook maar dat Rea echt wel een klasse apart is !
Sykes komt er dit jaar bijvoorbeeld totaal niet aan te pas, buiten de superpoles om.
 
Sykes komt er dit jaar bijvoorbeeld totaal niet aan te pas, buiten de superpoles om.
Dat is de afstelling volgens 'kamp' Sykes. :+
De ontwikkeling van de motor is de kant van Rea opgegaan.
Maar Sykes komt er aan zei die laatst. :P
 
Laatst bewerkt:
Dat is de afstelling volgens 'kamp' Sykes. :+
De ontwikkeling van de motor is de kant van Rea opgegaan.
Maar Sykes komt er aan zei die laatst. :P

Ik zou het niet erg vinden als er wat meer strijd komt. Maar we horen al een paar jaar van Sykes dat hij eraan komt...
 
Suzuka 8 Hours Thursday Round Up: Yamaha strike first at Suzuka

Submitted by David Emmett on Thu, 2017-07-27 16:45
On first glance the field looks to be close ahead of this weekend's Suzuka 8 Hours. Yamaha led the opening session, Honda topped the second, and there are four manufacturers inside the top five and all within a second of the pace.

It seems to be setting up for a great weekend of racing, but when you delve into the times it's clear that, while Honda has made progress, they are still playing catch up with their CBR1000RR SP2. Despite a crash for Jack Miller the 634 machine led the way in the afternoon session but with Yamaha electing to use only one set of tires in the session their true one lap pace is still unknown. Miller's crash came on what would have been his fastest lap of the day but having rolled off on his previous lap may have been caught out by a slightly cold tire. There were plenty of positives on the opening day for Honda and while they probably need to make a small step to compete with Yamaha they are in the ballpark.

“I'm happy with our day,” said Yamaha's Alex Lowes. “We're starting our defense of the 8 Hours and we're all focused on winning it again. We spent the day working on being consistent and we used one set of tires in the afternoon. The bike is working well and we were also able to spend time working on our pit-stops. It was a positive first day for us.”

It was also a positive day for Suzuki. Despite the track conditions being far from ideal with a cloudy Japanese sky offering a near constant threat of rain. For Josh Brookes, riding the Number 12 Yoshimura Suzuki, today was important to understand the tires.

“Basically the conditions today were at the bottom end of the operating window for the Bridgestone tires. I thought that the track temperature wasn't too bad and that there'd be good grip, but when I was talking with my team they explained that with the Bridgestone tire this was outside it's window. The track was about 37°C, but because of the design of the tire it needs to be used in slightly warmer conditions. When it's outside that window, whether above it or below it, you have grip issues.”

Overall for Brookes and his team, though, third fastest was a solid start to proceedings. The Japanese squad elected to use a new engine for the weekend with a slightly different specification. With a small increase in torque Brookes commented that the engine is better, but that it wasn't a massive change.

The fourth manufacturer in the top five was Kawasaki. Leon Haslam's Team Green machine was nine tenths of a second off the pace but the Englishman, a two time winner at Suzuka, is looking confident.

“We had a good day today,” said the British Superbike star. “Both of our bikes are working well and all three of us riders have been able to set times close to one another so that'll help in the race. Friday is a key day here at Suzuka because there's qualifying and night practice so we're looking forward to tomorrow and seeing how we get on.”

While it's easy to focus on the leading times of the day there is also a very important battle being fought further down the order this weekend; the Endurance World Championship. Coming into this round the Number 1 Suzuki and Number 94 Yamaha are separated by just one point in the championship standings. The Yamaha crew were comfortably faster today by over 1.5s but with the crews 14th and 23rd fastest respectively it's been far from a fast start to the weekend.

Bron: Suzuka 8 Hours Thursday Round Up: Yamaha strike first at Suzuka | MotoMatters.com | Kropotkin Thinks

Gaat voorspoedig bij Yamaha en leuk dat Josh op de Soes rijdt :Y :t
 
Laatst bewerkt:
Dat is de afstelling volgens 'kamp' Sykes. :+
De ontwikkeling van de motor is de kant van Rea opgegaan.
Maar Sykes komt er aan zei die laatst. :P

Ivm met de electronische gasklep oid toch ??
Als ik zie wat rea met die fiets kan dan zou je toch verwachten dat Sykes er ook wat meer mee kan dan een snelle ronde rijden ?!
 
Zitten wel een paar jaartjes verschil in leeftijd he?! In Michael zijn voordeel. Buiten dat spreekt Michael zich ook duidelijk uit over zijn ambitie. :)

Je weet nooit hoe zo iets ineens kan lopen. Feit is dat hij dicht bij het vuur zit, dus wie weet. ;)


Als MvdM naar de motogp wil moet hij niet te lang wachten, want anders is hij gewoon ook al te oud... dus hij moet een steile groei curve laten zien anders heeft het geen zin.

Nogmaals ik ben trots op wat hij presteert en geniet van zijn rijden. Maar als we het in perspectief zien heeft hij nog niet het CV om direct door te stomen naar de motogp.

EN in de kwalificatie van de 8 uur is hij 1,5 seconde langzamer als zijn teamgenoten.. das veel...
 
Laatst bewerkt:
Als MvdM naar de motogp wil moet hij niet te lang wachten, want anders is hij gewoon ook al te oud... dus hij moet een steile groei curve laten zien anders heeft het geen zin.

Nogmaals ik ben trots op wat hij presteert en geniet van zijn rijden. Maar als we het in perspectief zien heeft hij nog niet het CV om direct door te stomen naar de motogp.

EN in de kwalificatie van de 8 uur is hij 1,5 seconde langzamer als zijn teamgenoten.. das veel...

Ouwe vent die Micheal :+ ,Dorna ziet graag een Nederlander in de Motogp ;)
Die 1.5 verschil is vreemd.
Lowes als rijder is echt niet 1.5 seconde sneller dan Van de Mark,heeft vast een oorzaak.
 
heeft vast een oorzaak.
Dat is ook, maar denk maar niet dat een teammanager in de MotoGP dan ineens denkt, "oh dat had een oorzaak, die moeten we hebben!". ;-)

Volgens mij heeft Michael voorlopig in de MotoGP niks te zoeken. Laat 'm komend seizoen lekker Alex Lowes zoekrijden op de Yamaha, en wachten op zijn tijd in de World Superbikes. Johnny Rea had ook jaren nodig voordat hij eindelijk kon domineren. Wie weet redt Michael zoiets ook wel over een tijdje, als de dobbelstenen voor rijder/motor/team allemaal op de juiste plek vallen.
 
Dat is ook, maar denk maar niet dat een teammanager in de MotoGP dan ineens denkt, "oh dat had een oorzaak, die moeten we hebben!". ;-)

Volgens mij heeft Michael voorlopig in de MotoGP niks te zoeken. Laat 'm komend seizoen lekker Alex Lowes zoekrijden op de Yamaha, en wachten op zijn tijd in de World Superbikes. Johnny Rea had ook jaren nodig voordat hij eindelijk kon domineren. Wie weet redt Michael zoiets ook wel over een tijdje, als de dobbelstenen voor rijder/motor/team allemaal op de juiste plek vallen.
Het heeft wel een oorzaak ;)
 
Al eens eerder geschreven en ik blijf ervan overtuigd dat Michael (maar ook bv een Rea, Davies of Lowes) gewoon mee kunnen komen in de MotoGP.

Ze zijn mss een tandje minder als de absolute top in de MotoGP, maar dat is de rest in de MotoGP ook...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan